• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання та встановлення первинного (мобільного) укриття (швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу згідно ДСТУ 9195:2022)

Торги не відбулися

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 000.00 UAH
Період уточнення: 04.12.2024 12:47 - 09.12.2024 00:00
Відповідь надана

Відповідь «висота не менше 2,5 метрів» буде дискримінацією стосовно інших потенційних учасників

Номер: d5812d2d26f04ac48a5f6bba25c66d84
Дата опублікування: 06.12.2024 18:01
Опис: Замовник, ми не згодні з Вашою позицією. Навпаки. Всі учасники роблять свої пропозиції згідно вимог Замовника. І Замовник особисто вирішує чи він ставить первинне (мобільне) укриття виключно "для галочки", виключно щоб була така будівля на території, це дозволить функціонувати музею. Або ця споруда дійсно буде виконувати функцію захисту. Це питання Замовника. І "підстроювання" вимог Замовника під якогось виробника, споруда якого не відповідає нормам ДБН В.2.2-5:2023 в цьому випадку - оце і є порушення норми ЗУ «Про публічні закупівлі». А додатково це є дискримінація гостей і співробітників музею. Прохання виважено підійти до цього питання.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник вже надав відповідь по суті заданого питання, а саме: норми ДБН В.2.2-5:2023 встановлюють основні положення щодо проєктування захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення, призначених для укриття населення для яких було б логічно обрати код ДК 021:2015-45210000-2, проте Замовник здійснює закупівлю за кодом ДК 021:2015- 44210000-5, а саме Первинне (мобільне) укриття (швидкоспоруджувану захисну споруду цивільного захисту модульного типу), що не передбачає нового будівництва. Також Замовник наголошує, що відповідно до ч .5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника». На підставі вищевикладеного Замовник просить не зловживати своїми правами учасника процедури закупівлі, зокрема правом на звернення.
Дата відповіді: 09.12.2024 09:33
Відповідь надана

здатність захисту від дії вибухової хвилі

Номер: 09815669e75f48289b72cc66a869370e
Дата опублікування: 06.12.2024 18:01
Опис: "...жодне швидкоспоруджуване наземне укриття не здатне захистити від дії вибухової хвилі артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб тощо..." Шановний ВИРОБНИК, який таке написав! Ви навіщо кажете не правду? Напишіть, що таке-то ваше укриття, не може …. і так далі по тексту. Вже достатньо укриттів різних виробників пройшли як сертифікаційні випробування на полігоні, так і реальні випробування при реальних обстрілах і бомбардуваннях. І Ви праві на рахунок п. 6.4.1. ДСТУ 9195:2022, "для досягнення нормативних та/або підвищення захисних властивостей ШСЗСЦЗ". Якщо ж залізобетонна споруда витримує всі необхідні навантаження і впливи, такі дії не приведуть до бажаного підвищення, а виключно стануть перешкодою для швидкого входу людей до споруди і причиною смерті людей, які не встигли зайти у споруду.
Відповідь: Шановний учаснику! з приводу Вашого звернення Замовник повідомляє наступне: відповідно п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р. «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру», відповідно ч .5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника». Замовник наголошує, що право учасника на звернення до Замовника не дає йому права для початку дискусії з іншим учасником з приводу якості власних укриттів, тому що це як мінімум не місце для проведення подібних обмінів повідомленнями.
Дата відповіді: 09.12.2024 09:32
Відповідь надана

невідповідність вимоги предмету закупівлі

Номер: c5847dd2a35d411a87fdbbcf67aa0a5d
Дата опублікування: 06.12.2024 14:53
Опис: Шановний Замовник, прохання внести зміну у тех.специфікацію у п.2.4, а саме прибрати вимогу щодо застосування норм ДБН В.1.2-4 (8) ,тому як ця вимога не відповідає предмету закупівлі. Згідно Кодексу цивільного захисту первинне мобільне укриття розраховане на перебування протягом 4 годин, а згідно ДБН В.1.2-4 (8) зазначений нормативний час складає 48 годин.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно п.п. 5.1 ДСТУ 9195:2022 Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу повинні забезпечувати захист населення, що підлягає укриттю, від розрахункової дії засобів ураження згідно з ДБН В.2.2-5 [10] протягом нормативного часу, який встановлено згідно з ДБН В.1.2-4 [8].
Дата відповіді: 09.12.2024 09:30
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога про зміну вимог до предмету закупівлі

