• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЛЬВ_24Р_КІ_66_ВО: Капітальний ремонт даху цеху локомотивного депо Мукачево *

Процедура відкритих торгів проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. N 471). Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна». Питома вага критерію - 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Електронний аукціон (у разі застосування) також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник-переможець процедури закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. Строк виконання робіт по обʹєкту: Підрядник зобов’язується розпочати виконання робіт не пізніше 5 (п’ятого) робочого дня з дати отримання заявки від Замовника і виконати роботи протягом 80-ти (вісімдесяти) календарних днів. Інша інформація зазначена у тендерній документації.

Завершена

26 657 670.62 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 133 288.35 UAH
Період уточнення: 27.11.2024 16:18 - 23.12.2024 00:00
Відповідь надана

Перенесення кінцевої дати подання пропозицій

Номер: 3a24a6df16e540a3af6909b2922880cc
Дата опублікування: 22.12.2024 19:29
Опис: Шановний Замовнику! У зв’язку з масштабною кібератакою, яка відбулася 19 грудня 2024 року та призвела до порушення роботи державних реєстрів України, зокрема реєстрів Міністерства юстиції України, багато учасників процедури закупівель, включно з нашою організацією, зіткнулися зі значними труднощами у формуванні та підготовці тендерних пропозицій. Проблеми, викликані цим інцидентом, ускладнюють: • Отримання необхідних документів із державних реєстрів. • Підтвердження інформації щодо відповідності кваліфікаційним критеріям. • Формування повного пакету документів, передбаченого умовами тендерної документації. Зважаючи на вищезазначене, а також на важливість забезпечення прозорості та конкурентності процедури закупівлі, просимо перенести кінцеву дату подання пропозицій на один тиждень, що дозволить відновити доступ до реєстрів та належним чином підготувати пропозиції. Висловлюємо впевненість, що прийняття такого рішення сприятиме успішному проведенню закупівлі та забезпеченню рівних умов для всіх учасників. Дякуємо за розуміння та оперативний розгляд нашого звернення.
Відповідь: Ваше звернення розглянуто ініціатором закупівлі. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій переносився замовником двічі з 12.12.2024 (при оголошенні торгів) на 26.12.2024 (в результаті). На підготовку тендерної пропозиції учасникам надано цілий місяць (торги оголошено 27.11.2024), що достатньо для підготовки тендерної пропозиції. Також зазначаємо, що тендерною документацією не вимагається надання учасником довідок з державних реєстрів України, зокрема реєстрів Міністерства юстиції. Отже, наслідки кібератаки, яка відбулася 19.12.2024, ніяким чином не впливають на формування документів для участі в торгах, які передбачені тендерною документацією для учасника. Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає необхідності продовжувати строк подання тендерних пропозицій учасниками торгів.
Дата відповіді: 24.12.2024 10:03
Відповідь надана

щодо внесення змін у тендерну документацію

Номер: c18533311ea3442b80b43631458b553a
Дата опублікування: 16.12.2024 19:35
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації, для підтвердження кваліфікації учасників передбачено вимогу щодо надання аналогічного договору, а саме договору на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи технічного переоснащення об'єкта (будівлі або споруди), який за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками. При цьому складовою частиною такого договору має бути виконання робіт із даху будівлі або споруди. На нашу думку, дана вимога є дискримінаційною та необґрунтованою з огляду на наступне: 1. Порушення принципу недискримінації учасників Згідно зі статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», усі учасники повинні мати рівний доступ до участі в закупівлі. Вимога щодо надання аналогічного договору саме за класом наслідків СС2 чи СС3 значно обмежує коло потенційних учасників, що порушує цей принцип. 2. Невідповідність специфіці закупівлі Предмет закупівлі стосується капітального ремонту даху. У свою чергу, класи наслідків (СС2 та СС3) зазвичай застосовуються до будівель і споруд зі специфічними функціями та високим рівнем відповідальності, що не завжди пов’язано з роботами на дахах. Роботи з покрівлі для об’єктів інших класів наслідків (СС1) можуть повністю відповідати предмету закупівлі. 3. Обмеження конкуренції Встановлення таких вимог звужує коло потенційних учасників, що може призвести до недостатньої конкуренції та негативно вплинути на ефективність використання бюджетних коштів. Пропозиція: З огляду на викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та дозволити підтверджувати відповідний досвід договором на виконання робіт із будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи технічного переоснащення об'єктів без прив’язки до конкретного класу наслідків (СС2 чи СС3), але зі збереженням вимоги щодо виконання робіт із покрівлі. Заздалегідь вдячні за розгляд нашого звернення та врахування викладених пропозицій.
Відповідь: На ваше звернення відповідаємо наступне: Предметом закупівлі є не «виконання робіт із покрівлі», як ви зазначаєте у своєму зверненні, а капітальний ремонт даху. Роботи виконуються відповідно до Робочого проекту «Капітальний ремонт даху цеху локомотивного депо Мукачево». Портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва дає таке визначення об’єкта будівництва: це будівля, споруда або її частина, що знаходиться у процесі створення, реконструкції, реставрації або капітального ремонту або ж прийнята в експлуатацію (https://e-construction.gov.ua/ua/scho-take-obekt-budivnictva). Отже, об’єктом будівництва в даному випадку є дах цеху локомотивного депо Мукачево (частина будівлі) з класом наслідків СС2, про що зазначено в Тендерній документації (ТД). Робочим проектом визначено клас наслідків об’єкта – СС2. Вимоги ТД щодо аналогічного договору визначено відповідно до предмета закупівлі та стосуються об’єктів з таким самим класом наслідків або вище. Дах має складну конструкцію, роботи з монтажу якої має виконати підрядник, і тільки після того будуть проводитися роботи з влаштування покрівлі (верхнього шару конструкції даху). Як ви зазначаєте, «класи наслідків (СС2 та СС3) зазвичай застосовуються до будівель і споруд зі специфічними функціями та високим рівнем відповідальності». Саме такою будівлею є цех локомотивного депо, виходячи з функцій, які він виконує і з кількості людей, які перебувають в цій будівлі при забезпеченні виконання таких функцій. Капітальний ремонт даху можна доручити тільки підряднику, який має відповідний досвід. Зазначаємо також, що в Україні достатньо підрядників, які виконували договори на роботи з будівництва об’єктів з класом наслідків СС2 або СС3. Отже, у замовника є повне право і підстави ставити вимогу виконання учасником аналогічного договору на будівництво об’єкта класом наслідків СС2 або СС3. Дискримінаційні вимоги — це коли замовник встановлює надмірні вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, що об’єктивно не є необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Вимоги до виконання аналогічного договору, встановлені у ТД, повністю обґрунтовані, є необхідними для успішного виконання договору про закупівлю, та не містять дискримінаційної складової. А ваше ствердження, що має місце «порушення принципу недискримінації учасників», не має під собою грунту. Замовник вважає, що ТД складена у відповідності до законодавства та не потребує внесення змін, які ви пропонуєте.
Дата відповіді: 19.12.2024 15:51
Відповідь надана

