• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління побутовими відходами (змішані)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., місто Звягель, вул. Волі, будинок 39. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Торги не відбулися

56 040.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 280.20 UAH
Період уточнення: 25.11.2024 23:52 - 30.11.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: cd27f894f0a34760872fccbbd3943c2d
Дата опублікування: 29.11.2024 14:39
Опис: Добрий день. Шановний замовнику, просимо внести зміни в додаток 2 тендерної документації та додаток 3 проєкт договору, а саме прибрати дискримінаційну вимогу в частині конкретизованого об'єму контейнерів, оскільки контейнери за вашою вимогою повинні бути власністю Виконавця, а у виконавця може не бути у наявності євроконтейнерів місткістю 1,1 м3 в кількості – 7 (сім) штук або євроконтейнерів 0,7 м3 в кількості – 43 (сорок три) штуки (як зазначено в п. 2.3 проєкту договору), а навпаки 53 штуки місткістю 0,7 м3 АБО місткістю 1,1 м3. Тобто виходить, що у вас зазначена точна кількість контейнерів виконавця який надавав послуги раніше, а новому виконавцю, що захоче прийняти участь у закупівлі прийдеться купувати спеціально для цього Замовника 7 контейнерів міскістю 1,1 м3 або 43 контейнери міскістю 0,7 м3. Просимо внести зміни в п. 3 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі - Додаток 2 тендерної документації та п. п. 2.3 проєкту договору - Додаток 3 тендерної документації та вказати, що Виконавець має встановити контейнери міскістю 0,7 м3 та/або 1,1 м3.
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне. Замовником вказана відповідна кількість контейнерів у технічному завданні та в проєкті договору для повноцінного забезпечення надання послуг Учасником-виконавцем в повному обсязі та своєчасно з метою недопущення скупчення сміття, що може призвести до сміттєвого колапсу та може нанести шкоду довкіллю. Оскільки Замовником оголошено не просто закупівлю на Послуги з управління побутовими відходами (змішані) для вивезення твердих побутових відходів, а технічним завданням і проєктом договору передбачено саме надання Послуг з управління побутовими відходами (змішані), що надаються за контейнерною схемою за для своєчасного забезпечення в короткотривалий термін у військових частинах та установах ЗСУ, які підпорядковані Замовнику. Так як у технічному завданні вживається поняття еквівалент, що означає «рівнозначний», «рівноцінний», «однаковий за величиною» ви як учасник, що бажаєте приймати участь можете запропонувати наявні у вас контейнери, які зможуть забезпечити своєчасне надання послуг на загальний обсяг вивезення побутових відходів (змішані) зробивши порівняльну таблицю. Враховуючи вищевикладене та обґрунтувавши відповідь на ваше запитання, Замовник не вбачає дискримінаційних умов для подачі пропозиції учасників та не має наміру вносити зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.12.2024 21:48