-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
Піротехнічні машини важкого типу (ПМ-В)
Завершена
809 216 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 023 040.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 2 023 040.00 UAH
Період уточнення:
26.11.2024 14:28 - 02.12.2024 00:00
Відповідь надана
Сертифікати видані уповноваженим органом
Номер:
703acdd3c06846fba698b23be1142324
Дата опублікування:
30.11.2024 11:03
Опис:
Шановний Замовник!
Ми є виробником піротехнічних машин і справедливо вважаємо, що вимоги в Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», є дискримінаційними, а саме: «У складі пропозиції учасник повинен надати:
«4. Сертифікати видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність:
кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4;
скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”;
вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”;
захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги".».
Вище зазначені вимоги про подання даних сертифікатів у складі тендерної пропозиції є дискримінаційними та обмежують конкуренцію на Вашому тендері, тому що:
1. Ці сертифікати можливо отримати тільки на готовий автомобіль або автомобілі що були поставлені виробниками, які раніше виготовляли піротехнічні машини важкого типу (ПМ-В), та постачали їх, по аналогічних процедурах закупівель, в тому числі, які проводив Замовник. Нами вже виготовлялись подібні машини, але не були сертифіковані оскільки у вимогах затверджених наказом ДСНС України № НС-916 від 10.09.2024 немає жодних вимог до подібних сертифікатів (і фактично ця вимога, порушує цей Наказ) Також наголошуємо, що виготовлення подібних сертифікатів займає 1-2 місяці, а на подачу тендерних пропозицій у нас є всього 11 днів. Це також зайве свідчить про дискримінаційні вимоги.
Також вимогою у Додатку № 4 передбачено, що Постачальник по факту поставки товару надає: «сертифікати видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність:
кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4;
скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”;
вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”;
захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги".».
Тобто фактично ті самі сертифікати і при поставці товару. Навіщо їх тоді вимагають і в тендері? Щоб зайвий раз дискримінувати нових учасників?
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, що у складі пропозиції учасник повинен надати:
«4. Сертифікати видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність:
кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4;
скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”;
вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”;
захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги".».
І не порушувати Закон України «Про публічні закупівлі».
Про те пропонуємо залишити вимогу про надання сертифікатів по факту поставки товару так як сертифікувати машини до термінів поставки можливо.
Відповідь:
Доброго дня!
У відповідності до вимог частини 5 статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропонований товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Частиною 6 статті 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” передбачається: “Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.”
Дата відповіді:
02.12.2024 14:23
Відповідь надана
Строк поставки товарів
Номер:
9506c31b8ee640bfbc710272acfd91e2
Дата опублікування:
29.11.2024 18:48
Опис:
В пункті 4.5 Тендерної документації вказано:
«…строк поставки товарів: Лот 1 — 16 одиниць двома партіями до 30.04.2025 включно — 6 одиниць, до 30.06.2025 включно — 10 одиниць, Лот 2 — 16 одиниць до 30.04.2025 включно — 6 одиниць до 30.06.2025 включно — 10 одиниць…»
Шановний замовнику! Навіщо Ви встановлюєте такі дискримінаційні вимоги? Адже в умовах логістики під час війни, поставки нових шасі складають не менше 4-5 місяців плюс час на виготовлення автомобіля, разом це перевищує термін поставки перших партій до 30.04.2025 року встановлений тендерною документацією. Ми вважаємо, що ці строки постачання прописані тільки під постачальників які вже мають шасі або навіть забудовані машини. Що дискримінує потенційних учасників які не мають в наявності необхідної кількості шасі або взагалі жодного вільного шасі. Дискримінація відповідно до вимог підпункту 4 пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є порушенням і обмежує коло потенційних учасників.
Пропонуємо зробити наступну розбивку: Лот 1: 16 одиниць до 30.06.2025, Лот 2: 16 одиниць до 30.06.2025?
Адже таким чином замовник отримає необхідну техніку, що йому і потрібна. А коло потенційних учасників буде збільшено.
Відповідь:
Доброго дня! Тендерна документація замовника не порушує вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
02.12.2024 14:23
Відповідь надана
До Додатку №4
Номер:
a492dd2b9c5c42ef9bcd3239b00d5572
Дата опублікування:
29.11.2024 18:45
Опис:
Шановний замовник!
В тендерній документації вимагається
Кутошліфувальна машинка
діаметр диску – не менше 125 мм;
зарядний пристрій 220 В (на 1 акумулятор) – не менше 1 шт. акумулятор ( 3-5 А х год) – не менше 2 шт.;
максимальна глибина різання – не менше 25 мм; кількість дисків – не менше 3 шт.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, та уточнити, які саме диски потрібні, які матеріали потрібно різати, сталь, бетон, алюміній чи щось інше?
