• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

бензин автомобільний та дизельне паливо

Торги не відбулися

138 199 808.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 690 999.04 UAH
Період уточнення: 22.11.2024 16:07 - 04.12.2024 00:00
Відповідь надана

Про порушення законодавства у сфері закупівель.

Номер: 22b92f32841b4ca8959fa436a5e707f8
Дата опублікування: 29.11.2024 15:31
Опис: Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель, що може призвести до непоправних наслідків. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з частиною другою статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Абзацом першим пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Таким чином зважаючи на зазначені норми законодавства тендерна документація на закупівлю, зокрема бензину та дизельного пального ОБОВЯЗКОВО має містити один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв, що визначені в пунктах 3 та 4 частини другої статті 16 Закону (тобто наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та/або наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю) та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Водночас, у розділі 1 додатку 1 до тендерної документації зазначається, що Замовник НЕ ЗАСТОСОВУЄ до учасника процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. Нашій компанії, як потенційному постачальнику, критично важливим є додержання Замовником всіх вимог законодавства, у тому числі і під час проведення процедури закупівлі, що дозволить мінімізувати ризики під час виконання договору. З огляду на зазначене, та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель просимо Вас привести вимоги тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Відповідь: «Шановний потенційний учаснику! Відповідно до абзацу першого п.48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості), під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. Враховуючи зазначене і той факт, що предметом закупівлі є саме товар, замовник не зобов’язаний встановлювати кваліфікаційні критерії відповідно до пунктів 3 та 4 частини другої статті 16 Закону. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації. Заздалегідь дякуємо за увагу до цього тендеру!»
Дата відповіді: 02.12.2024 15:26
Відповідь надана

Поділ на ЛОТИ

Номер: 48f3c6da925641268c210565680d14fd
Дата опублікування: 28.11.2024 14:22
Опис: Доброго дня. Чому немає поділу на окремі ЛОТИ по кожному регіону?. Це є дискримінаційні умови. Ми як учасник маємо АЗС тільки в Кіровоградській області і не можемо подати свою пропозиції на всю закупівлю. Будемо звертатись до АМКУ для блокування закупівлі!!!
Відповідь: «Шановний потенційний учаснику! Внутрішнім ініціатором закупівлі, що є відповідальним за технічні, якісні та кількісні характеристик предмета закупівлі, повідомлено про доцільність здійснювати закупівлю саме одним лотом враховуючи поточні господарські потреби підприємства, конкурентні реалії ринку, та досягнення значної економії коштів на закупівлі за рахунок більшого обсягу. Пропозиція поділу на окремі лоти не відповідає економічним інтересам та господарським потребам замовника, її задоволення не сприятиме отриманню замовником закупівлі найнижчої ціни за конкретних потреб та умов експлуатації парку транспортних засобів, що експлуатуються в різних регіонах держави і в процесі експлуатації потребують дозаправки по маршрутам руху та/або поблизу місць експлуатації, що пролягають та/або знаходяться в різних областях. Таким чином, відсутні підстави для проведення закупівлі бензину автомобільного та дизельного палива окремими лотами по кожному регіону. Заздалегідь дякуємо за увагу до цього тендеру!»
Дата відповіді: 29.11.2024 15:18
Відповідь надана

Неможливість прийняти участь у закупівлі

Номер: fa835f1276eb4a859d5da2620a9312d7
Дата опублікування: 28.11.2024 14:00
Опис: Вітаю, шановний Замовнику! Ми не маємо змоги прийняти участь в закупівлі через обєднання в одну закупівлю усіх Лісгоспів Оскіль маємо змогу виконати умови договору лише по даній локації: Україна, 16000, Чернігівська обл., Новгород-Сіверський р-н, місто Новгород-Сіверський ПРОСИМО оголосити закупівлю по вищезгаданій локації ОКРЕМО. Що дозволить прийняти участь у закупівлі іншим учасникам, збільшить конкуренцію та сприятиме економії бюджетних коштів.
Відповідь: «Шановний потенційний учаснику! Внутрішнім ініціатором закупівлі, що є відповідальним за технічні, якісні та кількісні характеристик предмета закупівлі, повідомлено, що пропозиція потенційного учасника оголосити закупівлю окремо по локації Україна, 16000, Чернігівська обл., Новгород-Сіверський р-н, місто Новгород-Сіверський, не відповідатиме економічним інтересам та господарським потребам замовника, не сприятиме отриманню замовником закупівлі найнижчої ціни за конкретних потреб та умов експлуатації парку транспортних засобів, що експлуатуються в різних регіонах держави і в процесі експлуатації потребують дозаправки по маршрутам руху та/або поблизу місць експлуатації, що пролягають та/або знаходяться в різних областях. Таким чином, відсутні підстави для проведення закупівлі бензину автомобільного та дизельного палива окремо по вищезазначеній локації. Заздалегідь дякуємо за увагу до цього тендеру!»
Дата відповіді: 29.11.2024 15:18