-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
25.11.2024 11:42 - 20.12.2024 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
cebb23c8034940f3b853f23053e46e85
Дата опублікування:
26.11.2024 20:16
Опис:
Добрий день!
Питання № 1: Яка потужність кондиціонерів Вам потрібна? 7000BTU або 9000BTU
Питання № 2: чи не має помилки в заявлених характеристиках:
Продуктивність Pdesign Охолодження - 2600Вт
Pdesign Обігрів - 2400 Вт
Питання № 3: прошу зазначити який тип компресора: інверторний чи on/off
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідь №1. Ви маєте дати пропозицію, згідно технічних характеристик вказаних у тендерній документації.
Відповідь №2. У технічних характеристиках в полях Охолодження і Обігрів вказані середні значення в умовах використання. Більш точні дані вказані в полях Холодопродуктивність, ВТ - 2600(1000-3000) та Теплопродуктивність, Вт-2700 (1000-3000).
Відповідь №3. Пропозиція має максимально відповідати вимогам у тендерній документації.
Дякую.
Дата відповіді:
27.11.2024 14:47
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
d6d0a0e15c6f473fb07f75983896a796
Дата опублікування:
26.11.2024 10:00
Опис:
Шановний Замовник! Запропонована Вами моель кондиціонера із зазначеним детальним описом відповідає лише одній моделі одного виробника, що є дискримінацією інших учасників, які можуть запропоновувати кондиціонери з такими ж та/або кращими соновними показаниками (теплопродуктивність, холодопродуктівність, рівень шуму, температурний діапазон). Просимо Вас прибрати вимоги про розміри внутрішніх/зовнішніх блоків, так як дана вимога обмежує (дискримінує) нашу участь в даній закупівлі та великого кола інших компаній. Ми можемо запропонувати Вам обладнання не гірше за технічними, якісними та кількісними характеристиками та більш вигідною ціновою пропозицією, якщо ви не обмежуватимите нас даною вимогою.
Відповідь:
Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Вищезазначене ґрунтується на підставі ґрунтовного аналізу судової практики, зокрема рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень ви маєте змогу ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень). Так, у означеному рішенні, суд робить висновок, «що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону. На переконання суду, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є - забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу ми й неухильно дотримуємося під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо». Наостанок, вважаємо за доцільне ознайомити вас ще з одним рішення цього ж суду, а саме від 6 вересня 2018 року справа №826/10864/17, у якому суд зазначає, що «З аналізу вказаної заяви судом встановлено, що позивачем в ній не зазначено про те, в чому саме полягає порушення конкретно його прав чи законних інтересів, а не абстрактних «потенційних учасників». Таким чином, незгода будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) тендерної документації сама по собі не свідчить про їх дискримінаційний характер, оскільки, будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна ЩОДО УЧАСНИКА, ЯКИЙ ЇЙ НЕ ВІДПОВІДАЄ. Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу чи набуття у власність/закупівлі на ринку товару з відповідними характеристиками, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру та змусити замовника придбати той товар який наявний у Скаржника. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі - Закон) та постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями (надалі – Особливості) встановлюють правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону та Особливостей не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічна специфікація розроблені з урахуванням потреби замовника, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО». Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Вами не доведено та документально не підтверджено, як саме дані умови закупівлі Вас дискримінують. І на останок, Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови та порядок проведення процедури закупівлі, надавати характеристики (параметри) предмета закупівлі на товар який наявний у Вас. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель, тому відсутня потреба вносити зміни в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
26.11.2024 15:36