Відповідь:
Доброго дня! Тендерну пропозицію учасник повинен подати у відповідності до вимог тендерної документації замовника.
Дата відповіді:
02.12.2024 14:22
Відповідь надана
до Додатку №4
Номер:
6d2b608a3da449ab99c0ba452611454d
Дата опублікування:
29.11.2024 18:43
Опис:
Шановний замовнику!
В тендерній документації вимагається диск абразивний із синтетичної смоли не менше 350 мм (для сталі, профілю та армованої сталі) – не менше 5 шт.; Просимо внести зміни в тендерну документацію та написати матеріал профілю, який потрібно буде різати.
Відповідь:
Доброго дня! Тендерну пропозицію учасник повинен подати у відповідності до вимог тендерної документації замовника.
Дата відповіді:
02.12.2024 14:22
Відповідь надана
Щодо сертифікату
Номер:
f9d8687e93904d1db7af8e8c524e2e64
Дата опублікування:
29.11.2024 18:39
Опис:
Шановний Замовнику!
В тендерній документації вимагається: «Сертифікати видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність: кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4; скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”; вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”; захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги"».
В Законодавстві терміну «уповноважений орган» для видачі сертифікатів відсутній! В ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що: «Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Просимо надати роз’яснення, яким нормативним документом визначено перелік «уповноважених органів» для видачі сертифікатів, або внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до вимог законодавства і викласти цей пункт у наступній редакції: «Сертифікати видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, що містять інформацію про відповідність: кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4; скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”; вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”; захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги"»
Відповідь:
Доброго дня! Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
02.12.2024 14:22
Відповідь надана
До договору
Номер:
0f4888ec617e460c89a533305abd7ed2
Дата опублікування:
29.11.2024 18:35
Опис:
В договорі вказана помилкова фраза «…!!br0ken!!...», яка не має жодного відношення до цього договору і швидше всього потрапила туди помилково.
Але у відповідності до пункту 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця (потенційного переможця).
На підставі цього просимо прибрати цю фразу у договорі.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
02.12.2024 14:22
Відповідь надана
До Додатку 2 тендерної документації
Номер:
007a91e57c574513ae0ce4f557cfa3a1
Дата опублікування:
29.11.2024 18:33
Опис:
Шановний Замовнику !
В Додатку № 2 до тендерної документації вказано: «…Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю… Фінансова спроможність: Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік повинен складати не менше 90% очікуваної вартості закупівлі замовника…»
Така вимога суперечить вимозі пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в ній зазначено, що: «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).»
Просимо викласти цю вимогу у наступній редакції: «Фінансова спроможність: Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік повинен складати не менше 90% очікуваної вартості закупівлі замовника, пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)»
Відповідь:
Доброго дня! Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
02.12.2024 14:21
Відповідь надана
До Додатку 4 тендерної документації
Номер:
97af085120654c2fae858bd74a6dc93d
Дата опублікування:
29.11.2024 18:30
Опис:
Шановний Замовнику!
У Додатку 4 до тендерної документації вказано: Габарити ДхВхШ: Не менше 8000 х 3700 х 2500 (без дзеркал).
Ця вимога допускає поставку автомобіля з будь-якими розмірами, більшими ніж вказані. Тобто потенційний Учасник може поставити автомобіль з висотою 5 метрів, але такий автомобіль потім не зможе заїхати ні в які пожежні депо.
Ми як Виробник можемо запропонувати автомобіль з габаритами не більше: 10 000 х 3 750 х 2600мм (без дзеркал).
Просимо внести зміни з урахуванням досвіду минулих поставок аналогічної техніки, та можливих вимог у відповідності до наявних пожежних депо.
І викласти пункт у наступній редакції: Габарити ДхВхШ: не більше - 10 000 х 3 750 х 2600мм (без дзеркал).
Відповідь:
Доброго дня! Технічні вимоги розроблені робочою групою з визначення технічних вимог до майна та затверджені наказом ДСНС України від 10.09.2024 №916.
Дата відповіді:
02.12.2024 14:21
Відповідь надана
до Додатку 4 тендерної документації
Номер:
88feba91d7ab43f6b69e8272b2864195
Дата опублікування:
29.11.2024 18:28
Опис:
Шановний Замовнику !
1. У Додатку 4 до тендерної документації вказано: «…Коробка перемикання передач: механічна…»
Ми як виробник піротехнічних машин можемо Вам запропонувати подібну машину, але з роботизованою або автоматичною коробкою перемикання передач.
