• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт ліфтової шахти головного корпусу КНП «Жмеринська ЦРЛ» за адресою: вул. Київська, 288, м. Жмеринка, Вінницької області» (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)

Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Місцезнаходження замовника: 23100, м. Жмеринка, вул. Київська, 288. Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100 %). Термін виконання робіт до 30.06.2025 , місце виконання робіт- КНП " Жмеринська ЦРЛ", вул. КИЇВСЬКА, 288, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, 23100. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ-капітальний ремонт ліфтової шахти", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Найменування та інформація про необхідні технічні вимоги до предмету закупівлі зазначено в Додатку 1 до тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні вимоги щодо предмета закупівлі )

Торги відмінено

2 683 377.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 416.89 UAH
Період уточнення: 21.11.2024 15:39 - 03.12.2024 00:00
Відповідь надана

умови тендерної документації

Номер: b229383904884fe49de93a93c4cded37
Дата опублікування: 02.12.2024 17:34
Опис: Тендерна документація містить суперечності між предметом закупівлі «Ремонт шахти ліфта….» та змістом: Додаток1: Учасник подає гарантійний лист про те що ліфт відповідає новому (як це розуміти?) Технічному регламенту ліфтів та компонентів безпеки для ліфтів EN 81-20/50. Законодавство має бути чинним на момент вчинення правочину, така термінологія старе/нове є суб’єктивною і не може бути застосована навіть у локальному нормативному документі. Введення ліфта в обіг регулюється Технічним регламентом ліфтів та компонентів безпеки, гарантійні листи чи декларації не накладають обов’язку виконувати вимоги Технічного регламенту ліфтів. Назва закупівлі не містить вимоги про закупівлю/ремонт ліфта або заміну його частин. Також подальші вимоги в п.3 (Учасник повинен гарантувати, що при виконанні договору, забезпечить поставку та монтаж обладнання, ….) та п. 7. (Виконання робіт з капітального ремонту (модернізації) ліфта, що становить предмет закупівлі, ….) не пов’язані з предметом закупівлі «Капітальний ремонт шахти ліфта» ні технічно, ні матеріально, ні процесуально. Положення договору також не регулюють відносини Сторін, які можуть виникнути під час виконання робіт як ні до капітального ремонту шахти, так ні до ремонту ліфта. Положення такого договору можуть регулювати відносини під час будівництва, тобто під час створення нової споруди. У даному випадку будівля експлуатується багато років і потреба замовника полягає у ремонті інженерного обладнання: підряднику не потрібний дозвіл про початок робіт (ця умова є необхідною для початку саме будівництва і дозвіл видається саме на будівництво, проект у підрядника може бути, якщо його йому передасть замовник) та інші невідповідні вимоги. При монтажі ліфта, капітальному ремонті ліфта не існує прихованих робіт. Окремо вимога про гарантію (п.9.1.), тому що: ніяких конструкцій не монтується/не встановлюється при капремонті шахти і при заміні ліфта теж; строк гарантії 10 років може бути встановлений для капітального будівництва (фундаменти, зведені стіни, дахи тощо), при ремонтах строки на монтажні роботи – строк 12 міс після закінчення монтажу ліфта. Моментом строку гарантії вказано підписання акту прийняття будівельних робіт, але ж будувати нічого не потрібно. Така вимога є недобросовісною від замовника. Додаток 3 містить вимогу про наявність у підрядника персоналу, але вимога про наявність саме електромеханіків для виконання чи капітального ремонту чи шахти чи демонтажу/монтажу ліфта є помилковою. Виконання монтажних робіт можуть виконувати тільки МОНТАЖНИКИ ліфтів. Суттєва відмінність електромеханіків та монтажників полягає у знаннях та професійних навичках, які здобуваються під час навчання та підтверджуються посвідченнями. Монтажники мають навички з монтажу/демонтажу ліфтів і працюють на висоті, електромеханіки обслуговують змонтоване обладнання під час його експлуатації. Здійснити пусконалагодження нового ліфта може інженер з напрямом підготовки електроніка, електрика та інше. З змісту тендерної документації не зрозумілі потреби замовника, так як вимоги суперечать одна одній і відповідним нормативам (Наприклад за Технічним регламентом ліфтів… введення ліфтів в обіг здійснює монтажна організація; вимогам з охорони праці при виконанні робіт з підвищеної небезпеки).
Відповідь: Відповідно до запитання,розглянувши Ваші зауваження, закупівля «Капітальний ремонт ліфтової шахти головного корпусу КНП «Жмеринська ЦРЛ» за адресою: вул. Київська, 288, м. Жмеринка, Вінницької області» (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор-UA-2024-11-21-013359-a буде скасована.
Дата відповіді: 03.12.2024 08:53
Відповідь надана

