-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень та прилеглої території Державного архіву Хмельницької області
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення:
27.11.2024 17:36 - 04.12.2024 00:00
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
ad6c5ccee28c4990bb67358384d8a1be
Дата опублікування:
01.12.2024 00:08
Опис:
Шановний замовнику та уповноважена особа! З тендерної документації видно як ви добре стараєтеся, щоб тендер відбувся так, "як треба", і щоб переміг учасник "який треба". Вимоги які ви прописуєте вже не актуальні, неодноразово оскаржувалися в АМКУ і позиція органу оскарження - незмінна. Усі ці акти огляду, аналогічний досвід виключно охорона бюджетних установ тощо - це все дискримінаційні умови. Крім того, ваша вимога щодо наявності в учасника спецзасобів з переліку, визначеного Постановою КМУ від 11.02.2013 р № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», зокрема: газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії та гумові кийки, в кількості не менше ніж кількість персоналу охорони зазначеної в довідці про наявність працівників. Ви закуповуєте послугу охорони у кількості 1 цілодобовий пост. Кількість охоронників у довідці учасника має бути - 3 охоронника. Для охорони 1 посту достатньо по 1 одиниці спецзасобів, оскільки охоронник йдучи зі зміни залишає спецзасіб на посту, а не забирає з собою додому. Таким чином, ваша вимога щодо кількості спецзасобів, яка не менша від кількості охоронників - не узгоджується з обсягами закупівлі. Раціонально вимагати кількість спецзасобів, не менше від кількості постів. Наступна протизаконна вимога - власні ГШР. Групи реагування можуть залучатися, чинне законодавство дозволяє укладати договора субпідряду, співпраці, залучення з іншою охоронною структурою, яка має власні ГШР. Практика АМКУ з цього приводу теж стала і визнає таку вимогу дискримінаційною. Сподіваємося ви не станете доказувати, що усі ці вимоги для вас є надважливими, оскільки проведення остеження-суперечить принципам публічних закупвель, для 1 поста достатньо по 1 одиниці спецзасобів, досвід виконання аналогічних договорів не має привязки до джерела фінансування замовника, ГШР можуть бути і залучені, замовнику, по-суті, не важливо кому належить група, аби тільки вчасно прибувала на виклики. Віримо, що ваша уповноважена особа має достатній рівень компетентності, щоб надати оцінку викладеним зауваженням та розуміє усі ризики, повязані з неналежним реагуванням на зауваження.
Відповідь:
Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації по кваліфікаційному критерію «1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагається надання наступних документів:
1.1. Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для забезпечення надання послуг в повному обсязі відповідно до вимог встановлених Технічним завданням процедури закупівлі.
Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:
- структурного підрозділу (філії, відділення) Учасника зареєстрованого та розташованого у м. Хмельницький (надати витяг з реєстру або договір оренди);
- спецзасобів з переліку, визначеного Постановою КМУ від 11.02.2013 р № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», зокрема: газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії та гумові кийки, в кількості не менше ніж кількість персоналу охорони зазначеної в довідці про наявність працівників. Документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної в довідці шляхом надання копій видаткових накладних на придбання;
- спецодягу, а саме форменого одягу (з наданням чорнобілих фотографій форменого одягу Учасника) та спецвзуття в кількості не меншій ніж кількість персоналу охорони задіяних для виконання умов договору.
- наявність не менше однієї (двох) власної групи швидкого реагування, у складі не менше 2 працівників (у одній групі) із засобами індивідуального захисту, які повинні дислокуватися в межах знаходження об’єкту, з часом реагування в межах 10 хвилин прибуття (надати копію наказу (розпорядження) про створення мобільних груп на території м. Хмельницький, завіреного підписом керівника та відбитком печатки). Забезпечення стійкого безперервного зв’язку не менш як двома каналами зв’язку між групами швидкого реагування та територіальним підрозділом охорони (мобільний зв’язок та радіозв’язок), що забезпечує швидкий та надійний обмін інформації, у тому числі під час перебоїв у роботі операторів стільникового зв’язку (даною вимогою Замовник бажає пересвідчитись у отриманні якісних та надійних послуг по реагуванню на спрацювання охоронної сигналізації на об’єкті Замовника), що може бути підтверджено наступними документами:
Згідно п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Отже, Замовником визначено кваліфікаційний критерій, адже, вказане право визначено законодавством.
