• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Пончо, вид 1 (ДК 021:2015: 18220000-7: Штормовий одяг)

N-02-01-03-000-0003 Місце поставки – Україна 110 тис. шт

Завершена

84 260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 421 300.00 UAH
Період уточнення: 20.11.2024 16:34 - 26.11.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо конфіденційної інформації

Номер: dc54902223c24197bbeb23cba4d2b967
Дата опублікування: 25.11.2024 11:14
Опис: Якщо учасником надається аналогічний договір з Міністерством оборони або ДП МОУ "ДОТ" або військовою частиною (організацією, установою, підприємством) чи може учасник: 1. визначити такі договори, додатки до них та/або підтверджуючі документи про факт їх виконання як конфіденційні ? 2. приховати (видалити, зафарбувати, тощо) в наданому аналогічному договорі, додатках до нього та/або документах підтверджуючих його виконання інформацію оприлюднення якої може суперечити інтересам національної безпеки та оборони, наприклад, адреса місця поставки товару, найменування та адреса отримувача товару ?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Зверніть увагу, що з 2023 року договора укладені з МОУ, ДП "ДОТ" оприлюднюються на Prozorro, тому не є конфіденційними. Враховуючи безпекові ризики рекомендуємо всю інформацію, що стосується адреси виробництва та/або адреси виробника та/або місць зберігання продукції на території України, адреси складських/виробничих приміщень адреси військових частин, місць/адрес поставок товарів за наданими у складі пропозиції аналогічними договорами тощо, заштриховувати/затушовувати або іншим чином приховувати у документах, що надаються в складі пропозиції, ОКРІМ назви ОБЛАСТІ РОЗТАШУВАННЯ (наприклад, не заштриховується/затушовується – Запорізька обл.)
Дата відповіді: 25.11.2024 12:05
Відповідь надана

Просимо розділити закупівлю на лоти

Номер: e7a90e174fdf4811ad38cee2b6fcf904
Дата опублікування: 21.11.2024 12:29
Опис: Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що в даній закупівлі наявні корупційні ризики під час планування закупівлі та формування документації, а саме укрупнення предмета закупівлі для мінімізації конкуренції. Враховуючи, що попередні аналогічні закупівлі були поділені на лоти та наявність вимоги підтвердження фінансової спроможності - підтвердження наявності доходу (виручки) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі, публікуючи дану закупівлю без поділу на лоти, Ви встановлюєте дискримінаційні умови документації, що звужує коло потенційних учасників та унеможливлює перемогу постачальників, які можуть запропонувати товар кращої якості за нижчої ціни. Крім того, звертаємо увагу, що закупівля товару у одного постачальника під час дії воєнного стану несе значні ризики вчасного постачання якісної продукції нашим захисникам, якщо цей постачальник зіштовхнеться з непередбачуваними проблемами під час виконання заключеного контракту. Мати кілька постачальників для одного й того ж виду продукції - це ефективний спосіб зниження таких ризиків. З метою уникнення монополістичних ризиків та забезпечення здорової конкуренції для усіх без винятку учасників торгів, для розширення кола учасників просимо Вас розділити дану закупівлю на лоти
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275. Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля не відображає повний обсяг 2025 року. Найближчим часом будуть оголошені закупівлі за цим же предметом закупівлі.
Дата відповіді: 21.11.2024 13:28
Відповідь надана

АКТ, складений за результатами перевірки фактичної відповідності Постачальника заявленим виробничим потужностям

Номер: 0562e02d056c432ab502e21b45205b6f
Дата опублікування: 21.11.2024 10:54
Опис: Додатком №3.5 до державного контракту(договору) про закупівлю зазначено, що треба вказати наступну інформацію: «Фактична адреса (кожної потужності, які будуть задіяні у обігу харчових продуктів за Державним контрактом)». Зазначаємо, що предметом закупівлі не є харчові продукти тому просимо внести зміни згідно предмета закупівлі або видалити цей Додаток, якщо він не відноситься до предмету закупівлі. Водночас слід зауважити, що відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” зазначено, що у випадках, передбачених абзацами першим, другим пункту 3-8 Розділ X “Прикінцеві та перехідні положення”, замовники можуть НЕ ОПРИЛЮДНЮВАТИ інформацію про своє місцезнаходження ТА/АБО МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ (ВИКОНАВЦІВ РОБІТ ТА НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Тобто зазначення в договорі фактичної адреса кожної потужності, які будуть задіяні - несе ризики для безпеки постачальників, так як ідентифікує адресу виробництва та/або складських приміщень на території України.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. До Оголошення будуть внесені зміни щодо невірного формулювання. Щодо Додатку №3.5 до Договору: Актом, складеним за результатами перевірки фактичної відповідності Постачальника заявленим виробничим потужностям встановлюється фактична відповідність / фактична невідповідність Постачальника заявленим виробничим потужностям. Тобто, даний акт складається під час виконання договору і не підлягає оприлюдненню.
Дата відповіді: 21.11.2024 13:41