щодо внесення змін у тендерну документацію

Номер: 0ed9c2c6c3d241d68cac0e223886576b
Дата опублікування: 13.12.2024 14:49
Опис: Шановний Замовник, На підставі Закону України "Про публічні закупівлі" та з метою забезпечення рівного доступу учасників до участі в тендері, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до Додатка 1 Розділу 3 "Інші документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції", пункт 8, у наступній редакції: Чинна редакція: "Ліцензія учасника, видана уповноваженим на це органом, на право провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2) або із значними наслідками (СС3) (обов’язкова наявність в переліку видів робіт: зведення металевих конструкцій; монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водовідведення; монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водовідведення)". Пропонована редакція: "Ліцензія учасника, видана уповноваженим на це органом, або декларація про провадження господарської діяльності, подана відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314, на право провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2) або із значними наслідками (СС3). Обов’язкова наявність в переліку видів робіт: • зведення металевих конструкцій; • монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водовідведення; • монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водовідведення". Обґрунтування внесення змін: Нагадаємо, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314, під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності набувається шляхом подання декларації. Така декларація на цей час замінює ліцензію на будівництво. Таким чином, згідно із чинним законодавством України, учасник може надати як ліцензію, так і декларацію на провадження господарської діяльності. Подання декларації засвідчує набуття права на провадження господарської діяльності суб'єктом господарювання. Просимо врахувати вказані зауваження та забезпечити відповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства України.
Відповідь: Ваше зауваження на даний час розглядається. У разі необхідності відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.12.2024 15:50
Відповідь надана

щодо продовження терміну подання пропозиції

Номер: 4d14560720544eac888774f17f4475a9
Дата опублікування: 06.12.2024 20:41
Опис: Шановний Замовнику, Звертаємося до Вас із проханням продовжити термін подання пропозицій на 10 календарних днів. Така необхідність зумовлена значним обсягом документів, що вимагаються тендерною документацією. Для якісної підготовки та подання усіх необхідних документів учасникам потрібен додатковий час, оскільки процес ускладнюється частими відключеннями електроенергії, повітряними тривогами та обмеженим графіком роботи багатьох організацій і виробників. Зокрема, під час повітряних тривог та у вихідні дні (субота й неділя) значна частина установ припиняє свою діяльність, що ускладнює оперативну взаємодію. Сподіваємося на Ваше розуміння та позитивне рішення, яке сприятиме забезпеченню прозорості та добросовісної конкуренції серед учасників. Заздалегідь дякуємо за увагу та співпрацю.
Відповідь: Замовник не має можливості продовжити строк подання тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що тендерна документація містить мінімально можливий перелік документів для надання учасником торгів. Переважно всі документи, які вимагаються від учасника, повинні бути у нього в наявності (як у виконавця підрядних робіт) і не вимагають тривалого отримання і оформлення. Учасник до кінцевого строку подання тендерних пропозицій повинен надати тільки документи, які вимагаються саме від учасника (відповідно до виключного переліку Додатку 1).
Дата відповіді: 09.12.2024 16:30
Відповідь надана

Щодо перенесення термінів подачі документів

Номер: 92e5c564294e4274a03b3ae2e6b5d5e3
Дата опублікування: 06.12.2024 17:12
Опис: Шановний Замовнику! Наша організація планує взяти участь в даній закупівлі, має наявний досвід та матеріально-технічної базу, а також постійний склад працівників, для виконання даного замовлення. У зв'язку з опрацювання великої кількості документів та для залучення максимальної кількості учасників просимо Вас перенести терміни подачі документів на 7-10 днів. З повагою.
Відповідь: Замовник не має можливості продовжити строк подання тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що тендерна документація містить мінімально можливий перелік документів для надання учасником торгів. Переважно всі документи, які вимагаються від учасника, повинні бути у нього в наявності (як у виконавця підрядних робіт) і не вимагають тривалого отримання і оформлення. Учасник до кінцевого строку подання тендерних пропозицій повинен надати тільки документи, які вимагаються саме від учасника (відповідно до виключного переліку Додатку 1).
Дата відповіді: 09.12.2024 16:29