При цьому, законодавством не визначено які саме документи має право вимагати замовник торгів на підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке повинно бути документальне підтвердження, що можна вимагати, а що ні.
Тому, враховуючи специфіку роботи державної установи, режим роботи, обсяг території та приміщення, місцезнаходження замовника, тобто всі фактори, які впливають на якість надання послуг, в тендерній документації визначено, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надається довідка в довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:- структурного підрозділу (філії, відділення) Учасника зареєстрованого та розташованого у м. Хмельницький (надати витяг з реєстру або договір оренди).
Вказана вимога жодним чином не обмежує жодного Учасника, адже тендерною документацією не передбачено виключно право власності, а також і право користування. Тендерною документацією, також, передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Вказана вимога є суттєвою для замовника, однаковою для всіх Учасників, тому не порушує принципи публічних закупівель.
Саме з метою належного розрахунку цінової пропозиції Учасниками, врахування всіх необхідних витрат при наданні послуг, розуміння для чого та скільки потрібно працівників в закладі, оцінки території, нагляд за якою здійснюється цілодобово, Замовником встановлено вимогу щодо здійснення огляду та надання в складі тендерної пропозиції акту огляду об’єктів Замовника.
Щодо наявності груп швидкого реагування (однієї чи двох) у складі не менше 2 працівників пояснюємо наступне:
Оскільки, Державний архів Хмельницької області, є державною установою, що забезпечує облік і зберігання архівних документів Національного архівного фонду, який включає в себе архівні документи, що відображають історію духовного і матеріального життя Українського народу та інших народів, мають культурну цінність і є надбанням української нації, сюди відносяться цінні, особливо цінні, унікальні архівні документи. А, також, в структурі архіву наявний Режимно-секретний орган в якому зберігаються таємні та цілком таємні документи. Усе це - вимагає особливого підходу до забезпечення охоронних заходів, а саме, і в тому числі, наявність групи швидкого реагування, яка у випадку екстрених ситуацій має цілодобову можливість негайно та у найкоротший термін прибути на об’єкт охорони для підсилення поста охорони. А, оскільки, зараз діє правовий режим воєнного стану, можливість якнайшвидше підсилити пост охорони є особливо актуальним і вкрай важливим.
Саме тому, та з огляду на досвід минулих співпраць, Замовнику необхідно впевнитись про наявність такого підрозділу у м. Хмельницький саме на стадії розгляду пропозицій учасників, оскільки, Замовник в минулому уже мав негативний досвід з такого приводу.
Для жодного Учасника не є неможливим та не заборонено чинним законодавством створити за наказом чи розпорядженням мобільну групу на території м. Хмельницький, укласти договір оренди приміщення і т.д.
Всі ці дії не заборонені чинним законодавством, доступні кожному суб’єкту, що отримав дозвіл (ліцензію) на здійснення охоронної діяльності.
Аналогічно, вважаємо, що кожен охоронник, що залучений до роботи повинен мати спецзасоби, за які особисто несе відповідальність (носіння, використання, зберігання і т.д.), зокрема газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії та гумові кийки.