Номер: a4888fc8b6ed45728369d394db1d338b
Дата опублікування: 06.12.2024 12:49
Опис: У Додатку 2 до тендерної документації положення п.п.2.2. «Детальний опис предмету закупівлі» не відповідають вимогам п.1. «Предмет закупівлі», зокрема: у п.1 визначено: Предмет закупівлі: Придбання та встановлення первинного (мобільного) укриття (швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу згідно ДСТУ 9195:2022), 44210000-5 Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Згідно до положень п.п.6.4.1. ДСТУ 9195:2022, для досягнення нормативних та/або підвищення захисних властивостей ШСЗСЦЗ модульного типу рекомендовано заглиблювати у котлован (повністю або наполовину) з насипанням захисного шару ґрунту (піску). Визначення необхідної товщини шару ґрунту здійснюють згідно з ДБН В.2.2-5. Водночас, у п.2.2. Додатку 2 до тендерної документації вказано - тип укриттів: наземне. Таким чином, п.п.2.2. Додатку 2 до тендерної документації підлягає приведенню у відповідність до вимог п.п.6.4.1. ДСТУ 9195:2022. Принагідно хочемо вказати, що жодне швидкоспоруджуване наземне укриття не здатне захистити від дії вибухової хвилі артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб тощо (п.2.5.1., 2.5.2 Детального опису предмета закупівлі), радіації (п.2.5.4), морозостійкості (п.2.3.2.), тріщиностійкості (п.2.3.7.). Захист від дії вказаних засобів ураження, можливий виключно у повністю чи частково заглиблених укриттях за рахунок насипання захисного шару грунту (піску), як це передбачено ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2-5. З урахуванням викладеного просимо привести п.п.2.2 Додатку 2 у відповідність з наведеними вимогами ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу» із зазначенням: «Тип укриттів: повністю або частково заглиблені». В іншому разі сама закупівля втрачає сенс, оскільки предмет закупівлі не буде відповідати своєму призначенню – захисту цивільного населення.
Відповідь: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення Замовник повідомляє наступне: Згідно до положень п.п.6.4.1. ДСТУ 9195:2022, для досягнення нормативних та/або підвищення захисних властивостей ШСЗСЦЗ модульного типу рекомендовано заглиблювати у котлован (повністю або наполовину) з насипанням захисного шару ґрунту (піску), зі змісту даного положення чітко зрозуміло, що дана норма несе рекомендаційний характер.
Дата відповіді: 09.12.2024 09:28
Відповідь надана

