-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 – 66510000-8 Страхові послуги (Послуги обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників автомобільного транспорту)
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду.
Завершена
508 999.52
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 090.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 090.00 UAH
Період уточнення:
25.11.2024 21:04 - 24.01.2025 00:00
Відповідь надана
!
Номер:
1ac74119b9c44119b4e24c4f18c973b5
Дата опублікування:
23.01.2025 21:24
Опис:
Погасить борг за договором № 510624 від 17.06.2024 року. З моменту відвантаження товару пройшло більше ніж 7 місяців !!!
Відповідь:
«Добрий день! Як вбачається з п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, фізична/юридична особа звертається до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Порушене Вами питання не стосується тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, а також не є вимогою щодо внесення змін до тендерної документації та / або оголошення за предметом закупівлі “Код ДК 021:2015 – 66510000-8 Страхові послуги (Послуги обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників автомобільного транспорту)”
Дата відповіді:
24.01.2025 15:35
Відповідь надана
Невідповідність умов тендерної документації відносно реальної ситуації!
Номер:
b92753c003704ac7a7be7cde09af45b1
Дата опублікування:
14.01.2025 19:07
Опис:
Шановний Замовнику, згідно договору №350724 від 05.07.2024р., товар нами поставлено 27 липня 2024 р. (Вид. накладна №334) , з максимальних 120 днів, Вами відсутня оплата за товар 173 дні.
Для чого ви вводите в обману своїх постачальників?
А саме щодо максимального терміну оплати та щодо відсутності коштів, оскільки оголошуєте нові і нові закупівлі та проводите прямі закупівлі товару, що не відноситься до першочергових!
Відповідь:
Добрий день! Як вбачається з п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, фізична/юридична особа звертається до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Порушене Вами питання не стосується тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, а також не є вимогою щодо внесення змін до тендерної документації та / або оголошення за предметом закупівлі “Код ДК 021:2015 – 66510000-8 Страхові послуги (Послуги обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників автомобільного транспорту)
Дата відповіді:
15.01.2025 14:33
Відповідь надана
Невідповідність ТД нормам ЗУ № 3720-IX
Номер:
7ab937f4feb7494c9aa4a284f9dc8689
Дата опублікування:
13.01.2025 10:04
Опис:
Шановний Замовнику!
ТД містить вимоги, які не відповідають ЗУ "Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" № 3720-IX, а саме:
1. У Додатку №1 зазначені ліміти відповідальності
- за шкоду, заподіяну майну потерпілих -160 000,00 грн. на одного потерпілого
- за шкоду, заподіяну життю та здоров'ю потерпілих 320 000,00 грн. на одного потерпілого,
що не відповідає п.5 розділу VI ЗУ № 3720-IX.
2. П. 1.1 проєкту договору містить посилання на ЗУ № 1961-IV, який втратив чинність.
3. П. 4.1.1 та 4.1.2 проєкту договору містить некоректні ліміти відповідальності
4. П. 5.3 проєкту договору порушує вимоги п.3 ст.11 ЗУ "Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів"
5. Розділи 7 та 8 проєкту договору не відповідають нормам ЗУ "Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" № 3720-IX
Просимо внести відповідні зміни у ТД
Відповідь:
«Добрий день! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення».
Дата відповіді:
16.01.2025 15:05
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ebc85b03cc62440eacc3e8186a4e4ba2
Дата опублікування:
29.11.2024 16:56
Опис:
Наполягаємо на видаленні п. 3.8. Довідка у довільній формі про підтвердження того, що частка вимог (за шкоду майну), врегульованих шляхом сплати страхового відшкодування до 90 днів від дати ДТП до дати останньої виплати, згідно даних МТСБУ (https://mtsbu.ua/about/statistics) складає не менше 80,0% за 1 квартал 2024 р.
