-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Попередньоізольовані трубопроводи та супутні вироби
Завершена
24 978 922.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 499 578.45 UAH
мін. крок: 2% або 499 578.45 UAH
Період уточнення:
29.11.2024 17:02 - 03.01.2025 00:00
Відповідь надана
марка сталі
Номер:
4477b5ed7128460899c3b147678eccca
Дата опублікування:
27.12.2024 15:16
Опис:
Згідно із внесеними вами змінами, було зазначено сталь марки 20 ( або Р265СН), проте хочемо зазначити, що такої марки сталі як Р265СН не існує, правильно має бути Р265GН. Так як Замовником, швидше за все було допущено формальну помилку, просимо внести зміни та викласти в редакції сталь марки 20 ( або Р265GН).
Відповідь:
Зміни внесено
Дата відповіді:
30.12.2024 10:47
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
f8bd5e79365a4f5482d5cd2e99fd4852
Дата опублікування:
03.12.2024 16:31
Опис:
Відповідно до п.6.2. Додатку 6 до ТД За порушення Постачальником строків виконання зобов’язання з своєчасної поставки Товару, Покупець має право стягнути з Постачальника пеню у розмірі 1 (одного) відсотка від вартості всього Товару за цим Договором, за кожний день прострочення, а за прострочення понад 20 (двадцять) днів - Покупець має право додатково стягнути з Постачальника штраф у розмірі 50 (п’ятдесяти) відсотків вказаної вартості Договору.
Скаржнику вдається вкрай непропорційною відповідальністю постачальника, у випадку порушення 3 денного проміжку доставки товару до Замовника штраф у розмірі 1 (одного) відсотка, яка може складати 249 979,22 гривень.
Може трапитись випадок, коли постачальнику буде сформована заявка на поставку товару на 85 гривень, при цьому штраф за порушення термінів поставки буде складати майже 250 тисяч гривень. Проектом договору не визначена також мінімальний поріг суми заявки Замовника.
При цьому, в договорі відсутня практично будь-яка відповідальність Замовника за порушення умов договору.
Окремо повідомляю, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 року не міститься умов, що визначають обов’язкові санкції за невиконання умов договору, що можуть бути застосовані до постачальника за договором та їх розмір (надаємо до скарги).
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом її зміни.
Відповідно до частини другої статті 231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог Документації у вказаній редакції.
За таких умов, вищезазначені положення Документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, зокрема, в частині розміру штрафу/неустойки за несвоєчасну поставку Товару та порушення термінів відвантаження Товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Покупцем.
Також, за таких умов, покладення додаткової відповідальності лише на постачальника є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Відповідь:
Відповідно до ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.17 Особливостей договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. За своєю правовою природою договір про закупівлю, який буде укладено за результатами процедури закупівлі, та проект якого наведено в додатку 6 до тендерної документації, є договором поставки. Умови розділу 6 проекту договору про закупівлю, які встановлюють відповідальність сторін за порушення договірних зобов’язань, не суперечать відповідним нормам Цивільного та Господарського кодексів України. Замовник процедури закупівлі МКП «Чернівцітеплокомуненерго» - це комунальне комерційне підприємство, є об’єктом комунальної власності. З огляду на зазначене замовник процедури закупівлі не є є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки. Також договір про закупівлю, що буде укладено, не є державним контрактом, його виконання не фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, Таким чином, в аналізованих правовідносинах приписи ч.2 ст.231 Господарського кодексу України взагалі не застосовуються. З огляду на наведене вище не вбачаємо правових підстав для внесення змін до тендерної документації замовника.
Дата відповіді:
06.12.2024 20:39
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
8706b60b0f7e4cf2b56ff396429cd684
Дата опублікування:
03.12.2024 16:31
Опис:
Відповідно до п.3.2. Додатку 6 до ТД поставка Товару здійснюється на умовах DDP «DeliveredDutyPaid» - склад Покупця (Україна, м. Чернівці, вул. Комунальників,4-а, якщо інше місце будь-яким способом не вказано Покупцем у Заявці). Поставка Товару може здійснюватис на інших умовах, погоджених з Покупцем в письмовій формі до дати поставки. Доставка Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника.
Строк поставки: 3 робочих дні з дня отримання заявки від Покупця (в письмовому та/або електронному вигляді) на кожну партію Товару до 31.12.2024 року.
