• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень)

Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». (зі змінами)

Торги не відбулися

586 827.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 868.00 UAH
Період уточнення: 21.11.2024 16:47 - 12.12.2024 00:00
Відповідь надана

Регламент

Номер: cbfa16e905114344a858ea86cebc2514
Дата опублікування: 25.11.2024 12:16
Опис: У відповідь на "Шановний Учаснику, дана норма витрат вогнезахисного засобу встановлена у відповідності до Регламенту, який відповідно до Правил з вогнезахисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року № 1064, установлює процедуру та порядок застосування вогнезахисного засобу, строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), вимоги до утримання і заміни вогнезахисного засобу, а також безпечні умови праці під час виконання робіт з вогнезахисту. Крім того, Регламент містить дані щодо розрахунку витрат вогнезахисного засобу. Крім того, Вами не доведено, що вогнезахисний засіб з гарантійним терміном вогнезахисту у 5 років має більшу норму витрат, ніж 0,250 г/м2. Тому, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації." У звязку із тим, що регламент розробляється безпосередньо на конкретний вогнезахисний засіб (ВЗ). Вирішальним критерієм державної закупівлі є ціна пропозиції та гарантійний термін обробки. На який ВЗ Ви встановлюєте норму витрати та гарантійний термін? Яка різниця Замовнику яким ВЗ буде проводитися обробка та норма витрат, під час обробки деревяних конструкцій горища?
Відповідь: Шановний Учаснику, головне, щоб послуги були надані якісно та вчасно, при цьому на якість обробки впливає кількість нанесення вогнезахисного засобу, на яку впливає норма витрат вогнезахисного засобу. Повідомляємо, що норма витрат вогнезахисного засобу не більше 250 г/м2 є у вогнезахисних засобів інших виробників і тому ця норма витрат не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 26.11.2024 15:58
Відповідь надана

Крім того повідомляємо, що тендерною документацією не встановлена конкретна норма витрат вогнезахисного засобу. Вимога тендерної документації дає можливість пропонувати вогнезахисні засоби, які мають норми витрат не більше 250 г/м2. Зазначаємо, що такі ж

Номер: eada04eae01242e082a9671edf85cf16
Дата опублікування: 22.11.2024 16:12
Опис: у зазначених Вами ВЗ гарантійний термін вогнезахисту складає - 3 роки, при витраті 0,250 г/м2. А У Вашому замовленні - не менш 5 років Ті продукти, які відповідають гарантійному терміну вогнезахисту у 5 роікв мають більшу норму виртрати ніж 0,250 г/ м2 Це абсолютна неправда і дискримінація Замовник не має права задавати норму витрати матеріалу без проектної документації узгодженої відповідно до чинного законодавства. Згідно з Правилами з вогнезахисту, пункт 1 розділу V. Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту.
Відповідь: Шановний Учаснику, дана норма витрат вогнезахисного засобу встановлена у відповідності до Регламенту, який відповідно до Правил з вогнезахисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року № 1064, установлює процедуру та порядок застосування вогнезахисного засобу, строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), вимоги до утримання і заміни вогнезахисного засобу, а також безпечні умови праці під час виконання робіт з вогнезахисту. Крім того, Регламент містить дані щодо розрахунку витрат вогнезахисного засобу. Крім того, Вами не доведено, що вогнезахисний засіб з гарантійним терміном вогнезахисту у 5 років має більшу норму витрат, ніж 0,250 г/м2. Тому, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.11.2024 11:55
Відповідь надана

Пояснення пункту 9 додатку 4

Номер: e0eb93fa46714181aa3c31877030c1cb
Дата опублікування: 22.11.2024 15:36
Опис: Прошу навести приклад тлумачення пункту 9 Додатку 4 9. Учасник повинен підтвердити довідкою в довільній формі, що тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору) не перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, не є правочином, щодо якого є заінтересованість та не потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору. Якщо мова йде про баланс, то за якою строкою буде проводитись порівняння
Відповідь: Відповідно до п. 4 П(С)БО 19 «Об’єднання підприємств», затвердженого наказом Мінфіну від 07.07.1999 р. № 163, чисті активи – це активи підприємства за вирахуванням його зобов’язань. В балансі це рядок 1495.
Дата відповіді: 25.11.2024 11:55
Відповідь надана

