-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт підвальних приміщень із переобладнанням інженерних мереж та комунікацій будівлі дитячої поліклініки з метою облаштування тимчасового (найпростішого) укриття за адресою: проспект Незалежності, 109, м. Чернівці, Чернівецької області
Завершена
4 216 774.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 083.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 083.87 UAH
Період уточнення:
21.11.2024 12:39 - 03.12.2024 00:00
Відповідь надана
Просимо доповнення
Номер:
1e6c1f1f76cf4f53bb02cb372884306a
Дата опублікування:
30.11.2024 17:58
Опис:
з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 (далі — Особливості). Згідно новому положенню потрібно подати ще відомість ресурсів та в технічному завданні додати п2. Обгрунтування (шифр норми)
З ПОВАГОЮ...
Відповідь:
Шановний дописувачу, Замовником розглянуто вказане питання на предмет можливих порушень щодо встановлення вимог до учасників та у разі їх встановлення, усунення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 (далі — Особливості).
За результатами розгляду питання, повідомляємо, що Замовником в складі технічного завдання надано відомість ресурсів. Щодо шифру ресурсів то повідомляємо, що учасником при складання цінової пропозиції використовуються власні шифри ресурсів на матеріали відповідно до наданого технічного завдання Замовником.
Дата відповіді:
02.12.2024 23:20
Відповідь надана
Експерт будівельний 1 категорії
Номер:
72d03da2aa1342cf9a1842ddbe05f111
Дата опублікування:
26.11.2024 16:49
Опис:
Доброго вечора!
Експерт будівельний I категорії: повинен мати повну вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією експерта будівельного II категорії (за спеціалізацією) – не менше 2 років. Підвищення кваліфікації згідно із законодавством. Наявність кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки).
Оскільки клас наслідків відповідальності СС1, про що Ви підтвердили відповівши на запитання вище, поясніть, навіщо вимагати у Учасника наявного Експерта будівельного саме1 категорії, якщо це є необв’язково, для цього достатня наявність в Учасника головного інженера чи виконавця робіт. Тому вимагаємо забрати вимоги щодо вище вказаного спеціаліста.
Відповідь:
Шановний дописувачу, Замовником розглянуто вказане питання на предмет можливих порушень щодо встановлення вимог до учасників та у разі їх встановлення, усунення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 (далі — Особливості).
За результатами розгляду питання, повідомляємо, що прийняти участь у процедурі відкритих торгів з особливостями може будь який учасник незалежно від форми здійснення господарської діяльності. Згідно Вашого запитання, повідомляємо, що виконання робіт передбачено у підвальних приміщеннях Закладу, які планується переобладнати для використання у якості найпростішого укриття для пацієнтів (діти, мало мобільні групи населення), Капітальний ремонт із прилаштування підвальних приміщень (висота приміщень складає 1,8-2,2 м), передбачає проведення зміну рівня підлоги для можливості розміщення пацієнтів (в.т.ч. мало мобільних груп населення), персоналу тому в Учасника повинні бути досвідчені експерти будівельного що, мають кваліфікаційний сертифікат на обстеження будівель і споруд, для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, наявними особливостями у виконанні робіт (в тому числі газозварювальних) у замкнутих приміщеннях висотою 1,8-2,2 м із майже відсутнім повітрообміном, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на об’єкті.
Також повідомляємо, що проводити огляд може проводити Експерт будівельного не нижче другої категорії що, має кваліфікаційний сертифікат на обстеження будівель і споруд.
Дата відповіді:
29.11.2024 16:27
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
65a2cdd2c706416991e939b2023f6076
Дата опублікування:
26.11.2024 16:36
Опис:
Шановний Замовнику!
1. У Додатку 2 до Тендерної документації п. 5. Вказана вимога до учасника: Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Підписаний акт обстеження надати в складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист).
Учасник повинен надати Акт огляду та/або обстеження об’єкту, на якому планується проведення робіт згідно предмету договору, за підписом представника Замовника та уповноваженої особою учасника (працівник учасника), зокрема Експертом будівельним першої категорії що, має кваліфікаційний сертифікат на обстеження будівель і споруд. .⃰ ⃰
(Акт огляду складається за участю уповноваженої особи Учасника та представника Замовника, підписується та засвідчується печатками (за наявності).
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуюча з огляду на наступне: Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Водночас згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Встановлюючи відповідні вимоги, ви порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт завірений представником Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення дискримінаційної вимоги щодо надання Акту обстеження об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до учасників та інших суб'єктів господарювання. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічного завдання, що надається Вами у складі Додатку №2 та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічне завдання повинне містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Ваші дії щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Отже, згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. 4 Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872, Рішення від 20.05.2024 №8798) Враховуючи вище зазначене, ця вимога має бути виключена з Тендерної документації.