Про дату поставки Постачальник зобов'язаний повідомити Покупця за два робочих дні до дати фактичної поставки. Покупець має право уточнити строк поставки Товару у Заявці або в будь-який інший спосіб.
Варто зазначити, що предметом закупівлі є попередньоізольовані трубопроводи та супутні вироби (ДК:021:2015: 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби), зокрема 3 240 метрів труб різного діаметру та розміру, також 54 шт. Колін різного типу та діаметру і 68 комплектів ізоляції стиків.
Виготовлення та доставлення протягом такого короткого проміжку часу (3 робочих дні з дня отримання заявки від Покупця) товару з такого широкого асортименту товару є фізично неможливим, адже буде потребувати резервацію вказаного асортименту у повній кількості одразу після підписання договору та додатково утримання великого штату працівників, основним завданням якого буде очікування заявок замовника 24/7 від дати підписання договору до 31.12.2024 року та за деякими рідкими випадками поставка товару до замовника.
Поставка товару із такого широко асортименту вимагає набагато більшої кількості робочих днів для формування замовлення у постачальників та їх доставку до Замовника. Бажаним був би строк у 10 (десять) робочих днів.
Скаржник в змозі виконати поставку поставити якісний товар, що є предметом закупівлі, проте вкрай обмежені строки поставки позбавляють Скаржника взяти участь у даній закупівлі.
До вимоги надаємо проект договору, що міститься у додатку 6 до тендерної документації із виділенням вказаного пункту, про який йшлось вище.
Окремо повідомляю, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 року не міститься умов, що визначають кількість часу для виконання поставки товару за договором після отримання заявки Замовника.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, цього положення тендерної документації.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог Документації у вказаній редакції. 5
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть здійснити поставку Товару відповідно до заявок Покупця протягом 3 робочих днів з дати отримання заявки від Покупця, , що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Відповідь:
Товар, що є предметом закупівлі, необхідний замовнику процедури закупівлі також для
ліквідації аварійних поривів тепломереж під час проходження опалювального сезону,
створення аварійного запасу труб сталевих попередньо ізольованих, комплектуючих та
супутніх виробів до них. Таким чином, потреба в поставці вказаного товару є нагальною.
Саме нагальністю потреби в поставці товару, що є предметом закупівлі, зумовлена вимога
Додатку 1 «Строк поставки» та умова пункту 3.2 проекту договору про закупівлю, які
визначають строк поставки товару - 3 робочих дні з дня отримання заявки від Покупця.
З огляду на зазначене вимога тендерної документації та проекту договору про закупівлю
щодо поставки товару протягом 3-х робочих днів від дати отримання заявки від Покупця є
обгрунтованою. Правових підстав для зміни вказаної вимоги тендерної документації не
вбачаємо.
Дата відповіді:
06.12.2024 20:36
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
82cc689853e54ee5b80d6836e6c04673
Дата опублікування:
03.12.2024 16:30
Опис:
Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, ознайомившись з умовами тендерної документації виявили низку дискримінаційних, необґрунтованих і таких, що не відповідають чинному законодавству України вимог, зазначених в Додатку 1 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме: Щодо вимоги підтвердження відповідності сталевих труб шляхом наявності в Учасника сертифікату відповідності «Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 р. №27.
У пункті 2 Додатку 1 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено, що «на підтвердження відповідності труб сталевих Учасник повинен мати: сертифікат відповідності «Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 р. №27».
Доводимо до Вашого відома, що в Україні немає хоча б двох (вітчизняних або іноземних) постачальників або виробників продукції, щоб відповідала зазначеним вимогам. Тобто, взяти участь у процедурі закупівлі зможе лише той учасник, який запропонує продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Водночас жоден з виробників та постачальників сталевих труб в Україні на встановлені в тендерній документації діаметри: 57 мм, 76 мм, 89 мм, 108 мм, 159 мм не має Сертифікату експертизи типу згідно технічного регламенту, що працює під тиском на електрозварну трубу ДСТУ 8943:2019.
У світлі вищезазначеної практики Органу оскарження щодо необхідності підтвердження наявності щонайменше двох виробників, продукція яких відповідала б технічним, якісним та кількісним характеристикам тендерної документації, вимагаємо скасувати дану вимогу із тендерної документації як таку, що створює дискримінаційні умови для учасників.
