• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (контролери,відеодетектори та шістнадцятиканальні інтерфейсні модулі відеодетекторів)

Завершена

1 388 976.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 944.88 UAH
Період уточнення: 22.11.2024 12:28 - 27.11.2024 00:00
Відповідь надана

відеодетектор

Номер: a0054d6dfd114184a12981a799336ef4
Дата опублікування: 25.11.2024 16:35
Опис: *** У запланованих до закупівлі товарах вказані дорожні контролери невизначеного постачальника та відеодетектор FLIR TrafiCam (Wide) ширококутний з шістнадцятиканальним інтерфейсним модулем відеодетектора TrafiCam 4ТІ , при цьому не вказана можливість закупівлі еквіваленту як передбачено законом про закупівлі. Тобто Замовником плануються до закупівлі дорожні контролери конкретного, але не вказаного виробника, що можуть працювати тільки з цим відеодетектором та інтерфейсним модулем. Тобто створені умови для дискримінації умов для потенційних Учасників торгів. Замовнику для можливого застосування еквіваленту необхідно вказати мінімальні вимоги до його параметрів. Також нам, як потенційному Учаснику торгів відомі декілька моделей відеодетекторів, в яких контролер зможе обробляти дані з відеодетектору через Ethernet напряму, при цьому немає потреби в закупівлі інтерфейсного модулю відеодетектора. Вимагаю скорегувати вимогу.
Відповідь: Шановний Учасник. В Тендерній документації у Додатку 1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА (СПЕЦИФІКАЦІЯ) вказана інформація щодо надання еквіваленту: В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими, ніж у товару, зазначеному в цьому переліку). Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 28.11.2024 13:53
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: bfcc811be0f14665ab624a32a6b13e0e
Дата опублікування: 25.11.2024 16:01
Опис: З технічних вимог до цієї закупівлі відразу стає зрозуміло, що мова йде про закупівлю у конкретного виробника - австрійської компанії SWARCO. Тільки у цієї компанії кількість силових виходів дорожніх контролерів кратна 3 (18 або 27). Також тільки у цієї компанії є екслюзивне право продажу відеодетекторів TrafiCam на ринку України. В той же час в місті Одеса в експлуатації працюють дорожні контролери вітчизняного виробництва підприємств ТОВ «КОМКОН ТРАФІК» та ТОВ «РОСТОК-ЕЛЕКОМ», працюють в складі систем керування дорожнім рухом (АСКДР). У вітчизняних виробників кількість силових виходів кратна 2 (8,16,24,32). Відеодетектори транспорту для адаптивного керування дорожнім рухом використовуються різні, не тільки TrafiCam. Тому виникають питання: 1. Як підключити дорожні контролери SWARCO до існуючих АСКДР для контроля за обладнанням, бо контролери SWARCO не можуть працювати в протоколах зв’язку існуючих АСКДР м.Одеса? 2. Чому закуповується обладнання імпортного виробництва, а не вітчизняних виробників, які також працюють з відеодетекторами і не тільки TrafiCam? 3. Чи узгоджене встановлення імпортного обладнання з проектами на світлофорні об'єкти м. Одеси? 4. Як буде працювати табло відліку часу (ТВЧ) на світлофорах, до яких вже звикли водії та пішоходи, бо при адаптивному керуванні обладнання компанії SWARCO відлік часу неможливий? 5. Чому, власне, взагалі закуповуються камери з точним найменуванням і єдиним виробником – TrafiCam – навіть без зазначення «або еквівалент»? В існуючому вигляді вимоги закупівлі є дискримінаційними, прописаними під продукцію одного конкретного іноземного виробника, що є грубим порушенням українського законодавства.
Відповідь: Шановний Учасник. В Тендерній документації у Додатку 1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА (СПЕЦИФІКАЦІЯ) вказана інформація щодо надання еквіваленту: В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими, ніж у товару, зазначеному в цьому переліку). Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 28.11.2024 13:53
Відповідь надана

