-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
09310000-5 - Електрична енергія.
Завершена
2 890 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 450.00 UAH
Період уточнення:
25.11.2024 11:50 - 30.11.2024 00:00
Відповідь надана
АСКОЕ
Номер:
763c2e9efdf341eb96e18c1cf5bb272f
Дата опублікування:
27.11.2024 13:11
Опис:
Шановний Замовник.
Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Якщо на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи «А» - прохання надати орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту.
Дякуємо.
Відповідь:
Замовник відноситься до групи Б
Дата відповіді:
27.11.2024 14:30
Відповідь надана
Щодо групи площадок вимірювання
Номер:
27b75b142e034b8da0f3f8ff1bc40acc
Дата опублікування:
27.11.2024 13:10
Опис:
Шановний Замовник.
Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/група «Б»).
Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи «А» за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК.
Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а».
Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118.
Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку.
Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б».
Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору.
Дякуємо.
Відповідь:
Замовник відноситься до групи Б
Дата відповіді:
27.11.2024 14:30
Відповідь надана
невідповідність вимог тендерної документації чинному законодавству
Номер:
8db6a9194ba245f785091f95ca921ccf
Дата опублікування:
27.11.2024 13:10
Опис:
Шановний Замовник. В тендерній документації прописано абзац 14 п.47 постанови КМУ №1178 який на даний час (після змін до постанови №1178 на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024 абзац 14 " Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі." Виключено з п.47. Дана вимога залишилась в п.45 який взагалі жодними чином не прописано в даній тендерній документації.
Приведіть тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Невідповідність тендерної документації до норм чинного законодавства тягне за собою відповідальність відповідно до ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідь:
Документацію змінено
Дата відповіді:
27.11.2024 14:07
Відповідь надана
Цифровий підпис
Номер:
08d20f531a8649ecbc40d11cb1106afa
Дата опублікування:
27.11.2024 13:10
Опис:
Шановний Замовнику!
Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною та такою, що порушує Закон України “Про електронні довірчі послуги”, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення КЕП вказати КЕП/ УЕП.
УЕП - (удосконалений електронний підпис) – удосконалена форма електронного підпису, призначена для використання пересічними громадянами для зручності та мобільності останніх. Зберігається на звичайних флешках або на файлових носіях.
КЕП - (кваліфікований електронний підпис) – передбачає найвищий рівень безпеки даних. Зберігається лише на захищених носіях – токенах.
Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/ УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи.
І КЕП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2023 р. № 1298 використання удосконалених електронних підписів учасниками не забороняється.
Також в тендерній документації чітко визначено, що «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.», а далі по тексту, в порушення Закону, вимагається підписання документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. .
До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію та її додатки і замініть КЕП на КЕП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників.
Врахуйте також, що при аварійних відключеннях світла електронний підпис (КЕП) не зчитується системою, так як мережі Інтернет (в т.ч. мобільних операторів) не вистачає потужностей.
Дякуємо.
Відповідь:
Документацію змінено
Дата відповіді:
27.11.2024 14:07
Відповідь надана
Щодо центру обслуговування споживачів та кол-центру
Номер:
bf383e8583074bcabac0f16012874bfe
Дата опублікування:
27.11.2024 13:06
Опис:
Шановний Замовнику.
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги. В разі не усунення Вами дискримінаційних вимог в обов’язковому порядку будемо звертатись до АМКУ зі скаргою.
Дискримінаційні вимоги полягають в наступному:
п.7таблиці 3. «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців).» Додатку №1 тендерної документації. «Надання довідки про створення Учасником власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»»
Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів.
Викладена в ТД вимога взагалі не містить можливості участі учасників які обслуговують менше 50000 споживачів та відповідно до Правил не зобов’язані створювати центри обслуговування споживачів
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч.11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у одних Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими.
Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників і вказавши дані вимоги в тендерній документації Ви штучно зменшуєте коло потенційних Учасників торгів, що є дискримінацією та порушенням ст.5, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог.