Щодо досвіду виконання аналогічних договорів пояснюємо, що вимога є обґрунтованою, адже Державний архів Хмельницької області є державною установою, що забезпечує облік і зберігання архівних документів Національного архівного фонду до якого відносяться цінні, особливо цінні, унікальні архівні документи, а також в структурі архіву наявний Режимно-секретний орган, що вимагає особливого підходу до забезпечення охоронних заходів, тому враховуючи специфіку та особливу важливість об’єкта охорони необхідно впевнитись у надійності та позитивному досвіді надання учасником охоронних послуг, які вимагають особливої відповідальності, а особливо у період дії правового режиму воєнного стану.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
02.12.2024 15:38
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
6b1458f0ae10468babd66cd4545b7687
Дата опублікування:
28.11.2024 10:39
Опис:
Шановний Замовник, по якій причині Ви з року в рік встановлюєте в документації дискримінаційні вимоги, які вже були оскаржені в АМКУ і Ви були змушені їх усувати, а саме повторно ознайомтесь з рішенням 19674-р до Вашої ж закупівлі UA-2023-11-22-011947-a, а саме з приводу усунення дискримінаціних вимог, що зазначені в Ваші тендерній документації у абзаці 1 та 4 пункту 1.1. Додатку 3 - офіс та МТБ в Хмельницьку: в пункті 3.1. Додатку № 1 - договори. Ми розумію, що оскільки Ви в черговий раз вносити дискрімінаційні вимоги в свою документації, то Ви не захочете самі приводити її у відповідність до Законодавста тому будемо готувати ЧЕРГОВУ скаргу до АМКУ, але все таки сподіваємося, що у Вас вистачить професіоналізму самим усунути дискримінаціні вимоги і не витрачати свій час, наш час і час контролюючих органів та не затягувати процедуру закупівлі.
Відповідь:
Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації по кваліфікаційному критерію «1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагається надання наступних документів:
1.1. Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для забезпечення надання послуг в повному обсязі відповідно до вимог встановлених Технічним завданням процедури закупівлі.
Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:
- структурного підрозділу (філії, відділення) Учасника зареєстрованого та розташованого у м. Хмельницький (надати витяг з реєстру або договір оренди);
- спецзасобів з переліку, визначеного Постановою КМУ від 11.02.2013 р № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», зокрема: газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії та гумові кийки, в кількості не менше ніж кількість персоналу охорони зазначеної в довідці про наявність працівників. Документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної в довідці шляхом надання копій видаткових накладних на придбання;
- спецодягу, а саме форменого одягу (з наданням чорнобілих фотографій форменого одягу Учасника) та спецвзуття в кількості не меншій ніж кількість персоналу охорони задіяних для виконання умов договору.
- наявність не менше однієї (двох) власної групи швидкого реагування, у складі не менше 2 працівників (у одній групі) із засобами індивідуального захисту, які повинні дислокуватися в межах знаходження об’єкту, з часом реагування в межах 10 хвилин прибуття (надати копію наказу (розпорядження) про створення мобільних груп на території м. Хмельницький, завіреного підписом керівника та відбитком печатки). Забезпечення стійкого безперервного зв’язку не менш як двома каналами зв’язку між групами швидкого реагування та територіальним підрозділом охорони (мобільний зв’язок та радіозв’язок), що забезпечує швидкий та надійний обмін інформації, у тому числі під час перебоїв у роботі операторів стільникового зв’язку (даною вимогою Замовник бажає пересвідчитись у отриманні якісних та надійних послуг по реагуванню на спрацювання охоронної сигналізації на об’єкті Замовника), що може бути підтверджено наступними документами:
1.2. Довідка, складена у довільній формі про те, що Учасник забезпечений транспортом реагування, який зареєстровано у встановленому порядку.
Разом з тим, Учасник надає: фото транспорту реагування з чіткою видимістю номерного знаку; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
Згідно п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Отже, Замовником визначено кваліфікаційний критерій, адже, вказане право визначено законодавством.
При цьому, законодавством не визначено які саме документи має право вимагати замовник торгів на підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке повинно бути документальне підтвердження, що можна вимагати, а що ні.
Тому, враховуючи специфіку роботи державної установи, режим роботи, обсяг території та приміщення, місцезнаходження замовника, тобто всі фактори, які впливають на якість надання послуг, в тендерній документації визначено, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надається довідка в довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:- структурного підрозділу (філії, відділення) Учасника зареєстрованого та розташованого у м. Хмельницький (надати витяг з реєстру або договір оренди).
Вказана вимога жодним чином не обмежує жодного Учасника, адже тендерною документацією не передбачено виключно право власності, а також і право користування. Тендерною документацією, також, передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Вказана вимога є суттєвою для замовника, однаковою для всіх Учасників, тому не порушує принципи публічних закупівель.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
02.12.2024 15:37