Пункт 1.6. Додатку 4

Номер: c6ee4feb72e14575bc9957d039803df0
Дата опублікування: 22.11.2024 15:12
Опис: 1.6. Відповідно до ПКМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» надати документ (технічний звіт, висновок) який підтверджує доступність до будівель та приміщень учасника осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення виданого будівельним експертом який має кваліфікаційний сертифікат. Яке відношення має ця вимога для виконання робіт на обєкті замовника? Як це взагалі пов язано із закупівлею? Роботи виконуються в повному обсязі на території Замовника Приберіть будь ласка цей пункт
Відповідь: Шановний Учаснику, дана вимога тендерної документації встановлена у відповідності до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови). Відповідно до пункту 31 Ліцензійних умов, ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: - виробничого та/або складського приміщення для використання та зберігання вогнезахисних засобів; - ваг товарних для зважування до 100 кілограмів; - приладів для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр); - приладів для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль); - обладнання, устатковання та приладів відповідно до регламентів робіт з вогнезахисту для вогнезахисних засобів у частині їх застосування; - необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. І саме документ (технічний звіт, висновок) який підтверджує доступність до будівель та приміщень учасника осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення виданого будівельним експертом який має кваліфікаційний сертифікат підтверджує необхідні умови для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 25.11.2024 11:53
Відповідь надана

Яка площо просочення?

Номер: 4a7cf1de5b234de1b448b228e1d24d5f
Дата опублікування: 22.11.2024 15:06
Опис: Відповідно до таблиці 1 Додатку 1 площа обробки складає 5987,4 кв.м. При цьому у пункті 4.3.Тендерної документації зазначено наступне: Обсяг надання послуг – 6520,30 кв. м. Місце надання послуг – відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Яка площа вірна, чи перелічені усі об єкти?
Відповідь: Доброго дня, Додаток 1 до ТД виправлений . Площа просочування 1076,9+1269+79+762+3333,4=6520,3 м.кв.
Дата відповіді: 22.11.2024 15:59
Відповідь надана

Протоколи до регламенту

Номер: f176393ea1cd4360a16f833c0bd04508
Дата опублікування: 22.11.2024 12:59
Опис: Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, який Ви надаєте "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, надання послуг повинно відповідати вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів технічного характеру: · ДБН В.1.1.7-2016 "Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги" · «Правилам з вогнезахисту», затверджених наказом МВС України від 26.12.2018 року № 1064, зареєстрованих МЮУ 14.03.2019 року № 259/33230; · Закону України «Про охорону праці»; · Кодексу цивільного захисту України · ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511; · правил пожежної безпеки в Україні. НАПБ А.01-001-2014; · правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; · правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; · ДСТУ 8829:2019 «Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. Номенклатура показників і методи їхнього визначення. Класифікація»; · ГОСТ 16363-98 Засоби вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" В свою чергу, Правила з вогнезахисту, містять наступну норму: Відповідно до п.п. 2 п.2 розділу iv Правил з вогнезахисту, затвердженого наказом № 1064 від 26.12.2018 виробник ВЗ має надати протокол придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (результати випробувань додаються до Регламенту); Просимо привести у відповідність Ваші технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до тих нормативних документів, на які Ви посилаєтесь та додати до пункту 8 додатку 1 протокол придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (результати випробувань додаються до Регламенту);
Відповідь: Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації сформовані у відповідності до норм чинного законодавства. Вимога щодо надання протоколу придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань встановлена в підпункті 3 пункту 10 Додатку 4 до тендерної документації та в п. 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Дата відповіді: 22.11.2024 15:51
Відповідь надана

Монополія!

Номер: fbf3f4e534e04442ace8405cd6ff2e48
Дата опублікування: 22.11.2024 11:06
Опис: Тендер прописано під Ретардант/Сувіт Ви блокуєте вировників ВЗ!
Відповідь: Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації прописані під норми чинного законодавства України і таким чином, що учасники можуть запропонувати вогнезахисні засоби інших виробників. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Дата відповіді: 22.11.2024 15:50
Відповідь надана

