• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

(ПК-24Т_0438_ВО) Комплектуючі та запчастини до вагонів СМК

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-11-21-012255-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0438_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Комплектуючі та запчастини до вагонів СМК) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 092 953,92 грн без ПДВ (три мільйони дев’яносто дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят три гривні 92 копійки), в т.ч.: Лот № 1 – 419 353,92 грн без ПДВ (чотириста дев’ятнадцять тисяч триста п’ятдесят три гривні 92 копійки); Лот № 2 – 2 673 600,00 грн без ПДВ (два мільйони шістсот сімдесят три тисячі шістсот гривень 00 копійок 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024-2025 років (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.11.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – Розмір забезпечення 12 580,62 грн. (дванадцять тисяч п'ятсот вісімдесят гривень 62 копійок) Лот № 2 – Розмір забезпечення 80 208,00 грн. (вісімдесят тисяч двісті вісім гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ

Завершена

3 092 953.92 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 193.54 UAH
Період уточнення: 21.11.2024 15:05 - 20.12.2024 00:00
Відповідь надана

Вимога щодо матеріала

Номер: 51995df45bf74956b339ef2fb6b77744
Дата опублікування: 25.11.2024 16:15
Опис: Ми як виробник та потенційний учасник закупівлі: Комплектуючі та запчастини до вагонів СМК код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху оголошення № UA-2024-11-21-012170-a, вимагаємо зазначити якої товщини мають бути огородження труб опалення.
Відповідь: «Шановний учаснику, замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 17.12.2024 17:10
Відповідь надана

Вимога щодо строків

Номер: fcd957a2b17d4d4b9be9f0ea7ad480bd
Дата опублікування: 25.11.2024 15:55
Опис: Ми як виробник та потенційний учасник закупівлі: Комплектуючі та запчастини до вагонів СМК код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху оголошення № UA-2024-11-21-012170-a, маємо зазначити. 1.У зв’язку з дією воєнного стану в Україні, постійними обстрілами окупанта, перебоями в електропостачанні що заважає стабільній та ритмічній роботі підприємства, вимагаємо п.1.4.4 “Сроки поставки” Тендерної документації викласти в наступній редакції: “Протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2025.””
Відповідь: «Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне, внесення змін вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 17.12.2024 17:09
Відповідь надана

Вимога від 25.11.2024 року

Номер: 421d15090c05482199cdaa795ae3e146
Дата опублікування: 25.11.2024 12:42
Опис: Ми як виробник та потенційний учасник закупівлі: Комплектуючі та запчастини до вагонів СМК код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху оголошення № UA-2024-11-21-012170-a, маємо зазначити. На протязі 2023-2024 років почастішали випадки недобросовісної поведінки учасників процедур закупівель продукції залізничного призначення. За для побігання підробки та неналежним чином оформлення технічної документації, що призводить до постачання неякісної продукції залізничного призначення вимагаємо: 1.В Додатку 1 Тендерної документації зазначити: “Предмет закупівлі є продукцією залізничного призначення оскільки є складовою частиною рухомого складу в розумінні п.3.66 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 «Система розроблення та постановлення продукції на виробництво. Залізничний рухомий склад. Порядок розроблення та настановлення на виробництво».” 2.п.2 “Документи що до підтвердження виконання заданих вимог на продукцію” розділу 1 “Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі” Додатку 2 до тендерної документації викласти в наступній редакції: 2.1 Для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) учасник повинен надати наступні документи: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати: на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року; на обʼєкти інфраструктури та їх складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 8.5 ДСТУ 8634:2016 – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року. Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати: на рухомий склад та його складові – копію акту приймальної комісії відповідно до п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії, до складу якої входить представник АТ «Укрзалізниця», відповідно до п.п. 7.7.8, 7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року; на об’єкти інфраструктури та їх складові – копію акту приймальної комісії відповідно до п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії, до складу якої входить представник АТ «Укрзалізниця», відповідно до п.п. 7.1, 7.2 ДСТУ 8634:2016 відповідно до п.7.6 ДСТУ 8634:2016 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року. Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Не потребують додаткового узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016). ТУ на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. Пункт 2.1 не застосовуються у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання, здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або документальне підтвердження про присвоєння умовного номеру Підприємству, а також документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується до постачання, поширюється сфера дії вказаного умовного номеру. 2.2 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95. 2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання. 2.4 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 32894:2016. Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. 2.5 Учасник повинен надати довідку довільної форми про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля.
Відповідь: «Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне, внесення змін вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 17.12.2024 17:08
Відповідь надана

