• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення центральної бібліотеки для дітей комунального закладу "Луцька міська централізована бібліотечна система" на проспекті Президента Грушевського,1 в м.Луцьку Волинської області"

Торги не відбулися

3 592 452.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 962.26 UAH
Період уточнення: 26.07.2018 11:33 - 03.08.2018 12:00
Відповідь надана

Невиконання рекомендацій Мінекономрозвитку від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06

Номер: 0f12057db45e4bd9a791e5355f4b9d7f
Дата опублікування: 03.08.2018 05:35
Опис: Доброго дня, шановний замовнику. Листом від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06 Мінекономрозвитку рекомендувало замовникам при закупівлі робіт вимагати надання учасниками у складі тендерних пропозицій переліку та обсягів робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт, у зв”язку із можливістю зниження ціни під час аукціону та необхідності наступного перерахування договірної ціни, кошторисів та розрахунків, якщо такі подані у пропозиції. Але зміст вимог Вашої тендерной документації свідчить, що даний лист і викладені в ньому рекомендації повністю Вами проигноровано. Вимога надати не потрібні по суті розрахунки договірної ціни, яка за результатами аукціону знову буде перерахована, веде тильки до зайвих витрат ресурсів та робочого часу на друкування, завіряння і сканування великого обсягу сторінок непотрібної по суті інформації. А це не видповидає принципам максимальної економії і ефективности. Тому, прошу роз"яснити: 1) на якій підставі, ваша організації, будучи місцевим органом влади, прямо игноруе рекомендації центрального органу влади з питань державних закупівель? 2) чи не простіше було б не вимагати непотрібні розрахунки статей витрат договірної ціни, яку узгоджувати на 'этапи укладання договору, або вимагати такі розрахунки хоча б форматі файла АВК без потреби друку, завіряння і сканування розрахунків і кошторисів.
Відповідь: Листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер. Прийняття рішення стосовно складу документації залишається за Замовником.Щодо вимоги надання розрахунків до Договірної ціни, то наданням цих документів Учасник засвідчує наявність цих розрахунків (а не голослівно заявлена сума пропозиції) та серйозний підхід до підготовки тендерної рпопозиції.Ця вимого не суперечить п.3 частини 2 статті 22 Закону.Надалі, при розробці тендерної документації по проведенню торгів тендерний комітет розгляне та врахує Ваші пропозиції щодо складу документації та фрму подачі документів.
Дата відповіді: 07.08.2018 17:42
Відповідь надана

Незаконність встановлення неціонового критерію

Номер: c4a2e658d3e14113881708c73ac42408
Дата опублікування: 03.08.2018 05:22
Опис: Доброго дня, шановний замовнику. 01.08.18 о 18:22 Вами була розміщена відповідь на наше питання від 01.08.2018 стосовно законності застосування неціонового критерію такого змісту "Рішенням тендерного комітету ( Протокол від 25.07.2018 №1) вирішено застосувати і неціновий критерій "умови оплати", тобто відтермінування платежу за виконані роботи. Ми, як Замовники робіт, враховуємо можливу затримку бюджетного фінансування, а тому для виконання робіт на обєкті важливо залучити підрядника, спроможного забезпечити безперебійну роботу, по необхідності за власні кошти. При своєчасному фінансуванні робіт своєчасно будуть оплачуватись і виконані роботи на обєкті. А призупинення робіт за ініціативою підрядника при можливій затримці фінансування може суттєво позначитись на якості виконання робіт та в результаті призвести до непередбачених витрат та збитків." Отже, Вами, по суті, було проігноровано першу частину питання про те, що встановлення неціонового критерію оцінки в даних торгах суперечить абз 5 ч.1 ст.28 Закону і єдиним критерієм оцінники тендерних пропозицій повинна бути визначена лише ціна. Тому ще раз просимо роз"яснити, у чому полягає складний і спеціалізований характер закупівлі, який дає Вам право згідно абз 5 ч.1 ст.28 Закону встановити інші критерії оцінки крім ціни?
Відповідь: Доброго дня ! Щодо Вашого зауваження про вибір критерію, бо "згідно абз.5 п.1 ст.28 Закону єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій повинна бути визначена лише ціна". Згідно абз.5 п.1 ст.28 Закону "Про публічні закупівлі" "Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються,виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок,- ціна". Тобто, "не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом)". У нашому випадку предметом закупівлі є роботи, що мають бути виконані за окримим технічним проектом.Крім того, у названому Вами абз.5 п.1 ст.28 Закону відсутні слова "лише ціна". Тому, наші вимоги щодо критеріїв оцінки не суперечать вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 07.08.2018 17:26
Відповідь надана