Диксріманаційні вимоги до вогнезахисної речовини

Номер: 37c5c869e16447cb943c9f978ab99bee
Дата опублікування: 22.11.2024 10:55
Опис: Шановний Замовник! Наполягаємо, прибрати з тендерних умов норму витрати вогнезахисної речовини, замість того встановити групу горючості Завдаючі вомиги щодо витрати матеріалу,гарантійного терміну 5 років і протоколів на вогнезахисну речовину, Ви вимагаєте зробити просочування речовиною одного виробника, що має назву ретардант. Всі інші сертифікаовані речовини не підпадають під Ваши вимоги. Це 100% монополія. Згідно вимог ДБН В.1.1-7:2016 п. 6.23 «Під час проектування, влаштування покриттів будинку слід керуватися вимогами ДБН В.2.6-14, інших відповідних НД. У будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев'яні елементи горищних покриттів слід обробляти засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності згідно з ГОСТ 16363.» Згідно вимог «Правил пожежної безпеки в Україні» п.2.5 гл.2 розділ III п. 2.5. «У будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев’яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) повинні оброблятися засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності»… Роботи з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій проводяться згідно «ПРАВИЛ з вогнезахисту» (Затверджено Наказ Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року № 1064; зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 березня 2019 р. за № 259/33230). Згідно з Правилами з вогнезахисту, пункт 1 розділу V. 1. кошторисна документація розробляється на підставі проекту, затвердженого згідно з чинним законодавством і тількі в проектної документації вказує норма витраченої речовини для вогнезахисту. Таким чином Замовник, базуючись на розробленої з порушинями та не затвердженої згідно з чинним законодавством кошторисної документації, вимагав застосування конкретного вогнезахистного засобу. Вимога ДБН В.1.1-7:2016 стосується забезпеченню тільки І групи вогнезахисної ефективності. В жодному нормативно-правовому документів не зазначається норма витрати речовини і цей показник ніяк не впливає на якість виконаних робіт та вогнезазхисну спроможність Дайте змогу виконувати роботу іншими речовинами. Виробник ретарданиту, фірма Сувіт не видає гарантійні листи всім учасникам, вони встановлюють броні та резерви під конкретного учасника та граються з виконавцями робіт Приберіть вимоги, які не дають можливості прийняти участь іншим воробникам Ми будемо оскаржувати ці вимоги до останньої інстанції
Відповідь: Шановний учаснику, вимоги тендерної документації розроблені у відповідності до норм чинного законодавства України. Послуги з вогнезахисту регламентуються Правилами з вогнезахисту, затвердженими наказом Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року № 1064 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 14 березня 2019 р. за № 259/33230 (далі – Правила з вогнезахисту). Ці Правила установлюють основні вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту матеріалів, виробів, будівельних конструкцій та перевірки відповідності вогнезахисту, а також вимоги щодо забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочування, облицювання) та виробів. Відповідно до розділу IV Правил з вогнезахисту, для кожного вогнезахисного засобу (далі – ВЗ) розробляється окремий Регламент. Для розроблення Регламенту виробник або уповноважений представник визначає відповідальну особу. Регламент установлює процедуру та порядок застосування ВЗ, строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), вимоги до утримання і заміни ВЗ (повторного вогнезахисного обробляння), а також безпечні умови праці під час виконання робіт з вогнезахисту. Регламент складається з розділів, зокрема, з розділу розрахунок витрат ВЗ. Відповідно до п. 9.14.4 ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробування», витрата, умови нанесення і висушування повинні відповідати чинній нормативній документації на захисну речовину. Витрату захисної речовини визначають ваговим методом за різницею мас зразка до і після одноразового нанесення. Загальну витрату захисної речовини визначають підсумовуванням витрат після кожного обробляння (нанесення просочувального засобу) і відносять до об’єму прямокутного бруска деревини. Крім того, твердження про те, що норма витрат вогнезахисного засобу не впливає на якість виконаних робіт та вогнезахисну спроможність є хибним, оскільки цей показник впливає на кількість нанесення вогнезахисного засобу, і відповідно на якість вогнезахисної обробки дерев’яних конструкції, про що свідчить ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств». Відповідно до п. 4.2 ГОСТ 16363-98: «Кратность нанесения состава зависит от нормы его рас хода и поглощающей способности древесины. Расход прописочного состава определяют после каждого пропитывания дяля каждого образца путем взвешивания до пропитки и после нее.». Крім того повідомляємо, що тендерною документацією не встановлена конкретна норма витрат вогнезахисного засобу. Вимога тендерної документації дає можливість пропонувати вогнезахисні засоби, які мають норми витрат не більше 250 г/м2. Зазначаємо, що такі ж норми витрат вогнезахисного засобу мають ще такі вогнезахисні засоби, як ANTIFIRE IMPRIGNAT, Аргуспрофі. Зважаючи на все вищевикладене повідомляємо, що витрата вогнезахисного засобу не є дискримінаційною, оскільки дає можливість учасникам пропонувати вогнезахисний засіб, у якого норма витрати є не більшою 250 г/м2.
Дата відповіді: 22.11.2024 15:47