2. Вважаємо також дискримінаційною вимогою щодо наявності в Учасника Експерта будівельного першої категорії що, має кваліфікаційний сертифікат на обстеження будівель і споруд. Так, як ЕКСПЕРТ БУДІВЕЛЬНИЙ виконує такі завдання: здійснює експертизу містобудівної документації державного, регіонального та місцевого рівнів на відповідність законодавчим та нормативно-правовим актам, що регулюють правові та організаційні основи містобудівної діяльності. Здійснює експертизу проектної та планувальної документації на відповідність містобудівним, об'ємно-планувальним, архітектурним, конструктивним, технічним, технологічним вимогам та схемам планування територій. Бере участь у проведенні громадських слухань під час затвердження містобудівної документації на місцевому рівні. Проводить експертні дослідження та дає експертну оцінку технічному стану і експлуатаційним властивостям будівель та споруд, будівельних матеріалів та виробів, аналізує технічні, технологічні, природні тощо фактори, що на них впливають.
Визначає якість проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення. Виконує експертний аналіз кошторисної документації об'єктів будівництва щодо визначення їх кошторисної вартості на відповідність встановленим комплексам кошторисних норм, розцінок та цін з урахуванням сучасних досягнень технології та організації праці будівельної галузі, рівню оснащеності будівельно-монтажних організацій тощо. Проводить на договірних засадах відповідні види експертизи та експертні дослідження на замовлення юридичних та фізичних осіб.
Готує за результатами проведеної роботи експертні висновки, звіти й іншу документацію встановленого зразка та подає її Замовнику.
Вивчає, узагальнює та впроваджує сучасний досвід у проведенні експертизи містобудівної документації. Збирає і систематизує дані для створення інформаційної бази, необхідної для експертної діяльності. Бере участь у підготовці аналітичних матеріалів, проведенні науково- практичних робіт, розробленні методичних рекомендацій за видами експертиз.
Вважаємо, що наявність такого спеціаліста не має у більшості учасників, що у свою чергу значно звужує коло потенційних учасників, тому вимагаємо забрати дану вимогу, так як вона є дискримінаційною.
Якщо ви не заберете вищезгадані вимоги, ми змушені будемо звертатися в АМКУ для оскарження умов вашої тендерної документації, а це у свою чергу призведе до затягування процедури закупівлі, що призведе до затримки виконання робіт в терміни зазначені Вами в Документації.
Відповідь:
Шановний дописувачу, Замовником розглянуто вказане питання на предмет можливих порушень щодо встановлення вимог до учасників та у разі їх встановлення, усунення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 (далі — Особливості).
За результатами розгляду питання, повідомляємо, що прийняти участь у процедурі відкритих торгів з особливостями може будь який учасник незалежно від форми здійснення господарської діяльності. Згідно Вашого запитання, повідомляємо, що виконання робіт передбачено у підвальних приміщеннях Закладу, які планується переобладнати для використання у якості найпростішого укриття для пацієнтів (діти, мало мобільні групи населення).
Капітальний ремонт із прилаштування підвальних приміщень (висота приміщень складає 1,8-2,2 м), передбачає проведення зміну рівня підлоги для можливості розміщення пацієнтів (в.т.ч. мало мобільних груп населення), персоналу . Щодо попереднього огляду об’єкта повідомляємо, що відповідно до вимог Тендерної документації, учасником складається Акт огляду досвідченими інженерами будівельниками для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, наявними особливостями у виконанні робіт (в тому числі газозварювальних) у замкнутих приміщеннях висотою 1,8-2,2 м із майже відсутнім повітрообміном, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на об’єкті, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Крім того повідомляємо, що . Акт огляду об'єкту що вимагається, не є двостороннім, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію об’єкту та була присутня під час огляду спеціалістами потенційних Учасників. В акті обов’язково зазначається ПІБ посада уповноваженої особи Замовника, його підпис, дата та час огляду, однак відповідно до тендерної документації не передбачено розкриття конфіденційної інформації про Учасника до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Крім того, Замовник наголошує, що жодним чином не перешкоджає будь-яким потенційним Учасникам в доступі до об’єкту та не ініціює проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій.
Крім того, Вами не надано будь-яких фактів на підтвердження факту не допуску до об'єкту, чи ініціювання замовником будь-яких переговорів з Вами.
Дата відповіді:
29.11.2024 16:26
Відповідь надана
Клас наслідків відповідальності
Номер:
8a29ad18068f4d0da314f4ac3d9c902e
Дата опублікування:
26.11.2024 10:33
Опис:
Доброго дня.
