• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання адміністративної будівлі та прибудинкової території, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 90910000-9 - послуги з прибирання

Послуги з прибирання адміністративної будівлі та прибудинкової території надаються з 1 січня по 31 грудня 2025 року

Завершена

1 223 806.41 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 238.06 UAH
Період уточнення: 03.12.2024 08:35 - 10.12.2024 00:00
Відповідь надана

Вимога, дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: cb0691bc3c8142be99db7295be532b79
Дата опублікування: 06.12.2024 09:54
Опис: Шановний Замовнику. У тендерній документації присутня вимога: "На підтвердження критерію Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надає довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність в учасника достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, які є предметом закупівлі. Довідка повинна містити інформацію і про додаткових прибиральниць на заміну основних (лікарняний, відпустка, звільнення, тощо). На підтвердження інформації, Учасник надає копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з, вказаними в довідці, працівниками." Вимагати надання документів, які свідчать САМЕ про трудові взаємовідносини - це дискримінація. Потенційний Учасник, маючи ряд цивільно-правових договорів, по яких залучає людей для надання послуг з прибирання, не може прийняти участі в закупівлі, хоча має відповідні виконані належним чином договори про надання послуг з прибирання з комерційними та державними суб'єктами, відповідну МТБ. Працевлаштування по цивільно-правовим договорам передбачено нормами ЦК України. Встановлюючи дану вимогу, Замовник свідомо чи не свідомо обмежує коло учасників закупівлі. Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови в Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, зокрема: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Станом на сьогодні вже неодноразово було висвітлено дане питання на засіданні в Антимонопольному комітеті України. Позиція комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є ідентичною позиції Скаржника, що висвітлена в рішеннях №16566-р/пк-пз від 09.10.2024 року (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-09-25-013052-a) , тощо
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення розглянуто. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 06.12.2024 11:35