Ваше небжання усунути дану вимгу, як і інші, по яких є вже скарги до АМКУ, призводять до затримки у проведенні торгів. Звертаємо також Вашу увагу, що з 1 січня 2025р. вступає в дію новий закон по ОСЦПВВНТЗ. І Ваші дії можуть привести дло того, що дана закупівля вже не буде відповідати вимогам діючого на момент проведення торгів законодавчтва, якщо розгляд скарг затягнетьмя на місяць. Дякуємо на розуміння, а також сподіваємося на усунення дискримінаційних вимог.
Відповідь:
Вважаємо що виключення п. 3.8 із тендерної документації є недоцільним тому що, відповідно до чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника торгів відсутній законодавчий обов’язок погоджувати з усіма потенційними учасниками процедури індивідуальну конкуренто спроможність та можливості приймати участь у процедурі Замовника. Учасники не мають права впливати на Замовника, оскільки це порушає основні принципи Закону, а саме: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Якщо у одного з потенційних учасників немає можливості надати свою пропозицію згідно законних вимог тендерної документації Замовника, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає законних підстав чи обов’язку Замовника змінювати тендерну документацію на запит будь-якого потенційного учасника. Більше того, якщо Замовник погодиться з відповідними вимогами учасника, подібні дії можуть бути розцінені контролюючими органами або іншими потенційними учасниками як антиконкурентні узгоджені дії, що є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» Керуючись частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було здійснено попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку за результатами яких Замовником була отримана наступна офіційна інформація: Відповідно до ст.1 п. 52 Закону України «Про страхування» вбачається, що страхова послуга – це насамперед вид фінансової послуги, що надається страховиком для забезпечення потреби потенційного страхувальника у страховому захисті на підставі договору страхування. Тому, при формуванні тендерної документації, Замовник зобов’язаний системно та всебічно оцінювати чинне законодавство, існуючий досвід та вірогідні ризики, з метою уникнення недобросовісних учасників. Замовником було здійснено аналіз інформації на офіційних веб сайтах Національного банку України та МТСБУ, згідно яких можна прийти до висновків, що впродовж останніх років збільшився відтік страхових компаній зі страхового ринку, в т.ч. .багато компаній втратило ліцензії на оформлення полісів ОСЦПВ, також погіршився фінансовий стан страховиків та збільшилась кількість порушень Страховиками вимог законодавства.
Тому Замовник хоче бути впевненим, що Учасник надає надійні страхові послуги протягом тривалого часу на стабільно високому рівні. по обов'язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Вказана вимога зазначена виключно з метою забезпечення ефективності майбутнього договору, отримання гарантій надання якісних послуг та виконання обов’язків з боку Страховика.
Дата відповіді:
03.12.2024 09:26
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
06306e4f4ed44fb8bec4289acd6bcddc
Дата опублікування:
28.11.2024 22:24
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо Вас видалити вимоги, які є дискримінаційними, а саме:
3.8. Довідка у довільній формі про підтвердження того, що частка вимог (за шкоду майну), врегульованих шляхом сплати страхового відшкодування до 90 днів від дати ДТП до дати останньої виплати, згідно даних МТСБУ (https://mtsbu.ua/about/statistics) складає не менше 80,0% за 1 квартал 2024 р.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі мають здійснюватись за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому учасником процедури закупівлі могла бути будь-яка фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка письмово підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та/або подала пропозицію конкурсних торгів, або цінову пропозицію, або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Наше Товариство є діючим членом МТСБУ, не має простроченої заборгованості по сплаті членських внесків,
відрахувань до фондів та інших обов’язкових платежів до МТСБУ, займає високий рівень в рейтингу оцінки МТСБУ, зокрема має найнижчий рівень ризиковості протягом 5 років поспіль, має великий успішний досвід з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників автомобільного транспорту, в тому числі автопарків з великою кількістю ТЗ, безліч рекомендацій від вдячних клієнтів. Проте через встановлені Вами вимоги та обмеження не можемо взяти участь в Закупівлі.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі.
Отже, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують положення п. 4 ч. 1 ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Учасників, пов’язані з їх неможливістю прийняти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи наведене, вважаємо, що всі зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними та незаконними та порушують права і законні інтереси потенційних учасників, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником. Виходячи з вищесказаного, просимо Вас внести зміни та усунути дискримінаційні вимоги, що встановлені в Тендерній документації.
