-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
КОД ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Завершена
2 960 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 800.00 UAH
Період уточнення:
27.11.2024 12:06 - 02.12.2024 00:00
Відповідь надана
Технічні характеристики
Номер:
0f5077da32f9444c864b0f2bfdcdcff8
Дата опублікування:
29.11.2024 14:14
Опис:
Доброго дня.
Просимо надати детальнішу інформацію щодо позицій 22-26 "Перехід ПЕ 32 х 11\4 Unidelta або еквівалент".
Що мається на увазі? Муфта? Якщо муфта, то яка різьба внутрішня чи зовнішня?
Дякую
Відповідь:
Доброго дня шановний учасник щодо Вашого питання повідомляємо про те що в позиціях з 22 по 26 вказано саме перехід який має вигляд: муфта з'єднувальна ДУ 32 перехід різьбовий 1 1/4; муфта з'єднувальна ДУ 40 перехід різьбовий 1 1/2; муфта з'єднувальна ДУ 50 перехід різьбовий 2; муфта з'єднувальна ДУ 63 перехід різьбовий 2; муфта з'єднувальна ДУ 90 перехід різьбовий 2, різьбові переходи можуть бути з внутрішньою або зовнішньою різьбою.
Дата відповіді:
02.12.2024 09:23
Відповідь надана
Сталеві деталі та ПЕ деталі поділити на окремі лоти
Номер:
4fd2c151625f41118b20adc2df81157e
Дата опублікування:
28.11.2024 09:48
Опис:
Шановний Замовник, з метою залучення до участі в закупівлі більшої кількості учасників (в тому числі виробників) та економії бюджетних коштів, просимо розділити закупівлю на лоти (сталеві деталі та ПЕ деталі окремими лотами). В Україні немає жодного виробника, який би виготовляв сталеві деталі та ПЕ деталі на одному підприємстві. Це означає, що виробники з більш вигідними цінами не можуть приймати участь в даній закупівлі. Закупівля товару одним лотом потягне за собою участь лише посередників або імпортерів, ціни яких на порядок вище цін виробників. Нагадуємо про основні принципи здійснення закупівлі згідно ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням; тощо.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, на ваше звернення повідомляємо що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), та з дотриманням принципів, визначених статтею 5 Закону.
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі є виключним правом Замовника. Замовник самостійно визначає окремі частини предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі, вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, перелік документів, а також інші вимоги щодо закупівлі. Це здійснюється з урахуванням специфіки підприємства Замовника та предмета закупівлі. Важливо зазначити, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом, а не обов’язком Замовника. Чинний підхід до формування переліку матеріалів є результатом оптимізації внутрішніх процесів, спрямованої на забезпечення прозорості, ефективності та відповідності нашим стандартам. Такий перелік сформовано на основі внутрішнього обліку підприємства з урахуванням специфіки технологічних і виробничих процесів.
Замовник дотримується принципів, визначених статтею 5 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема щодо забезпечення максимальної економії та ефективності, рівного ставлення до учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля проводиться у формі відкритих торгів, що забезпечує рівні умови для всіх учасників — як виробників, так і постачальників. Законодавство не обмежує участь у закупівлях посередників або імпортерів, за умови їхньої відповідності вимогам тендерної документації замовника.
Незгода учасника процедури закупівлі з вимогами Замовника або нездатність їх виконувати не можуть розглядатися як підстава для визнання цих вимог дискримінаційними.
Дата відповіді:
29.11.2024 09:04
Відповідь надана
розподіл на лоти
Номер:
66af8efa34d5490891355d76a417340a
Дата опублікування:
28.11.2024 08:26
Опис:
Добрий день! Шановний Замовнику, з метою залучення до участі виробників та збільшення кола учасників, звертаємося до вас із проханням розділити деталі ПЕ та сталеві деталі на окремі лоти. Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, на ваше звернення повідомляємо що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), та з дотриманням принципів, визначених статтею 5 Закону.
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі є виключним правом Замовника. Замовник самостійно визначає окремі частини предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі, вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, перелік документів, а також інші вимоги щодо закупівлі. Це здійснюється з урахуванням специфіки підприємства Замовника та предмета закупівлі. Важливо зазначити, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом, а не обов’язком Замовника. Чинний підхід до формування переліку матеріалів є результатом оптимізації внутрішніх процесів, спрямованої на забезпечення прозорості, ефективності та відповідності нашим стандартам. Такий перелік сформовано на основі внутрішнього обліку підприємства з урахуванням специфіки технологічних і виробничих процесів.
Замовник дотримується принципів, визначених статтею 5 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема щодо забезпечення максимальної економії та ефективності, рівного ставлення до учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля проводиться у формі відкритих торгів, що забезпечує рівні умови для всіх учасників — як виробників, так і постачальників. Законодавство не обмежує участь у закупівлях посередників або імпортерів, за умови їхньої відповідності вимогам тендерної документації замовника.
Незгода учасника процедури закупівлі з вимогами Замовника або нездатність їх виконувати не можуть розглядатися як підстава для визнання цих вимог дискримінаційними.
Дата відповіді:
29.11.2024 09:04