• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015-90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами: А4020 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для зберігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В); Послуги з управління відходами: А4020 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для зберігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В-гострі предмети))

Завершена

224 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 120.00 UAH
Період уточнення: 22.11.2024 12:39 - 11.12.2024 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: f1d2c1112e3b4db19bc03d4558dae81e
Дата опублікування: 10.12.2024 14:15
Опис: Доброго дня! Шановний замовник ви наражається на оскарження умов закупівлі, які визначені у тендерній документації, а саме: 7) наявність спеціального навчання у посадових осіб Учасника (посвідчення/ свідоцтва тощо): - «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» (НПАОП 0.00-7.11-12); - у сфері цивільного захисту; Потенційний учасник не відноситься до суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері цивільного захисту, це функція держави – держаних органів відповідно до ст. 6 Кодексу цивільного захисту України. Тобто не зобов’язаний забезпечувати своїх працівників – керівників відповідним навчанням. Також дана вимога суперечить кадровим вимогам за п. 12 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. - мати штатну чисельність спеціалістів, необхідних для провадження ліцензованого виду діяльності (виконавців робіт залежно від видів робіт і рівня забезпечення матеріально-технічної бази), які пройшли навчання з охорони праці, підвищення кваліфікації та мають документальне підтвердження; Навчання з цивільного захисту відсутнє. Дискримінаційна вимога. Просимо прибрати дану вимогу. 5) спеціальне навчання осіб, які зазначені в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за програмою «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» (не менше трьох осіб); По – перше учасник самостійно визначає штатну чисельність відповідно до п. 12 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами та відповідно забезпечує їх кількість навчанням з охорони праці та підвищення кваліфікації. Визначати будь які критерії кількості, у тому числі у кількості працівників, є дискримінаційною умовою. Також дана вимога суперечить вимогам п. 12 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами Учасник залишає за собою право оскаржувати дискримінаційні умови тендерної документації в Антимонопольному комітеті України.
Відповідь: Шановний Замовник! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне! Відповідно до ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до п.13 Постанови КМУ № 1278 від 5 грудня 2023 р. Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, Працівники, крім завдань, обов’язків і знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни). З наведеної норми вбачається, що проведення навчання для штатних працівників з правил і норм охорони праці до яких відноситься зокрема «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» (НПАОП 0.00-7.11-12); - у сфері цивільного захисту це обов’язок ліцензіата, як суб’єкта господарювання у сфері управління небезпечними відходами. Згідно ст.13 ЗУ «Про охорону праці», Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: - створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; - розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; - забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються; - впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо; - забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; - забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; - організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів; - розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці; - здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці; - організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці; - вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків. Окрім цього, згідно ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, відсутні підстави для задоволення вашої скарги.
Дата відповіді: 11.12.2024 13:32
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 26c0e05a23414a869f0d7d67982fcc3d
Дата опублікування: 25.11.2024 14:07
Опис: Доброго дня! Шановний замовник, ви у пункті 14 додатку 3 вимагаєте: - Надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законадавства з питань охорони праці. Не всі учасники використовують мтб з підвищеною небезпекою, але мають відповідні документи - повідомлення від державних органів з питань охорони праці про це. Потенційний учасник офіційно отримав листи державних органів з питань охорони праці про відсутності необхідності подавати декларацію, її реєстрацію, адже не використовує мтб з підвищеною небезпекою. Така редакція вимоги є дискримінаційною – адже можуть прийняти участь лише учасники, які використовують мтб з підвищеною безпекою, та яким необхідно подати декларацію. Просимо внести відповідні зміни, та передбачити зазначене. Наступна вимога за пунктом 16 цього додатку: - Чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент щодо знешкодження небезпечних та помірно небезпечних відходів. По – перше операції знешкодження небезпечних відходів вже не існує. По – друге доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набирали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок (висновки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Просимо прибрати дискримінаційні вимоги у даній закупівлі та внести зміни до тендерної документації, а саме до Додатку 3. Учасник залишає за собою право оскаржувати дискримінанті умови тендерної документації в Антимонопольному комітеті України.
Відповідь: Доброго дня,прийняте до уваги ваше зауваження
Дата відповіді: 25.11.2024 15:36