Клас наслідків (відповідальності), роботи підвищеної небезпеки

Номер: e33b85a27c6c42baa78d54a555fde762
Дата опублікування: 01.08.2018 09:00
Опис: Просимо замовника відповісти на такі питання: 1. До якого класу наслідків (відповідальності) належить об’єкт, що підлягає капітальному ремонту? 2. Чи передбачають умови капремонту виконання робіт підвищеної небезпеки згідно робочого проекту. 3. Якщо так, прошу навести повний перелік робіт підвищеної небезпеки на об’єкті. Дана інформація потрібна для правильного виконання вимог тендерної документації про надання копії ліцензії та або дозволу згідно додатку 6. Відсутність такої інформації ставить в нерівні умови луцьких та іногородніх учасників, яким не знайомий объект, а ознайомитися з робочим проектом учасник не може в силу ст14 Закону про закупивли (Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.)
Відповідь: 1.Обєкт, що підлягає капітальтному ремонту, відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. 2.Умовами проведення капітального ремонту обєкта не передбачається виконання робіт підвищеної небезпеки.
Дата відповіді: 01.08.2018 18:22
Відповідь надана

Про необгрунтоване застосування неціонового критерію - відстрочка платежу

Номер: d4cae4634ac74a918ef432fe5c3c7b68
Дата опублікування: 01.08.2018 08:32
Опис: Доброго дня, шановний замовнику Умовами тендеру передбачено застосування нецінового критерію – відстрочка платежу, питома вага якого становить 3% Згідно абз 5 ч.1 ст.28 Закону "Про публічні закупівлі" критеріями оцінки – у разі здійснення закупівлі, яка має СКЛАДНИЙ АБО СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ХАРАКТЕР (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), є ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Аналіз технічного завдання (додаток до документації - Техн. завдання.doc-2018 -ЦБД.docx) свідчить: 1) про застосування стандартних розцінок на роботи, які встановлені відповідними державними елементними ресурсними нормами; 2) про те, що роботи стосуються звичайного капітального ремонту будівлі, є стандартними, не носять складний або спеціалізований характер і можуть бути виконані будь-якою будівельної організацією, що має відповідну ліцензію. Таким чином, встановлення критерію оцінки – відстрочка платежу – суперечить абз 5 ч.1 ст.28 Закону і єдиним критерієм оцінники тендерних пропозицій повинна бути визначена ціна. Крім того, існують обґрунтовані сумніви в доцільності встановлення такого неціанового критерію як відстрочка платежу. Адже п.6.19 проекту договору (додаток 10 до документації) фактично передбачена автоматична відстрочка платежу у разі затримки бюджетного фінансування . "Всі виплати по цьому Договору здійснюються після отримання Замовником відповідних бюуджетних призначень. У РАЗІ ЗАТРИМКИ БЮДЖЕТНОГО ФІНАНСУВАННЯ ТА/АБО ЗДІЙСНЕННЯ ПЛАТЕЖІВ НЕ З ВИНИ ЗАМОВНИКА, ОПЛАТА ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПРОТЯГОМ 5 (П'ЯТИ) БАНКІВСЬКИХ ДНІВ З ДАТИ ОТРИМАННЯ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНОГО БЮДЖЕТНОГО ФІНАНСУВАННЯ ТА/АБО МОЖЛИВОСТІ ЗДІЙСНИТИ ПЛАТЕЖІ." Якщо врахувати, що закупівля фінансується за рахунок бюджетних коштів, то застосування критерію відстрочка платежу, може призвести до необґрунтованого завищення вартості робіт переможцем до 3%, що в свою чергу може спричинити збитки відповідному бюджету на суму понад 100 тис. грн. З метою недопущення необґрунтованих зайвих витрат публічних коштів та усунення умов і можливостей завдання шкоди відповідному бюджету, просимо внести зміни до тендерної документації та умов закупівлі, виключивши необґрунтоване застосування неціанового критерію у вигляді нікому не потрібної відстрочки платежу.
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ( Протокол від 25.07.2018 №1) вирішено застосувати і неціновий критерій "умови оплати", тобто відтермінування платежу за виконані роботи. Ми, як Замовники робіт, враховуємо можливу затримку бюджетного фінансування, а тому для виконання робіт на обєкті важливо залучити підрядника, спроможного забезпечити безперебійну роботу, по необхідності за власні кошти. При своєчасному фінансуванні робіт своєчасно будуть оплачуватись і виконані роботи на обєкті. А призупинення робіт за ініціативою підрядника при можливій затримці фінансування може суттєво позначитись на якості виконання робіт та в результаті призвести до непередбачених витрат та збитків.
Дата відповіді: 01.08.2018 18:22