Також зауважуємо що ця вимога зменшує потенційне коло учасників та є дискримінаційною по відношенню до них, що порушує принципи здійснення публічних закупівель які вказанні у підпункті 4 пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В сучасних автомобілях все більше застосовуються автоматичні та роботизовані коробки перемикання передач. Це дає можливість водію прискорити прибуття екіпажу до місця надзвичайної ситуації, зменшивши напруження в управлінні автомобілем та зосередивши більше уваги на взаємодії з бойовим розрахунком та командиром з питань планування дій на місці.
Наприклад роботизована коробка перемикання передач сучасних шасі сконструйовані та призначені спеціально для автомобілів що працюють в важких умовах будівельних майданчиків, кар'єрів та бездоріжжя.
Система управління КПП, у взаємодії із іншими системами автомобіля, здатна підбирати передавальні числа виходячи з особливостей дорожньої ситуації та завантаженості автомобіля, дозволяє оптимізувати крутні моменти як при прискоренні, так і при гальмуванні, що призводить до:
• Забезпечення надійного захисту від поломок і передчасному виходу з ладу таких важливих елементів як : механізм щеплення, диск щеплення, КПП, роздавальна коробка передач, елементів трансмісії. Тобто виключити по максимуму помилки, пов’язані із людським фактором. Водій за кермом має слідкувати за безпекою руху в будь яких обставинах.
• Кращої прохідності (без пробуксування) автомобіля в умовах бездоріжжя і засніженості, завдяки спеціальній програмі пересування у важких умовах. КПП має спеціальний режим «OFF ROAD», який дозволяє максимально пришвидшити процес перемикання передач без зниження обертів двигуна, унеможливлює зупинку двигуна.
• Є спеціальний режим над повільного пересування.
• Більш ефективного гальмування та прискорення;
• КПП має два режими роботи «АВТОМАТИЧНИЙ» та «МЕХАНІЧНИЙ або РУЧНИЙ». Режим роботи вибирає водій в залежності від умов необхідності.
• Економії пального
• Висока витривалість, надійність і довгий термін служби.
Таким чином, ефективність роботи автомобілів, що працюють у важких умовах, значно підвищується, відзначається зниження витрат палива і поліпшення маневреності.
У зв’язку з вище сказаним просимо розширити цю вимогу та викласти її у наступній редакції: «Коробка перемикання передач: механічна або роботизована, або автоматична»
Відповідь:
Доброго дня! Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
02.12.2024 14:21
Відповідь надана
Піротехнічні машини важкого типу (ПМ-В)
Номер:
680821d925464a378e6d4fe09a5fa648
Дата опублікування:
29.11.2024 18:14
Опис:
Шановний замовнику!
1. У Додатку 4 до тендерної документації вказано: «…Коробка перемикання передач: механічна…»
Ми як виробник піротехнічних машин можемо Вам запропонувати подібну машину, але з роботизованою або автоматичною коробкою перемикання передач.
Також зауважуємо що ця вимога зменшує потенційне коло учасників та є дискримінаційною по відношенню до них, що порушує принципи здійснення публічних закупівель які вказанні у підпункті 4 пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В сучасних автомобілях все більше застосовуються автоматичні та роботизовані коробки перемикання передач. Це дає можливість водію прискорити прибуття екіпажу до місця надзвичайної ситуації, зменшивши напруження в управлінні автомобілем та зосередивши більше уваги на взаємодії з бойовим розрахунком та командиром з питань планування дій на місці.
Наприклад роботизована коробка перемикання передач сучасних шасі сконструйовані та призначені спеціально для автомобілів що працюють в важких умовах будівельних майданчиків, кар'єрів та бездоріжжя.
Система управління КПП, у взаємодії із іншими системами автомобіля, здатна підбирати передавальні числа виходячи з особливостей дорожньої ситуації та завантаженості автомобіля, дозволяє оптимізувати крутні моменти як при прискоренні, так і при гальмуванні, що призводить до:
• Забезпечення надійного захисту від поломок і передчасному виходу з ладу таких важливих елементів як : механізм щеплення, диск щеплення, КПП, роздавальна коробка передач, елементів трансмісії. Тобто виключити по максимуму помилки, пов’язані із людським фактором. Водій за кермом має слідкувати за безпекою руху в будь яких обставинах.
• Кращої прохідності (без пробуксування) автомобіля в умовах бездоріжжя і засніженості, завдяки спеціальній програмі пересування у важких умовах. КПП має спеціальний режим «OFF ROAD», який дозволяє максимально пришвидшити процес перемикання передач без зниження обертів двигуна, унеможливлює зупинку двигуна.
• Є спеціальний режим над повільного пересування.
• Більш ефективного гальмування та прискорення;
• КПП має два режими роботи «АВТОМАТИЧНИЙ» та «МЕХАНІЧНИЙ або РУЧНИЙ». Режим роботи вибирає водій в залежності від умов необхідності.