Заздалегідь вдячні!
Відповідь:
Вважаємо що виключення п. 3.8 із тендерної документації є недоцільним тому що, відповідно до чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника торгів відсутній законодавчий обов’язок погоджувати з усіма потенційними учасниками процедури індивідуальну конкуренто спроможність та можливості приймати участь у процедурі Замовника. Учасники не мають права впливати на Замовника, оскільки це порушає основні принципи Закону, а саме: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Якщо у одного з потенційних учасників немає можливості надати свою пропозицію згідно законних вимог тендерної документації Замовника, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає законних підстав чи обов’язку Замовника змінювати тендерну документацію на запит будь-якого потенційного учасника. Більше того, якщо Замовник погодиться з відповідними вимогами учасника, подібні дії можуть бути розцінені контролюючими органами або іншими потенційними учасниками як антиконкурентні узгоджені дії, що є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» Керуючись частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було здійснено попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку за результатами яких Замовником була отримана наступна офіційна інформація: Відповідно до ст.1 п. 52 Закону України «Про страхування» вбачається, що страхова послуга – це насамперед вид фінансової послуги, що надається страховиком для забезпечення потреби потенційного страхувальника у страховому захисті на підставі договору страхування. Тому, при формуванні тендерної документації, Замовник зобов’язаний системно та всебічно оцінювати чинне законодавство, існуючий досвід та вірогідні ризики, з метою уникнення недобросовісних учасників. Замовником було здійснено аналіз інформації на офіційних веб сайтах Національного банку України та МТСБУ, згідно яких можна прийти до висновків, що впродовж останніх років збільшився відтік страхових компаній зі страхового ринку, в т.ч. .багато компаній втратило ліцензії на оформлення полісів ОСЦПВ, також погіршився фінансовий стан страховиків та збільшилась кількість порушень Страховиками вимог законодавства.
Тому Замовник хоче бути впевненим, що Учасник надає надійні страхові послуги протягом тривалого часу на стабільно високому рівні. по обов'язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Вказана вимога зазначена виключно з метою забезпечення ефективності майбутнього договору, отримання гарантій надання якісних послуг та виконання обов’язків з боку Страховика.
Дата відповіді:
29.11.2024 13:47
Відповідь надана
невірні типи транспортних засобів
Номер:
176585e7cfed47519d1d896775cade98
Дата опублікування:
28.11.2024 17:31
Опис:
Добрий вечір! В Таблиця №2 до Додатку №1 ТД_Перелік транспортних засобів містить неіснуючі типи транспортних засобів: M1, N2S, N3, В, N1, N2, О4, N3G, MA. Просимо внести зміни в таблицю і вказати вірні типи. Дякуємо.
Відповідь:
Дякуємо, що звернули увагу. З тендерної документації буде виключено інформацію та документи, пов’язані з Таблицею №2 до Додатку №1 тендерної документації, про що будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
29.11.2024 13:46
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога до учасників
Номер:
2297813baa8c464fb88110704a2ce9d2
Дата опублікування:
26.11.2024 13:57
Опис:
Шановний Замовнику!
П.3.7. розділу III Додатка №2 Тендерної документації містить вимогу щодо надання Довідки у довільній формі про підтвердження того, що загальна оцінка діяльності страхової компанії згідно даних МТСБУ (https://mtsbu.ua/about/zagalna-ocinka-diyalnosti-strahovikiv) за період з 2021 р. по 2024 р. дорівнювала рівню 1 - незначний ступінь ризику.
Зазначена вимога звужує коло потенційних учасників, чим значно зменшує конкуренцію, при цьому безпосередньо не впливає на якість надання послуг. Таким чином, вона (вимога) є безпідставною та дискримінаційною.
З метою економії часу та коштів, які можуть бути витрачені на розгляд скарги до АМКУ, просимо видалити зазначену вимогу зі складу ТД.
Відповідь:
«До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді:
28.11.2024 14:52