Відповідь:
Зміни внесено
Дата відповіді:
06.12.2024 20:35
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Номер:
2655ed246d9540d082dd25f14b6146de
Дата опублікування:
03.12.2024 16:30
Опис:
Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, ознайомившись з умовами тендерної документації виявили низку дискримінаційних, необґрунтованих і таких, що не відповідають чинному законодавству України вимог, зазначених в Додатку 1 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме:
Щодо вимоги надання зразку документа про марку поліетилену, з якого виготовлена оболонка.
У пункті 4 Додатку 1 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано, що «Для трубопроводів СТ/ПЕ необхідно надати (згідно з ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 «Трубопроводи попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж») зразки: - документу про марку поліетилену, з якого виготовлена оболонка (сертифікат відповідності матеріалу)».
Натомість поліетилен, з якого виготовлена оболонка не підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Так, Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 1 січня 2018 року скасовується дія Декрету. З цієї дати дати Перелік продукції, що підлягав обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28 втратив чинність. Тобто, сертифікація поліетилену, з якого виготовлена оболонка – є добровільною, а тому постачальники та виробники не сертифікують цей матеріал. В Україні немає двох (вітчизняних або іноземних) постачальників або виробників цієї продукції.
Вимагаємо видалити зазначену вимогу або погодити можливість надання іншого документу (сертифікат/паспорт/технічний паспорт тощо) у разі наявності в цих документах інформації зазначеної в пункті 9.3 ДСТУ Б В.2.5-31:2007.
Відповідь:
Зміни внесено
Дата відповіді:
06.12.2024 20:33
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
68d0ab27451143f79f517b374d64060e
Дата опублікування:
03.12.2024 16:29
Опис:
Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, ознайомившись з умовами тендерної документації виявили низку дискримінаційних, необґрунтованих і таких, що не відповідають чинному законодавству України вимог, зазначених в Додатку 1 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме:
1. Щодо вимоги застосування ДСТУ 9219:2023 для сталевих труб та відсутності принаймні двох виробників, продукція яких відповідатиме умовам тендерної документації.
У таблиці Додатку 1 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано, на застосування труб Труби виду СТ/ПЕ 530× 8 × 710. Зокрема «Технічний опис та/або характеристики товару
«ДСТУ Б В.2.5-31:2007
Труби виду СТ/ПЕ довжиною 11-12 м із провідною трубою зовнішнім діаметром 530 мм і товщиною стінки 8 мм згідно з ДСТУ 9219:2023 тип 3(експандована) Клас міцності К42 прямошовна і оболонкою з ПЕ 100 номінальним зовнішнім діаметром 710 мм з системою сигналізації ушкоджень типу NORDIC або еквівалент.
Граничні параметри: Р= 1,6 МПа; температура - не більше 140⁰С при постійному режимі експлуатації і температурою не більше 150⁰С при пікових підвищеннях температури протягом не більше 240 годин на рік».
Варто наголосити, що в Україні та за її межами відсутні принаймні два виробники, продукція яких, а саме труби сталеві 530мм×8мм за своїми технічними, якісними та кількісними характеристиками відповідатимуть умовам тендерної документації.
Тобто, замовником тендеру на етапі формування тендерної документації включено штучні обмеження, які створюють неконкурентні умови та ставлять окремих учасників у вигідніше становище, що може свідчити про наявність змови з одним із учасників процедури закупівлі, під якого була прописана дана вимога, що є дискримінаційною по відношенню до інших учасників та потребує перегляду для забезпечення рівності та прозорості процедури.
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У ч. 4 ст. 5 зазначеного закону встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Крім того, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі»).
Органом оскарження вже визнавалося дискримінацією по відношенню до учасників факт того, що замовник за окремими позиціями не підтвердив наявності щонайменше двох виробників, продукція яких відповідала б умовам документації [рішення від 11.07.2023 № 10384-р/пк-пз (UA-2023-06-19-001710-a)].
Вважаємо невиправданим та цілком необґрунтованим встановлення вимоги застосування ДСТУ 9219:2023 «Труби сталеві зварні для магістральних газонафтопроводів. Технічні умови», попри те, що існують альтернативні нормативні документи, а саме: ДСТУ 8943:2019; ДСТУ EN 10217-5:2019. Зазначені стандарти цілком охоплюють та забезпечують належну можливість виготовлення сталевої труби згідно предмету закупівлі «Попередньоізольовані трубопроводи та супутні вироби ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби».