• Економії пального
• Висока витривалість, надійність і довгий термін служби.
Таким чином, ефективність роботи автомобілів, що працюють у важких умовах, значно підвищується, відзначається зниження витрат палива і поліпшення маневреності.
У зв’язку з вище сказаним просимо розширити цю вимогу та викласти її у наступній редакції: «Коробка перемикання передач: механічна або роботизована, або автоматична»
2. У Додатку 4 до тендерної документації вказано: Габарити ДхВхШ: Не менше 8000 х 3700 х 2500 (без дзеркал).
Ця вимога допускає поставку автомобіля з будь-якими розмірами, більшими ніж вказані. Тобто потенційний Учасник може поставити автомобіль з висотою 5 метрів, але такий автомобіль потім не зможе заїхати ні в які пожежні депо.
Ми як Виробник можемо запропонувати автомобіль з габаритами не більше: 10 000 х 3 750 х 2600мм (без дзеркал).
Просимо внести зміни з урахуванням досвіду минулих поставок аналогічної техніки, та можливих вимог у відповідності до наявних пожежних депо.
І викласти пункт у наступній редакції: Габарити ДхВхШ: не більше - 10 000 х 3 750 х 2600мм (без дзеркал).
3. Додатку № 2 до тендерної документації вказано: «…Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю… Фінансова спроможність: Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік повинен складати не менше 90% очікуваної вартості закупівлі замовника…»
Така вимога суперечить вимозі пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в ній зазначено, що: «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).»
Просимо викласти цю вимогу у наступній редакції: «Фінансова спроможність: Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік повинен складати не менше 90% очікуваної вартості закупівлі замовника, пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)»
4. В договорі вказана помилкова фраза «…!!br0ken!!...», яка не має жодного відношення до цього договору і швидше всього потрапила туди помилково.
Але у відповідності до пункту 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця (потенційного переможця).
На підставі цього просимо прибрати цю фразу у договорі.
5. В тендерній документації вимагається: «Сертифікати видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність: кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4; скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”; вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”; захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги"».
В Законодавстві терміну «уповноважений орган» для видачі сертифікатів відсутній! В ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що: «Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Просимо надати роз’яснення, яким нормативним документом визначено перелік «уповноважених органів» для видачі сертифікатів, або внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до вимог законодавства і викласти цей пункт у наступній редакції: «Сертифікати видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, що містять інформацію про відповідність: кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4; скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”; вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”; захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги"»
6. В тендерній документації вимагається диск абразивний із синтетичної смоли не менше 350 мм (для сталі, профілю та армованої сталі) – не менше 5 шт.; Просимо внести зміни в тендерну документацію та написати матеріал профілю, який потрібно буде різати.
7. В тендерній документації вимагається
Кутошліфувальна машинка
діаметр диску – не менше 125 мм;
зарядний пристрій 220 В (на 1 акумулятор) – не менше 1 шт. акумулятор ( 3-5 А х год) – не менше 2 шт.;
максимальна глибина різання – не менше 25 мм; кількість дисків – не менше 3 шт.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, та уточнити, які саме диски потрібні, які матеріали потрібно різати, сталь, бетон, алюміній чи щось інше?
8. В пункті 4.5 Тендерної документації вказано:
«…строк поставки товарів: Лот 1 — 16 одиниць двома партіями до 30.04.2025 включно — 6 одиниць, до 30.06.2025 включно — 10 одиниць, Лот 2 — 16 одиниць до 30.04.2025 включно — 6 одиниць до 30.06.2025 включно — 10 одиниць…»
Шановний замовнику! Навіщо Ви встановлюєте такі дискримінаційні вимоги? Адже в умовах логістики під час війни, поставки нових шасі складають не менше 4-5 місяців плюс час на виготовлення автомобіля, разом це перевищує термін поставки перших партій до 30.04.2025 року встановлений тендерною документацією. Ми вважаємо, що ці строки постачання прописані тільки під постачальників які вже мають шасі або навіть забудовані машини. Що дискримінує потенційних учасників які не мають в наявності необхідної кількості шасі або взагалі жодного вільного шасі. Дискримінація відповідно до вимог підпункту 4 пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є порушенням і обмежує коло потенційних учасників.
Пропонуємо зробити наступну розбивку: Лот 1: 16 одиниць до 30.06.2025, Лот 2: 16 одиниць до 30.06.2025?
Адже таким чином замовник отримає необхідну техніку, що йому і потрібна. А коло потенційних учасників буде збільшено.
Відповідь:
Доброго дня!
За відповідними пунктами були внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
02.12.2024 14:21