Просимо вказати клас наслідків відповідальності
Відповідь:
Замовником розглянуто Ваше питання з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 (далі — Особливості).
За результатами розгляду повідомляємо, що клас наслідків (відповідальності) -СС1.
Дата відповіді:
26.11.2024 16:29
Відповідь надана
Щодо надання дозволу та акту огляду - ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Номер:
fd21c1e32da345cb8e6e9a14f4e174fc
Дата опублікування:
24.11.2024 19:04
Опис:
Добрий день, шановний замовник!
Повідомляємо, що вимогами тендерної документації визначено обов'язок учасника надатии "Копію або оригінал діючого Дозволу/Декларації на виконання робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємкостях, боксаз, топках, трубопроводах)".
Але звертаємо Вашу увагу, що в технінчому завданні до закупівлі (ДОДАТОК 2 до тендерної документації) відсутні роботи в колодязях, шурфах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). Відповідно Замовник не має права встановлювати вимогу надання даних документів від учасників, оскільки не усі роботи, на які необхідно отримувати дозвіл наявні в технічому завданні.
Вимагаємо внести змінити до тендерної документації та викласти п.21. ДОДАТОКУ 6 до тендерної документації в наступній редакції:
"21. Копію або оригінал діючого Дозволу/Декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки у т.ч. на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи в траншеях, котлованах; земляні роботи , що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; зварювальні роботи.".
Також повідомляємо, що Установлення в тендерній документації вимоги до учасника процедури
закупівлі щодо необхідності підтвердження замовником відвідування (огляду)
учасником процедури закупівлі будівельного майданчика (об’єкта
будівництва), навіть якщо можливість такого відвідування передбачено
тендерною документацією, є дискримінаційною вимогою та порушує принципи
здійснення публічних закупівель, визначені Законом.
Отже, замовник не може встановлювати такі вимоги в тендерній
документації та приймати рішення про відхилення тендерної пропозиції
учасника процедури закупівлі в разі, якщо учасник процедури закупівлі не
відвідав чи не оглянув майданчик (об’єкт будівництва).
Детальніше в Наказі Мінекономіки від 22.11.2024 року № 26335 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" https://me.gov.ua/Documents/Detail/893e575b-7919-48fc-a536-8de3ce474c1a?lang=uk-UA&title=NakazMinekonomikiVid22-11-2024-Roku26335-proZatverdzhenniaMetodichnikhRekomendatsiiSchodoOsoblivosteiZdiisnenniaPublichnikhZakupivelRobitZBudivnitstvaNaPeriodDiiPravovogoRezhimuVonnogoStanuVUkrainiTaProtiagom90-DnivZDniaYogoPripinenniaaboskasuvannia-
З метою недопущення порушень, які будуть виявлені органами ДАСУ та уникнення оскарження в АМКУ вимагаємо внести зміни до тендерної документації - та виключити дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Замовником розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень щодо встановлення вимог до учасників та у разі їх встановлення, усунення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 (далі — Особливості).
За результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що прийняти участь у процедурі відкритих торгів з особливостями може будь який учасник незалежно від форми здійснення господарської діяльності. Згідно Вашого запитання, повідомляємо, що виконання робіт передбачено у підвальних приміщеннях Закладу (висота приміщень складає 1,8-2,2 м), які є фактично замкнутим простором в яких відсутній майже повністю повітрообмін із зовнішнім середовищем. Замкнуті простори є дуже небезпечними, оскільки вони, як правило, зовсім не призначені для роботи.
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107, виконання робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкненому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах) потребує оформлення декларації відповідності матеріально-технічної бази.
Враховуючи викладене вище, наявність Дозволу/Декларації на виконання робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах) є обов’язковим.
Щодо попереднього огляду об’єкта повідомляємо, що відповідно до вимог Тендерної документації, учасником складається Акт огляду для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, наявними особливостями у виконанні робіт (в тому числі газозварювальних) у замкнутих приміщеннях висотою 1,8-2,2 м із майже відсутнім повітрообміном, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на об’єкті, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Вимоги щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості виконання технічного завдання і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації. Згідно вимог тендерної документації, акт огляду повинен проводитись уповноваженої особою учасника (працівник учасника), зокрема експертом будівельним першої категорії що, має кваліфікаційний сертифікат на обстеження будівель і споруд. * відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011 «Організаційно - методичні, економічні і технічні нормативи. Ремонт автодоріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» встановлені стандартні вимоги до обстеження доріг та об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Акт огляду об'єкту що вимагається, не є двостороннім, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію об’єкту та була присутня під час огляду. (В акті обов’язково зазначається ПІБ посада уповноваженої особи Замовника, його підпис, дата та час огляду.
Дата відповіді:
25.11.2024 18:24