• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги Охоронні послуги (Охорона об’єктів Національного музею-заповідника українського гончарства, 2 пости)

ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги Охоронні послуги (Охорона об’єктів Національного музею-заповідника українського гончарства, 2 пости) Для потреб 2025 року

Завершена

2 178 676.48 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 893.38 UAH
Період уточнення: 27.11.2024 14:35 - 02.12.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги у тендерній документації замовника

Номер: e52ef580d1aa49e898b94448672bc1d6
Дата опублікування: 28.11.2024 09:14
Опис: Шановний замовник! Уважно розглянувши тендерну документацію маємо зазначити про наявність дискримінаційної вимоги, що до наявності вогнепальної зброї у охоронників, а саме в Додатках № 1 та 2 тендерної документації Замовника вказано, що учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування вогнепальної та травматичної зброї особовим складом, який надає послуги охорони на об'єктах та в складі груп швидкого реагування. Рішенням АМКУ за номером №23293-р/пк-пз від 16.12.2020 чітко визначено, що вимога про надання вогнепальної зброї є дискримінаційною та порушує права учасників. Законом України "Про охоронну діяльність", Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" не передбачено отримання дозволу для застосування вогнепальної зброї для надання охоронних послуг. Враховуючи вищевикладене просимо прибрати зазначену вимогу з тендерної документації або внести зміни в пункти 1.1.1. Додатку 1 та п. 9 Додатку 2 в такій редакції: "Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування вогнепальної та/або травматичної зброї особовим складом, який надає послуги охорони на об'єктах та в складі груп швидкого реагування" для рівного доступу всіх учасників у данній закупівлі та привести її у відповідність до закону "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Шановний Учаснику! При розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі». Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про музеї та музейну справу» одними з основних напрямків національної музейної політики є «збереження та державна підтримка Музейного фонду України» та «забезпечення охорони музеїв». «Музейний фонд України є національним багатством, невід'ємною складовою культурної спадщини України, що охороняється законом». Національний музей-заповідник українського гончарства є всеукраїнським центром дослідження, збереження й популяризації гончарської спадщини України. Музей-заповідник володіє найбільшою в Україні колекцією творів народних майстрів-гончарів і художників-керамістів. У ній представлено творчі досягнення мистців усіх історико-етнографічних регіонів України, усіх провідних національних шкіл художньої кераміки. Музейний фонд Музею-заповідника належить до державної частини Музейного фонду України, є національним багатством, невід’ємним складником культурної спадщини України, що охороняється законом. Діяльність Національного музею-заповідника українського гончарства відноситься до особливо важливих об’єктів, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави, забезпечують стале функціонування життєдіяльності населення, руйнація або пошкодження якого призведе до людських жертв, техногенних катастроф, порушення транспортної та енергетичної систем, втрати історико-культурної спадщини держави, матеріальних збитків (шкоди) в особливо великому розмірі. Відповідно до Закону України «Про критичну інфраструктуру», Наказу Міністерства культури та інформаційної політики України від 15.05.2023 № 267 «Про визначення критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період деяких закладів культури, що належать до сфери управління МКІП» Музей-заповідник визначено критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період деякі підприємства та організації, що належать до сфери управління МКІП. Залежно від ступеня небезпечності злочинних посягань на об’єкти, в Україні для музейних закладів встановлено 1 (найвищу) категорію підвищеного криміногенного ризику. За останні десятиліття в Україні були випадки крадіжок особливо цінних музейних предметів з експозицій національних та комунальних музеїв, у тому числі із застосуванням викрадачами вогнепальної зброї та вбивством працівників музеїв. Із початком повномасштабного вторгнення Росії в Україну, численними ареалами бойових дій, поширення в країні нелегальної вогнепальної зброї та боєприпасів, ускладненням криміногенної ситуації й намаганням окупантів знищити не лише українську державність, але й загалом культурну спадщину, Замовник вважає, що за умов воєнного стану до посилення охорони національної культурної спадщини має бути прикута особлива увага, а отже, застосовані максимально можливі заходи, які вбережуть національні заклади від пограбування та знищення. За таких умов повномасштабної війни, найбільш відповідним і цілком адекватним технічним засобом захисту культурної спадщини Замовник вважає саме вогнепальну зброю, й не бачить їй альтернативи, коли йдеться про збереження національної культурної спадщини, втрату якої за нинішніх умов уже неможливо буде відтворити. Саме тому в тендерній документації прописано вимогу про надання копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування вогнепальної та травматичної зброї особовим складом, який надає послуги охорони на об’єктах та в складі груп швидкого реагування, Замовник вважає, що така вимога цілком правомірна і є такою, що вповні відповідає засадам державної політики щодо збереження національної культурної спадщини. Ця вимога не є дискримінаційною, оскільки в тендерній процедурі можуть взяти участь всі зацікавлені організації, незалежно від форми власності, які мають законне право на використання в професійній охоронній діяльності вогнепальної й травматичної зброї.
Дата відповіді: 29.11.2024 17:20