предмет закупівлі та технічні та якісні показники

Номер: a98aab1f6fb9420d83e637d89cbb96b9
Дата опублікування: 26.11.2024 17:29
Опис: Предметом закупівлі вказано «Ремонт шахти ліфта….» що суперечить вимогам змісту тендерної документації. Так, в дефектному акті вказаний монтаж/демонтаж ліфтів, що є видом робіт «Капітальний ремонт ліфта». Ремонт шахти ліфта – це незначні ремонтні роботи, а саме штукатурні, фарбувальні інші. Демонтаж ліфта – це вилучення з шахти старого ліфта, а монтаж – це встановлення в шахту нового ліфта. Розділ «Обсяги робіт» містить невизначеності, невідповідності, упередженості. В Дефектному акті «Електромонтажні роботи» вказана вимога установлення трансформаторів понижувальних потужністю до 0,25 кВа, але не вказано чи є струмоприймачі і які саме, тому не зрозуміло для чого понижувальні трансформатори. Також і щодо монтажу переговорного пристрою: не зазначено з яким саме пристроєм буде зв’язуватися переговорний пристрій, і взагалі він в лікарні не потрібний. Дефектний акт Пусконалагоджувальні роботи ліфта вказаний ліфт ….з релейно-контакторною схемою управління, але далі по тексту вимоги до електронного ліфта. Наприклад шафа керування – електронна і релейно-контакторні шафи керування не виготовляються на даний час, оскільки це застаріла технологія, яка не відповідає вимогам часу і має обмежений функціонал. Розділ 3 Технічні, якісні та кількісні вимоги до ліфта встановлює розмірі дверей 900х2100мм, а далі по акту 1200х2000 мм. Це розбіжність, яка має суттєве значення. Вимога про наявність Антивібраційної системи – але в сучасних ліфтах вона відсутня. Потрібна конкретизація мети Замовника, допустимі параметри вібрації та яким способом Замовник бажає її зменшити. Також вимог до дверей кабіни та шахти: видів безшумних та антивібраційних дверей не виробляються. Висота дверей 2000 мм, а раніше були вказані 2100мм; Ширина вказана 1200мм, а раніше була вказана 900мм. Вантажопідйомність 1000 кг, але розміри дозволяють 1275 кг, що є вимогою до лікарняних ліфтів. Розмір шківа 240х8х6,5 мм – для інших лебідок, ніж вказано в цих вимогах (тобто вказується безредукторна лебідка, а розмір неіснуючого шківа вимагають). Вимоги у технічній Специфікації є прихованими вимогами про застосування конкретного виробника, а саме Arcode від Arkel Туреччина. Посилання на стандарт EN 81-1+А3 - незаконне, так як він не діє з 01.01.2019 року. Передбачена наявність мікрофона і гучномовця для підключення зв’язку з диспетчером, але не передбачена закупівля та монтаж самої системи диспетчеризації.
Відповідь: Відповідно до запитання,розглянувши Ваші зауваження, закупівля «Капітальний ремонт ліфтової шахти головного корпусу КНП «Жмеринська ЦРЛ» за адресою: вул. Київська, 288, м. Жмеринка, Вінницької області» (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор-UA-2024-11-21-013359-a буде скасована.
Дата відповіді: 28.11.2024 17:05
Відповідь надана

Уточнення даних

Номер: a8930a7dea354a4495d9b768956a3ddb
Дата опублікування: 22.11.2024 09:40
Опис: Встановлення вимоги щодо 2-х аналогічних договорів обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства Відповідь Організа
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) встановлено, що Замовник може вимагати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно до додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) замовником встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) а саме: 1. на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник має надати: 2. довідку в довільній формі, з інформацією про повне/часткове виконання аналогічних договорів (не менше двох договорів); 3. не менше 2 копій договорів, зазначених в довідці в повному/частковому обсязі, 4. копії/ю документів/а, що підтверджують фактичне виконання робіт за договором на підтвердження повного виконання чи часткового виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці. Слід зазначити, що конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, два або більше) Законом не передбачена. Отже, замовник самостійно встановлює необхідну кількість договорів для підтвердження наявності в учасника торгів достатнього досвіду виконання робіт.
Дата відповіді: 25.11.2024 15:44