-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія без розподілу на 2025 рік (згідно ДК 09310000-5 "Електрична енергія")
Постачання з 01.01.2025 року по 31.12.2025 року (включно)
Завершена
860 425.32
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 604.25 UAH
мін. крок: 1% або 8 604.25 UAH
Період уточнення:
04.12.2024 15:40 - 12.12.2024 00:00
Відповідь надана
ПОРУШЕННЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА та ДІСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Номер:
2d9c154917764b8681e841ab3e39ebe1
Дата опублікування:
09.12.2024 20:01
Опис:
Шановний замовник ВДРУГЕ звертаємось до ВАС . Просимо вилучити у ДОДАТКУ 1 до ТД Розділ 3 п 3.9 (3.11.1; 3.11.2) та п. 3.10 діскрімінаційні вимоги які є порушенням чинного законодавства.
3.9. Документ на підтвердження можливості забезпечення Постачальником реалізації права замовника (Споживача) на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою постачальника електричної енергії, з метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем, у відповідності до вимог п. 8.3.17 та п.8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії»:
3.11.1.Довідку про створення Постачальником в регіоні Замовника безпосередньо власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник в складі тендерної пропозиції надає Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) в регіоні замовника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів);
або
3.11.2.довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу в регіоні замовника, або посадової особи, з робочим місцем в регіоні замовника, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Інформація зазначена в довідці повинна бути підтверджена на офіційному веб-сайті Учасника в мережі Інтернет.
3.10. Довідку в довільній формі, про наявність в Учасника кол-центру, згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол- центрами» від 12.06.2018 №373.
На підтвердження інформації зазначеної в Довідці учасник в складі тендерної пропозиції надає Положення про кол-центр Учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку.
Учасник, у якого не створено кол-центр, який відповідає вимогам Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби комунікації із споживачами, підрозділ на який учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або, у разі відсутності підрозділу, про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).Тендерна документація суперечить п. 29 Особливостей, оскільки для закупівлі саме електроенергії заборонено вимагати будь-які документи щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Заборона вимагати ці документи у закупівлях електроенергії відповідно до п.29 Особливостей є імперативною нормою, що має виконувати замовник при складанні тендерної документації, та не вимагати дані документи, незалежно від того чи повинен мати постачальник їх чи ні.
Зазначені документи незаконно вимагаються вами, що є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, тендерна документація складена не у відповідності до вимог законодавства. На підставі вищезазначеного, вимагаємо ПОВНІСТЮ вилучити ці вимоги з тендерної документації та додатків до нії .Ще раз наголошуємо, що п.29 Особливостей ЧІТКО та ПРЯМО ЗАБОРОНЕНО вимагати будь-які (!) документи щодо матеріально-технічної бази, обладнання, технологій, працівників саме у закупівлях електроенергії без будь-яких виключень, також документів, що не передбачені національним стандартом. Саме це вимагається вами в у тендерній документації та додатках до неї (підтвердження наявності центрів, кол-центру, певних співробітників, нерухомості, документів на них та щодо сайту, інформації щодо технологічних та інших внутрішніх документів тощо), що є прямим порушенням законодавства. Це не залежить від ваших бажань чи від того, що постачальник повинен мати певні технології, обладнання, працівників тощо згідно ліцензійних вимог, а є прямою забороною законодавства вимагати у закупівлях електроенергії ці документи взагалі. Зазначене також підтверджуються моніторингами Державної аудиторської служби України, наприклад, UA-M-2023-12-21-000002, оголошення UA-2023-12-11-019833-a; UA-M-2023-12-27-000027, оголошення UA-2023-12-11-006590-a; UA-M-2023-12-20-000015, оголошення UA-2023-12-11-005694-a тощо, а також рішення АМКУ №3062 -р/пк-пз від 19.02.2024 (UA-2024-02-07-009838-a), № 9915-р/пк-пз від 04.07.2023 (UA-2023-06-13-010888-a), № 13539-р/пк-пз від 28.08.2023 (UA-2023-08-14-014436-a), № 14088-р/пк-пз від 05.09.2023 (UA-2023-08-17-012915-a), № 7313-р/пк-пз від 24.04.2024 (UA-2024-04-08-005328-a) тощо. На підставі вищезазначеного, вимагаємо вилучити незаконні вимоги
Відповідь:
Дякуємо за звернення! До Тендерної документації та додатків будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
10.12.2024 08:33
Відповідь надана
Порушення чинного законодавства та діскримінаційни вимоги
Номер:
2254e55d39ac41cc989e0ad9a796c349
Дата опублікування:
08.12.2024 15:07
Опис:
Тендерна документація суперечить п. 29 Особливостей, оскільки для закупівлі саме електроенергії заборонено вимагати будь-які документи щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Заборона вимагати ці документи у закупівлях електроенергії відповідно до п.29 Особливостей є імперативною нормою, що має виконувати замовник при складанні тендерної документації, та не вимагати дані документи, незалежно від того чи повинен мати постачальник їх чи ні.
Зазначені документи незаконно вимагаються вами, що є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, тендерна документація складена не у відповідності до вимог законодавства. На підставі вищезазначеного, вимагаємо ПОВНІСТЮ вилучити ці вимоги з тендерної документації та додатків до нії .Ще раз наголошуємо, що п.29 Особливостей ЧІТКО та ПРЯМО ЗАБОРОНЕНО вимагати будь-які (!) документи щодо матеріально-технічної бази, обладнання, технологій, працівників саме у закупівлях електроенергії без будь-яких виключень, також документів, що не передбачені національним стандартом. Саме це вимагається вами в у тендерній документації та додатках до неї (підтвердження наявності центрів, кол-центру, певних співробітників, нерухомості, документів на них та щодо сайту, інформації щодо технологічних та інших внутрішніх документів тощо), що є прямим порушенням законодавства. Це не залежить від ваших бажань чи від того, що постачальник повинен мати певні технології, обладнання, працівників тощо згідно ліцензійних вимог, а є прямою забороною законодавства вимагати у закупівлях електроенергії ці документи взагалі. Зазначене також підтверджуються моніторингами Державної аудиторської служби України, наприклад, UA-M-2023-12-21-000002, оголошення UA-2023-12-11-019833-a; UA-M-2023-12-27-000027, оголошення UA-2023-12-11-006590-a; UA-M-2023-12-20-000015, оголошення UA-2023-12-11-005694-a тощо, а також рішення АМКУ №3062 -р/пк-пз від 19.02.2024 (UA-2024-02-07-009838-a), № 9915-р/пк-пз від 04.07.2023 (UA-2023-06-13-010888-a), № 13539-р/пк-пз від 28.08.2023 (UA-2023-08-14-014436-a), № 14088-р/пк-пз від 05.09.2023 (UA-2023-08-17-012915-a), № 7313-р/пк-пз від 24.04.2024 (UA-2024-04-08-005328-a) тощо. На підставі вищезазначеного, вимагаємо вилучити незаконні вимоги з у тендерній документації та додатках до неї.
Відповідь:
До Тендерної документації та додатків будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
09.12.2024 13:31