• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія

Закупівля здійснюється на період з 01.01.2025р. по 31.12.2025р. включно.

Завершена

296 066.48 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 480.33 UAH
Період уточнення: 03.12.2024 10:26 - 22.12.2024 00:00
Відповідь надана

Передефолтний статус

Номер: e9c047575b884b1586cccab5f51fdefc
Дата опублікування: 05.12.2024 11:14
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику відповідно до ТД , додатку 3 вимагається: «гарантійний лист** (складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності)), про те, що в період з 2019р. по 2024р. (включно) він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ДП «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168» Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому вимога надання такого листа має дискримінаційний характер. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити статус "переддефолтний" .
Відповідь: Строк для відповіді — три робочих дні з дня, коли учасник оприлюднив звернення (абз. 2 п. 54 Особливостей) Шановні замовники з метою уникнення додаткових запитань від недобросовісних учасників які блокують проведення тендеру відповідь на наявні запитання слід надавати в останній день їх розгляду, тобто на третій робочий день з дня оприлюднення звернення (бажано в другій половині доби).Шановний Учаснику, уважно розглянувши Ваше запитання, вважаємо за необхідне повідомити наступне: Відповідно до п. 2 Розділу V Тендерної документації та п. 9 Додатку 6: Учасники формують свої тендерні пропозиції за ринковими цінами, зокрема запропонована вартість товару, з урахуванням послуг постачальника та без урахування інших супутніх послу, не має бути нижчою середньозваженої ціни РДН ОЕС України за всі дні календарного місяця в якому подається пропозиція з його початку по день її подання включно. На підтвердження формування вартості своєї тендерної пропозиції за ринковими цінами та з метою уникнення демпінгу на торгах, Учасник у складі тендерної пропозиції надає Гарантійний лист (складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності)), про те що учасник процедури закупівлі визначено вартість тендерної пропозиції за ринковими цінами, зокрема запропонована вартість товару, з урахуванням послуг постачальника та без урахування інших супутніх послу, не є нижчою середньозваженої ціни РДН ОЕС України за всі дні календарного місяця в якому подається пропозиція з його початку по день її подання включно. Звертаємо увагу Учасника, що вищевказані положення ТД жодним чином не встановлюють нижньої межі пропозицій. Дана вимога має на меті уникнення демпінгу на торгах, тому не суперечить пункт 28 постанови КМУ №1178. Шановний Учаснику, уважно розглянувши Ваше запитання, вважаємо за необхідне повідомити наступне: Відповідно до Правил ринку, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №307 учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу "Переддефолтний" при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) учасник ринку до 18:00 робочого дня, наступного за днем, коли він отримав через систему управління ринком платіжний документ від АР, не здійснив відповідну оплату; 2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил. Як слідує із вищезазначеного, статус "Переддефолтний" отримує безвідповідальний недобросовісний учасник ринку, який не може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання. Водночас якщо ж тривалість статусу "Переддефолтний" для учасника ринку становить більше двох робочих днів, то такий учасник набуває статусу "Дефолтний". Після набуття постачальником електричної енергії, як учасника ринку, статусу "Дефолтний" постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку здійснюється постачальником "останньої надії" відповідно до Правил роздрібного ринку. Звертаємо Вашу увагу, що предметом даної закупівлі є Електрична енергія (згідно коду ДК 021:2015:09310000-5) та супутні послуги, зокрема послуг з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу, а тому вимога про те, що в період з 2019р. по 2024р. (включно) Учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного», є одним із критеріїв якості надання Учасником процедури закупівлі послуг з постачання! Ми як Замовник, з метою уникнення понесення додаткових витрат та ризиків, пов’язаних із закупівлею електроенергії за цінами постачальника "останньої надії" у разі перемоги учасника, який мав/має статус "дефолтного" або "переддефолтного" та з метою дотримання принципів, встановлених в статті 3 Закону, а саме - здійснення закупівлі з максимальною економією та ефективністю маємо намір закуповувати електричну енергію у відповідального, добросовісного учасника ринку, який може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання, що є однією з ключових критеріїв якості надання послуг з постачання. Звертаємо Увагу замовника, що  Інформація на вебсайті Адміністратора розрахунків оновлюється щодня, тобто відображається лише актуальна інформація на час перегляду, однак даний веб портал не містить історії набуття постачальником статусу "дефолтного" або "переддефолтного". Таким чином, Замовник не має можливості перевірити в період кваліфікації інформацію про набуття статусу Учасником "дефолтного" або "переддефолтного" на момент подачі ним пропозиції тим паче за період з 2019р. по 2024р.. Отже, дана інформація не міститься у відкритому доступі, а її перевірка Замовником може здійснюватись лише через офіційні запити. Підсумовуючи вказане Замовник не має наміру вносити зміни в умови тендерної документації, що стосується виключення вимоги не набуття учасником статусу «дефолтного» або «переддефолтного» в період з 2019р. по 2023р. (включно), оскільки дана вимога не містить ознак дискримінацією учасника, а одним із показників якості надання послуг постачання Учасником закупівлі! Крім того Вами як учасником процедури не наведено доводів чому саме для Вас дана вимога тендерної документації є дискримінаційною в чому полягає дискримінація.
Дата відповіді: 09.12.2024 13:46