WEB інтерфейс

Номер: 8324e64f07e7477c84b90377c47ccd0a
Дата опублікування: 25.11.2024 15:41
Опис: Шановний Замовнику. В п.31, п.33 тендерні вимоги щодо застосування WEB інтерфейсу ідентичні (мабуть помилково), виправте, будь ласка. Щодо застосування WEB інтерфейсу навіть по захищеним каналам зв’язку з можливістю віддаленого керування режимами роботи дорожнім контролером в умовах воєнного стану є неприйнятним, бо допускає злам ліній зв’язку хакерами противника та навмисне створення умов для скоєння ДТП. Прошу видалити цю вимогу як неприйнятну в умовах воєнного стану.
Відповідь: Шановний Учаснику.Повторення однієї й той же вимоги до предмету закупівлі не порушує законодавство та учасник може до однієї й той же вимоги подати інформацію щодо вимоги один раз. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 28.11.2024 13:50
Відповідь надана

зелена вулиця

Номер: 0345aa468ad54e5da1d6cc728900fc69
Дата опублікування: 25.11.2024 15:39
Опис: Шановний Замовнику. В п.16 тендерних вимог наголошується, що контролери повинні забезпечувати режим «ЗЕЛЕНА ВУЛИЦЯ» при підключенні контролерів до ЦПК АСКДР. До ЦПК якої з наявних в м. Одесі АСКДР (розробки ТОВ «РОСТОК ЕЛЕКОМ» чи ТОВ «КОМКОН ТРАФІК») необхідно підключати дорожні контролери (ДК)? Які протоколи зв’язку між ЦПК та ДК повинні бути задіяні? У відповідності до цього прошу надати цей протокол для реалізації в ДК розробки нашої організації як можливого Учасника.
Відповідь: Шановний Учасник. Замовник не обмежує учасників - Згідно формуляру. Учасник надає детальний опис роботи контролера в режимі «ЗЕЛЕНА ВУЛИЦЯ» з переліком необхідного додаткового обладнання для реалізації цього режиму. Зазначена функція контролера повинна реалізовуватись при підключенні контролера до ЦПК. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 28.11.2024 13:49
Відповідь надана

Протокол

Номер: cda1af319a1e4d2b9d2d023b062dd88a
Дата опублікування: 25.11.2024 15:38
Опис: Шановний Замовнику. В п.22, п.23 тендерних вимог наголошується, що контролери повинні забезпечувати передачу оброблених даних з детекторів руху транспорту та сигнал проникнення в ДК до ЦПК м. Одеса. До ЦПК якої з наявних в м. Одесі АСКДР (розробки ТОВ «РОСТОК ЕЛЕКОМ» чи ТОВ «КОМКОН ТРАФІК») необхідно підключати дорожні контролери (ДК)? Які протоколи зв’язку між ЦПК та ДК повинні бути задіяні? Відсутність даних про тип АСКДР та відсутність протоколу зв’язку створюють підстави для дискримінації умов для можливих учасників. У відповідності до цього прошу надати цей протокол для реалізації в ДК розробки нашої організації як можливого Учасника.
Відповідь: Шановний Учасник. Замовник не обмежує учасників - Згідно формуляру. Учасник надає перелік необхідного додаткового обладнання для реалізації цих можливостей. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 28.11.2024 13:49
Відповідь надана

Стандарти

Номер: 5f10c1b4e1ae4d9d8057aafd7f926f11
Дата опублікування: 25.11.2024 15:33
Опис: Шановний Замовнику. В п.1 тендерних вимог наголошується, що контролери повинні бути сертифікованими на відповідність вимогам стандартів, зокрема по пп. 6.2.1.1, 6.2.1.8, 6.3.2 ДСТУ 4158-2003. Проте по п. 6.3.2 «Загальні вимоги безпеки до технічних засобів АСКДР – за ГОСТ 12.2.003, 12.2.007.0» мусимо зауважити, що дані стандарти недійсні згідно з наказом від 10.07.2017 № 169. Пропоную видалити цю вимогу як таку, що порушує вимоги Держстандарту. Також згідно з п. 6.2.1.1 вимоги до периферійних технічних засобів (зокрема дорожніх контролерів) визначаються технічним завданням на АСКДР, в складі якої вони повинні бути застосовані. Технічним вимогам до якої з наявних в м. Одесі АСКДР (розробки ТОВ «РОСТОК ЕЛЕКОМ» чи ТОВ «КОМКОН ТРАФІК») повинні відповідати технічні характеристики дорожнього контролера? Прошу надати відповідь.
Відповідь: Шановний Учасник. Предметом закупівлі не є АСКДР . Замовник самостійно у межах власної компетенції та чинного законодавства визначає потреби у товарах та послугах та їх характеристиках. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 28.11.2024 13:48