• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Видатки із благоустрою на утримання території парку ім.М.Чекмана, а саме: Послуги з цілодобової охорони парку культури і відпочинку ім. М. Чекмана за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги».

Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2025р. В залежності від реального фінансування видатків та/або потреб Замовника, обсяги закупівлі можуть бути зменшені Замовником в односторонньому порядку

Завершена

602 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 012.00 UAH
Період уточнення: 25.11.2024 11:02 - 01.12.2024 00:00
Відповідь надана

несудимість

Номер: bbba7774b2f648afb41d3af53a1e4cd3
Дата опублікування: 29.11.2024 23:46
Опис: Шановний замовнику, ви вимагаєте витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі (скорочений або повний) у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua). При цьому, такий витяг особою може бути сформовано у Дії. Вимагаємо внести зміни до ТД і надати учасникам можливість завантажувати документ з Дії.
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації. Відповідно до Наказу ЦОВВ від 30.03.2022 №207 "Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" інформаційно-аналітична система «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі - ІАС) - це структурована автоматизована база даних, яка використовується для збирання, зберігання, обліку, пошуку, узагальнення, захисту, перевірки достовірності відомостей, перетворення та відображення інформації, забезпечення доступу до даних про притягнення особи до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Відомості з персонально-довідкового обліку надаються особі у формі витягу з дотриманням вимог законодавства про звернення громадян та захист персональних даних на підставі запиту на отримання довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Саме тому, замовником вимагається витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі (скорочений або повний) у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua).
Дата відповіді: 02.12.2024 14:57
Відповідь надана

трудові книжки

Номер: cf0defb9e7444aae9429d70b848c2aa2
Дата опублікування: 28.11.2024 00:31
Опис: Шановний замовнику. Ви вимагаєте: послуги з охорони надаються кваліфікованими працівниками, які мають досвід виконання аналогічних послуг (підтверджується копіями трудових книжок працівників - охоронників або витягами з електронної трудової книжки). Навіщо вам потрібні копії усіх сторінок трудової книжки? Можливо варто обмежитися окремими сторінками, які мають відношення до працевлаштування учасника?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за зауваження. В свою чергу повідомляємо, що в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 29.11.2024 13:37
Відповідь надана

вимога

Номер: 14b1d19c16b74aa2927752343750328c
Дата опублікування: 28.11.2024 00:22
Опис: Шановний замовнику. Ваша тендерна документація містить наступну вимогу: 1) надання Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі (скорочений або повний) у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua); 2) Відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки(військовій частині) (на виконання даної вимоги учасник може надати документи/витяг з Єдиного електронного реєстру військовозобов’язаних Оберіг, Резерв+, копію військового квитка, контракту, довідки з ТЦК та інші документи) (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації в такому випадку надати лист роз’яснення). Відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, тендерна документація може містити іншу інформацію, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Прохання повідомити, якою нормою і якого закону вам як замовнику надано право вимагати зазначені документи у складі тендерної пропозиції учасників та фактично зобовязувати учасника завантажувати документи, які стосуються третіх осіб у вільний доступ до системи Прозоро. Ці документи до нас, як до учасника торгів не мають жодного відношення. Що стосується військово-облікових документів, то під час проведення мобілізації перевіряти військово-обліковий документ разом із паспортом можуть у всіх чоловіків віком з 18 до 60 років. Робити це мають право: представники ТЦК та СП; поліцейські; представники Держприкордонслужби. Просити показати документ можуть: у прикордонній смузі; на пунктах пропуску через кордон; за місцем проживання, роботи, навчання; у громадських місцях, громадських будинках та спорудах; місцях масового скупчення людей; на блокпостах. Таким чином, чинне законодавство не наділяло замовника торгів правом здійснювати у будь-який спосіб перевірку військово-облікових документів працівників потенційного учасника. Крім того, змушувати публікувати такі відомості у вільний доступ. Одночасно, нам не зрозуміло, яким чином надання/ненадання учасником відповідного документа вплине на якість надання охоронних послуг. Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити цю вимогу з тендерної документації, оскільки чинне законодавство України не наділяло замовника торгів правом вимагати від учасник азакупівлі відомості, які не мають жодного відношення до предмета закупівлі - охоронних послуг. Що стосується витягу про несудимість, то відповідно до п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, в т.ч: документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Таким чином, усі охоронники під час працевлаштування в учасника підтверджують відсутність судтмості. Чинне законодавство України не наділяє замовників правом перевіряти наявність/відсутність судимості у працівників учасника, а зобовязує саме учасника, як роботодавця вимагати такі документи. Враховуючи усе зазначене вище, вимагаємо виключити цю вимогу з тендерної документації. У випадку неналежного реагування на поставлений запит ми скористаємося правом на оскарження умов закупівлі в АМКУ.
Відповідь: Відповідно до пункту 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації. Перелік документів, що вимагається Замовником у тендерній документації, сформований на підставі Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (зі змінами) Відповідно до пункту 1 Ліцензійних умов, вони встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. Пункт 17 вищезазначеної постанови зокрема передбачає і такі документи: - документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; Відповідно до Наказу ЦОВВ від 30.03.2022 №207 "Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" інформаційно-аналітична система «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі - ІАС) - це структурована автоматизована база даних, яка використовується для збирання, зберігання, обліку, пошуку, узагальнення, захисту, перевірки достовірності відомостей, перетворення та відображення інформації, забезпечення доступу до даних про притягнення особи до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Саме тому, замовником вимагається витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі (скорочений або повний) у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua). - відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації. У зв’язку із неоднозначністю Постанови від 18 листопада 2015 р. № 960 (зі змінами) та пункту 9 Постанови № 559 від 16 травня 2024 р. замовником розширено перелік документів з урахуванням п.9. Постанови 559 Отже, наявність документів, визначених тендерною документацією, є обов'язковою для осіб, що провадять охоронну діяльність, і відповідно вимога Замовника щодо їх надання не суперечить чинному законодавству України та базується на принципах публічних закупівель, визначених Законом.
Дата відповіді: 29.11.2024 13:37
Відповідь надана

Вимоги, що не відповідають нормам чинного Законодавства

Номер: 9b2916844d4e4e1da4fb691041e8ddc7
Дата опублікування: 25.11.2024 13:29
Опис: Шановний Замовник, просимо Вас розширити перелік документів для виконання зазначеною далі вимоги, а саме привести її у відповідності до чинного Законодавства: Відповідно до пункту 2.1.5. для виконання інформації, що зазначена в ньому необхідно надати один з документів ....."військовому квитку, контракті, довідці з ТЦК" - даним формулюванням Замовник обмежую коло учасників, що можуть взяти участь та порушує вимоги чнного Законодавства, а саме: відповідно до Пункт 9 Постанови 559 встановлює, що військово-обліковий документ в електронній формі (у тому числі роздрукований) та військово-обліковий документ у паперовій формі мають однакову юридичну силу, у звязку з чим просимо надати можливість для виконання цієї вимоги надавати в складі пропозиції "Витяг з Єдиний електронний реєстр військовозобов’язаних Оберіг" - в тому числі через функціонал застосунку Резерв +. Внесіть зміни у тендерну документацію, шляхом приведення її до норм чинного Законодавства, у іншому випадку ми залишаємо за собою право звернутися до контролюючих органів.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за зауваження. В свою чергу повідомляємо, що в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 26.11.2024 08:40