мінімальна висоту приміщення укриття 2,5 метри

Номер: 641eccb6e6bd4a4d8705bcf439518531
Дата опублікування: 05.12.2024 15:46
Опис: Шановний Замовнику! В. п 2.9. Додатку 2 до тендерної документації Замовником вказана вимога Висота приміщень укриття повинна становити не менше ніж 2,0м. Дана вимога не задовольняє п.7.1.5 ДБН В.2.2-5:2023, в якому вказано: Висоту приміщень (від відмітки підлоги до низу перекриття (покриття) захисних споруд та СПП при новому будівництві слід приймати не менше ніж 2,5 м. Державні будівельні норми ДБН В.2.2-5:2023, крім того, що на них посилаються п. 5.1, 5.13, 6.4.4 та інші пункти ДСТУ 9195:2022, дані норми використовуються для проектування і будівництва захисних споруд цивільного захисту. Вимога 2,0 метри висоти була прийнята в ДСТУ 9195:2022 наприкінці 2022р і базувалася на розмірах швидкоспоруджуваних захисних споруд того часу. Вимога 2,5 метри відповідає Державним будівельним нормам України в сфері проектування і будівництва укриттів цивільного захисту з 2023 року. В той же час, у зв’язку з виходом 19.04.2024р чергової редакції Кодексу цивільного захисту України, стандарт ДСТУ 9195:2022 не діє в цілому, що неодноразово підтверджувалося офіційними листами ДСНС. І наразі Замовник вирішує яка висота приміщення укриття потрібна. В залежності від Вашої вимоги в технічній документації по висоті приміщення залежить: • Чи б’ються головами люди об вентиляцію, світильники, чи чіпляються за електропроводку руками. Це може статися як на вході – виході, так і під час обстрілів; • Психічне навантаження для людей, які знаходяться під обстрілами під низькою бетонною стелею, з можливою загрозою розладу чи психічними зривами у людей; • Чи призведе задимлення до отруєння людей, або угарний газ автоматично витече назовні крізь вентиляційні отвори у верхній частині укриття. Згідно пожежних норм висота 2 метри допускається тільки в переходах і не допускається в приміщеннях. При 100% співпадінні норм по міцності і ціні укриттів з висотою 2 і 2,5 метри, одні з них безпечні і комфортні, а інші – ні. Просимо Вас вказати мінімальну висоту приміщення укриття 2,5 метри в тендерній документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Переглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне: норми ДБН В.2.2-5:2023 встановлюють основні положення щодо проєктування захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення, призначених для укриття населення, для яких було б правильно обрати код ДК 021:2015-45210000-2, проте Замовник здійснює закупівлю за кодом ДК 021:2015- 44210000-5, а саме Первинне (мобільне) укриття (швидкоспоруджувану захисну споруду цивільного захисту модульного типу), що не передбачає нового будівництва. Стосовно висоти укриття: встановлення вимоги «висота не менше 2,5 метрів» буде дискримінацією стосовно інших потенційних учасників, що порушить норми ЗУ «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді: 06.12.2024 15:45
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога про обов'язковість відкритого небюджетного рахунку Учасника у Державній казначейській службі.

Номер: 9d7c4257e94347bbb4ffdedbb47934dd
Дата опублікування: 05.12.2024 13:37
Опис: Шановний Замовнику, У Додатку 2 зазначена інформація : «В учасника обов’язково має бути небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, відповідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019р.». Даний рахунок відкривається за умови зазначення у договорі передоплати. Вважаємо, дану вимогу про наявність такого рахунку дискримінаційною, такою, що обмежує коло потенційних учасників . Не кожен потенційний учасник має подібний відкритий рахунок на момент оголошення закупівлі. Учасників може влаштовувати плата по факту поставки товару, а не передоплата. Учасник може не бажати відкривати небюджетний рахунок, в органах Державної казначейської служби. Прохання внести зміни до проєкту договору у частині порядок здійснення оплати, а також у Додатку 2 прибрати вимогу стосовно наявності небюджетного рахунку, відкритого на ім’я Учасника в органах Державної казначейської служби.
Відповідь: Шановний учаснику! У зв’язку із закінченням бюджетного року Замовником було прийняте рішення здійснити закупівлю саме за попередньою оплатою, так як у випадку оплати за видатковими накладними потенційний переможець об’єктивно не встигне поставити укриття до кінця року, після чого замовник не встигне оплатити поставлений товар (до кінця поточного року), вибір порядку здійснення оплати за погодження органу управління є правом Замовника та жодним чином не порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно вимоги про наявність небюджетного рахунку, відкритого на ім’я Учасника в органах Державної казначейської служби, дана вимога обумовлена нормами п. 6 Постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019, про що зазначалось в Додаткові 2 до Тендерної документації та передбачено в проєкті договору.
Дата відповіді: 06.12.2024 15:31