• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекти меблів для кабінетів початкової ланки

Торги не відбулися

378 864.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 788.64 UAH
Період уточнення: 01.08.2018 08:20 - 07.08.2018 18:00
Відповідь надана

Дякую за відповідь.

Номер: 410076337b3346d0b4dec07f3edf35b0
Дата опублікування: 06.08.2018 15:47
Опис: Шановний Замовник, дякую вас за повагу та відповідь, з якою вряд чи можливо погодитися, адже згідно вашого предмету закупівлі Код ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі. (Комплекти меблів для кабінетів початкової ланки), є саме меблі, а не послуги на перевезення, як ви зазначаєте на словах!. Дивіться уважно свою ТД. Але ми приймаємо вашу відповідь. В кінці кінців це ви бажаєте купити меблі шкільні для наших дітей. Успіхів вам. З повагою.
Відповідь: Шановний Учасник, ще раз дякуємо за Вашу увагу. Вважаємо за необхідне повідомити наступне, що до закінчення строку подання пропозицій є час протягом якого Замовник має право внести зміни до тендерної документації, Замовник ще раз розгляне питання щодо внесення змін до тендерної документації та у разі прийняття рішення про внесення змін, вони будуть оприлюдненні у відповідності до діючого законодавства України.
Дата відповіді: 07.08.2018 15:57
Відповідь надана

вимога про скасування надання документів щодо перевізника предмета закупівлі.

Номер: 300d3e07802a43fb82d55902d8148792
Дата опублікування: 04.08.2018 23:40
Опис: У Ст.16 Закону зазначено перелік документального підтвердження кваліфікації Учасника, яким повинен керуватися замовник. Автомобільні перевезення в Україні, наявність чи відсутність автотранспорту жодним чином не відносяться до предмету закупівлі та виробництву столу і стільця учнівського, не яким чином не підтверджуют наявність матеріальної бази повязаною з виробництвом предмету закупівлі та відповідно класіфікатора є зовсім іншим видом господарської діяльності чим виробництво меблів. Вимоги замовника про обовязки учасника надати ноторіально завірені копії дакументів автотранспорту - надумані, не законі та неуможливлюють це зробити заздалегідь, оскіль перевезення відбуваються за разовими договорама - заявками з перевізниками. Ці відношення учасника, як і його відносини з заводами - виробниками труб, краски, ДСП, метизів і т.і. є поза межами предмету закупівлі згідно Закону про держзакупівлі. В порушення зазнченого Закону замовник вимагає документи, які не передбачені законодавством. З огляду на зазначене, вимагаємо скасувати вимогу замовника, шодо надання наторіально завірених документів стосовно автотранспорту, які жодним чином не впливають на якість та технічні вимоги предмету закупівлі і мають ознаки корупційної складової. Підтвердженням тому може бути відсутність бажаючих взяти участь в непрозорих торгах, які не відбулися та як сідство оголошення повторних торгів з прогнозованим результатом. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за Вашу увагу та питання та вважаємо за необхідне повідомити наступне. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 р. за № 448/28578 затверджено Порядок визначення предмету закупівлі (далі - Порядок). Абзацом другий пункту 1 розділу 2 із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 19.12.2016 № 2092 визначений Порядок визначення предмету закупівлі. Пунктом 5 розділу 2 Порядку зазначено, що якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. Таким чином, Замовником здійснюється закупівля товару та закупівля послуги перевезення із визначенням коду предмету закупівлі за кодом товару. Враховуючи, що у даному випадку за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Комплекти меблів для кабінетів початкової ланки) здійснюється одразу закупівля послуги з перевезення Замовником правомірно та без порушення вимог діючого законодавства України встановлені кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі. Додатково повідомляємо, що у разі якщо за Вашою думкою положення тендерної документації є такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, Ви має право оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Дата відповіді: 06.08.2018 14:29