Дякуємо
Відповідь:
Документацію змінено
Дата відповіді:
27.11.2024 14:07
Відповідь надана
Письмове підтвердження від ОСР факту укладених договорів
Номер:
b78808cbbb004116be7bd930c14b2322
Дата опублікування:
27.11.2024 10:34
Опис:
Шановний Замовнику! Вимога, викладена в Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» щодо надання письмового підтвердження від операторів системи розподілу факту укладання договорів з АТ ДТЕК "Дніпровські електромережі", АТ "Укрзалізниця" та ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» є неправомірною, оскільки договори між постачальниками та ОСР є публічними. Вимагаємо прибрати вимогу щодо надання письмового підтвердження від операторів системи розподілу факту укладання зазначених договорів, так як на офіційних сайтах операторів містяться реєстри постачальників, з якими укладено договори на розподіл за посиланнями:
АТ ДТЕК "Дніпровські електромережі"
https://www.dtek-dnem.com.ua/ua/supplier-registry
АТ "Укрзалізниця"
https://www.uz.gov.ua/about/activity/electropostachannia/reestr/
ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК»
https://cek.dp.ua/index.php/elektropostachalnykam/reiestr-postachalnykiv.html
Відповідь:
Документацію змінено
Дата відповіді:
27.11.2024 14:06
Відповідь надана
Абз. 14 п. 47 Особливостей
Номер:
52842e09680f42658e1f511dd87cc955
Дата опублікування:
27.11.2024 09:28
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним вимогам та вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника. У Вашій тендерній документації не враховано зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” щодо абзацу чотирнадцятого пункту 47, який виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024. Просимо привести у відповідність до законодавства Вашу тендерну документацію.
Відповідь:
Документацію змінено
Дата відповіді:
27.11.2024 14:06
Відповідь надана
Інформація про нещасні випадки
Номер:
1fae2cd158b14cc58005f54dbe404a04
Дата опублікування:
27.11.2024 09:26
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог Додатку 3 до Вашої тендерної документації Учасники закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції зобов'язані надати інформацію, що видана на ім’я такого Учасника не раніше 2023 року з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника. Зазначена вимога є незаконною з огляду на наступне. Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Зауважимо, що вимога щодо надання зазначеної інформації не передбачена національними стандартами для електричної енергії. Таким чином, дана вимога є незаконною та перешкоджає нам взяти участь в процедурі закупівлі. У зв’язку з вищевказаним, просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити зазначену вимогу.
Відповідь:
Документацію змінено
Дата відповіді:
27.11.2024 13:40
Відповідь надана
Сертифікати ISO
Номер:
fc5e2d526e6d4920b60e1119c2eed7bc
Дата опублікування:
27.11.2024 09:04
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог Додатку 3 до Вашої тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції учасники зобов'язані надати оригінали або копії сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»; ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання». Якщо дата видачі сертифікатів більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними. Відповідно до абзацу 2 п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності», який не передбачає обов’язковість наявності в Постачальника електричної енергії вищезазначених сертифікатів. Практикою органу оскарження підтверджується неправомірність таких вимог (закупівлі UA-2023-06-13-010888-a, UA-2023-05-02-014006-a, UA-2023-04-26-009178-a, UA-2023-03-01-012510-a). У зв’язку з вищезазначеним вимога Замовника щодо надання Учасниками відповідних сертифікатів є незаконною, дискримінаційною, а тому має бути вилучена Замовником з тексту тендерної документації.
Відповідь:
Документацію змінено
Дата відповіді:
27.11.2024 13:40
Відповідь надана
Сертифікати ISO
Номер:
28e0eeb437c545789aff7722641d8ecc
Дата опублікування:
27.11.2024 09:00
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог Додатку 3 до Вашої тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції учасники зобов'язані надати оригінали або копії сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»; ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання». Якщо дата видачі сертифікатів більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними. Відповідно до абзацу 2 п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності», який не передбачає обов’язковість наявності в Постачальника електричної енергії вищезазначених сертифікатів. Практикою органу оскарження підтверджується неправомірність таких вимог (закупівлі UA-2023-06-13-010888-a, UA-2023-05-02-014006-a, UA-2023-04-26-009178-a, UA-2023-03-01-012510-a). У зв’язку з вищезазначеним вимога Замовника щодо надання Учасниками відповідних сертифікатів є незаконною, дискримінаційною, а тому має бути вилучена Замовником з тексту тендерної документації.
Відповідь:
Документацію змінено
Дата відповіді:
27.11.2024 13:39