Вимога щодо гарантії

Номер: 350a859cf15a4a189cd6d68b89c82859
Дата опублікування: 25.11.2024 12:40
Опис: Ми як виробник та потенційний учасник закупівлі: Комплектуючі та запчастини до вагонів СМК код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху оголошення № UA-2024-11-21-012170-a, маємо зазначити. Згідно п. 11.1 Проєкту договору строк дії забезпечення виконання цього Договору у вигляді банківської гарантії повинен бути дійсним з дня укладання Договору та обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. У разі прийняття Сторонами рішення щодо продовження строку дії цього Договору у випадках передбачених законодавством, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний внести зміни до забезпечення виконання Договору у вигляді банківської гарантії в частині продовження строку дії банківської гарантії на строк, що перевищує строк дії Договору не менше, ніж на 1 (один) календарний місяць та надати належне документальне підтвердження внесення таких змін ПОКУПЦЮ до дати укладання відповідної додаткової угоди до цього Договору. Забезпечення виконання Договору має бути продовжено і надано до підписання відповідної додаткової угоди та повинно перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. Згідно з пунктом 11.2 Проекту Договору усі витрати, пов`язані з наданням забезпечення виконання цього Договору у формі банківської гарантії, здійснюються за рахунок коштів ПОСТАЧАЛЬНИКА. Зауважимо, що наведені вище умови щодо строку дії забезпечення договору протягом строку, що перевищує строк дії договору, не відповідають чинному законодавству, а також принципу розумності зобов'язань. Згідно з частиною 2 статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; <...> 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Відповідно до частини 1 статті 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. При цьому згідно з частиною 1 статті 631 Цивільного кодексу України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Тобто виконання постачальником договору про закупівлю має відбутись саме у межах строку дії договору, а не протягом 1 місяця після спливу цього строку. У разі якщо постачальник порушить свої зобов’язання, які має виконати в межах строку дії договору, то настануть наслідки у вигляді сплати повної суми договірного забезпечення на користь Замовника за його вимогою Таким чином, строк дії гарантії, який перевищує строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 1 місяць, не узгоджується зі строком дії договору, в межах якого постачальник має виконати свої зобов'язання, а також з пунктом 4 частини 2 статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі”. Виходячи з розміру очікуваної вартості процедури закупівлі, розмір банківської гарантії (4%) складатиме до 638 856,96 гривень. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які готові нести додаткові витрати, у тому числі виконувати умови банків щодо наявності відповідних сум на рахунку, сплати послуг банку, на надання банківської гарантії з безпідставно подовженим строком дії, не пов'язаним зі строком дії договору про закупівлю. Такий підхід, навіть за умови подовження строку дії гарантії на 1 місяць, є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі суб’єкта оскарження, та порушує його законні інтереси. Частиною першою статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення цієї умови не мають розумної й обґрунтованої мети та покладають на постачальника додаткові безпідставні обтяження. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині строку дії банківської гарантії відповідно до пункту 4 частини 2 статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі”. Маємо зауважити, що згідно РІШЕННЯ №17152-р/пк-пз від 21.10.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вище зазначена вимога Замовника є порушенням. Інформація про резолютивну частину рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "АТОР КОНСАЛТІНГ" (код ЄДРПОУ: 41432261) 21.10.2024 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №17152-р/пкпз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "АТОР КОНСАЛТІНГ" (код ЄДРПОУ: 41432261) від 10 жовтня 2024 № UA-2024-10-04-009623-a.b1, Комісія постановила Зобов'язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" (код ЄДРПОУ: 41022900) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "(ПК-24Т_0365_ВО) Шафи управління, ящики низьковольтні та високовольтні", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-04-009623-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Відповідь: «Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне, внесення змін вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 17.12.2024 17:08
Відповідь надана

Вимога щодо витяга

Номер: d579219cb09a478cb5fe8c5ab336816f
Дата опублікування: 25.11.2024 12:37
Опис: Ми як виробник та потенційний учасник закупівлі: Комплектуючі та запчастини до вагонів СМК код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху оголошення № UA-2024-11-21-012170-a, маємо зазначити. Відповідно до п. 7.1. розділу 7. Інші документи та інформація, які вимагаються цією тендерною документацією Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 60 (шістидесяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону Документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань міститься у відкритих єдиних державних реєстрах доступ до яких є вільним. Замовник може самостійно отримати інформацію щодо учасника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search (доступ до нього є вільним). Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань містяться у єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. За таких умов, вищезазначені умови документації не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині. Встановивши наведені вище умови у документації, Замовник порушив положення статті 22 Закону. Враховуючи вище викладене, Вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині. Маємо зауважити, що згідно РІШЕННЯ №17152-р/пк-пз від 21.10.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вище зазначена вимога Замовника є порушенням. Інформація про резолютивну частину рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "АТОР КОНСАЛТІНГ" (код ЄДРПОУ: 41432261) 21.10.2024 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №17152-р/пкпз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "АТОР КОНСАЛТІНГ" (код ЄДРПОУ: 41432261) від 10 жовтня 2024 № UA-2024-10-04-009623-a.b1, Комісія постановила Зобов'язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" (код ЄДРПОУ: 41022900) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "(ПК-24Т_0365_ВО) Шафи управління, ящики низьковольтні та високовольтні", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-04-009623-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Відповідь: Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне, внесення змін вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 17.12.2024 17:08