Водночас ДСТУ Б В.2.5-31:2007 посилається на стандарт EN 253 та його відповідники, що дозволяє застосування труб відповідно до ДСТУ EN 10217-5:2019. А саме у ДСТУ Б В.2.5-31:2007 зазначено, що «Стандарт в частині основних параметрів, розмірів, технічних вимог та методів контролювання відповідає: - EN 253 ru - 2003 Е Preinsulated bonded pipe systems for underground hot water networks – Pipe assembly of steel service pipes, polyurethane thermal insulation and outer casing of polyethylene (Попередньо ізольовані системи збірних труб для підземних мереж гарячої води - Труби, що складаються зі сталевих основних труб, поліуретанової термоізоляції і зовнішньої оболонки з поліетилену високої густини);
А в ДСТУ EN 253:2016 Розподільчі мережі опалення. Попередньо ізольовані системи трубопроводів із нерухомою ізоляцією для підземного прокладання мереж гарячого водопостачання. Системи труб зі сталевою напірною трубою з поліуретановою тепловою ізоляцією та зовнішньою оболонкою з поліетилену (EN 253:2009 + A2:2015, IDT)
вказується на застосування таких сталевих труб, зокрема і ДСТУ EN 10217-5:2019».
Крім того, застосування ДСТУ EN 10217-5:2019 відповідає вимогам тендерної документації, щодо термічної обробленості по всьому об’єму або експандованості.
Вважаємо, що внесення умов по обов’язковому експандуванню та обмеження використання інших нормативних документів на сталеві труби порушують вимоги ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни у тендерну документацію та дозволити використання труб 426×7 та 530×8, виготовлених згідно з ДСТУ EN 10217-5:2019.
Відповідь:
В Україні наявні більше двох виробників, продукція яких відповідає умовам тендерної документації.
Дата відповіді:
06.12.2024 20:45
Відповідь надана
стосовно строків поставки
Номер:
f95ee021de11426ea906b74c1a0cbba2
Дата опублікування:
02.12.2024 15:18
Опис:
Просимо Вас збільшити терміни поставки , замість 3-х робочих днів поставитина 10 робочі дні з дня отримання заявки, у зв'язку з великою кількістю товару
Відповідь:
Товар, що є предметом закупівлі, необхідний замовнику також для ліквідації аварійних поривів теплових мереж, створення аварійного запасу попередньоізольованих труб та супутніх виробів. Таким чином, з огляду на зазначене, вимога тендерної документації та проекту договору щодо поставки товару протягом 3-х робочих днів від дати отримання заявки від Покупця є обгрунтованою. Правових підстав для зміни вказаної вимоги тендерної документації не вбачаємо.
Дата відповіді:
05.12.2024 17:26
Відповідь надана
стосодно надання документу про якість на марку поліетилену
Номер:
9a388bb1eda148719611100b87faf0d6
Дата опублікування:
02.12.2024 11:56
Опис:
Чи правильно ми розуміємо вимогу у пункті 4 Додатку 1 ТД надати документ про марку поліетилену, що учасник має надати будь-який документ, який буде підтверджувати марку поліетилену?
Відповідь:
Доброго дня. Зміни будуть внесені розширеним списком можливих документів які встановлюють марку поліетилену
Дата відповіді:
05.12.2024 17:17
Відповідь надана
стосовно ДСТУ на сталеві труби
Номер:
8468834a1d0d44d991254b9d08c785d8
Дата опублікування:
02.12.2024 11:55
Опис:
Доброго дня! У зв’язку з тим, що виробники сталевих труб в Україні на діаметри: 57,76,89,108,159, не мають Сертифікату експертизи типу згідно технічного регламенту, що працює під тиском на електрозварну трубу ДСТУ 8943:2019, просимо Вас дозволити виготовити сталеві труби на діаметри: 57,76,89,108,159 з катаної сталевої труби ДСТУ 8938:2019 по ст.20, яка є кращої якості. Внесіть відповідні зміни до ТД!
Відповідь:
Доброго дня. Зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
05.12.2024 17:14