Номер:
37c5c869e16447cb943c9f978ab99bee
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
22.11.2024 10:55
Опис:
Шановний Замовник!
Наполягаємо, прибрати з тендерних умов норму витрати вогнезахисної речовини, замість того встановити групу горючості
Завдаючі вомиги щодо витрати матеріалу,гарантійного терміну 5 років і протоколів на вогнезахисну речовину, Ви вимагаєте зробити просочування речовиною одного виробника, що має назву ретардант.
Всі інші сертифікаовані речовини не підпадають під Ваши вимоги. Це 100% монополія.
Згідно вимог ДБН В.1.1-7:2016 п. 6.23 «Під час проектування, влаштування покриттів будинку слід керуватися вимогами ДБН В.2.6-14, інших відповідних НД. У будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев'яні елементи горищних покриттів слід обробляти засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності згідно з ГОСТ 16363.»
Згідно вимог «Правил пожежної безпеки в Україні» п.2.5 гл.2 розділ III п. 2.5. «У будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев’яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) повинні оброблятися засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності»…
Роботи з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій проводяться згідно «ПРАВИЛ з вогнезахисту» (Затверджено Наказ Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року № 1064; зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 березня 2019 р. за № 259/33230).
Згідно з Правилами з вогнезахисту, пункт 1 розділу V. 1. кошторисна документація розробляється на підставі проекту, затвердженого згідно з чинним законодавством і тількі в проектної документації вказує норма витраченої речовини для вогнезахисту. Таким чином Замовник, базуючись на розробленої з порушинями та не затвердженої згідно з чинним законодавством кошторисної документації, вимагав застосування конкретного вогнезахистного засобу. Вимога ДБН В.1.1-7:2016 стосується забезпеченню тільки І групи вогнезахисної ефективності.
В жодному нормативно-правовому документів не зазначається норма витрати речовини і цей показник ніяк не впливає на якість виконаних робіт та вогнезазхисну спроможність
Дайте змогу виконувати роботу іншими речовинами.
Виробник ретарданиту, фірма Сувіт не видає гарантійні листи всім учасникам, вони встановлюють броні та резерви під конкретного учасника та граються з виконавцями робіт
Приберіть вимоги, які не дають можливості прийняти участь іншим воробникам
Ми будемо оскаржувати ці вимоги до останньої інстанції
Відповідь:
Шановний учаснику, вимоги тендерної документації розроблені у відповідності до норм чинного законодавства України.
Послуги з вогнезахисту регламентуються Правилами з вогнезахисту, затвердженими наказом Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року № 1064 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 14 березня 2019 р. за № 259/33230 (далі – Правила з вогнезахисту).
Ці Правила установлюють основні вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту матеріалів, виробів, будівельних конструкцій та перевірки відповідності вогнезахисту, а також вимоги щодо забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочування, облицювання) та виробів.
Відповідно до розділу IV Правил з вогнезахисту, для кожного вогнезахисного засобу (далі – ВЗ) розробляється окремий Регламент. Для розроблення Регламенту виробник або уповноважений представник визначає відповідальну особу.
Регламент установлює процедуру та порядок застосування ВЗ, строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), вимоги до утримання і заміни ВЗ (повторного вогнезахисного обробляння), а також безпечні умови праці під час виконання робіт з вогнезахисту.
Регламент складається з розділів, зокрема, з розділу розрахунок витрат ВЗ.
Відповідно до п. 9.14.4 ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробування», витрата, умови нанесення і висушування повинні відповідати чинній нормативній документації на захисну речовину. Витрату захисної речовини визначають ваговим методом за різницею мас зразка до і після одноразового нанесення. Загальну витрату захисної речовини визначають підсумовуванням витрат після кожного обробляння (нанесення просочувального засобу) і відносять до об’єму прямокутного бруска деревини.
Крім того, твердження про те, що норма витрат вогнезахисного засобу не впливає на якість виконаних робіт та вогнезахисну спроможність є хибним, оскільки цей показник впливає на кількість нанесення вогнезахисного засобу, і відповідно на якість вогнезахисної обробки дерев’яних конструкції, про що свідчить ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств».
Відповідно до п. 4.2 ГОСТ 16363-98: «Кратность нанесения состава зависит от нормы его рас хода и поглощающей способности древесины. Расход прописочного состава определяют после каждого пропитывания дяля каждого образца путем взвешивания до пропитки и после нее.».
Крім того повідомляємо, що тендерною документацією не встановлена конкретна норма витрат вогнезахисного засобу. Вимога тендерної документації дає можливість пропонувати вогнезахисні засоби, які мають норми витрат не більше 250 г/м2.
Зазначаємо, що такі ж норми витрат вогнезахисного засобу мають ще такі вогнезахисні засоби, як ANTIFIRE IMPRIGNAT, Аргуспрофі.
Зважаючи на все вищевикладене повідомляємо, що витрата вогнезахисного засобу не є дискримінаційною, оскільки дає можливість учасникам пропонувати вогнезахисний засіб, у якого норма витрати є не більшою 250 г/м2.
Дата відповіді:
22.11.2024 15:47