-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фізична охорона приміщень та прибудинкової території лікарні
Завершена
586 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 932.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 932.10 UAH
Період уточнення:
20.11.2024 12:35 - 25.11.2024 00:00
Відповідь надана
Вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі
Номер:
d47b537acf6946fbafb9bf3cadb8c212
Дата опублікування:
24.11.2024 17:47
Опис:
Шановний замовнику, згідно з вимогою Додатку 3 до Тендерної документації пункт 1 «Послуги з охорони повинні надаватися суб’єктами господарювання, що мають впроваджену систему управління якістю відповідно до вимог ISO 9001. На підтвердження учасник надає сертифікат, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно охоронних послуг/діяльності приватних охоронних служб, що здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий органом оцінки відповідності, акредитованим Національним агентством з акредитації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері акредитації цього органу». Пункт 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить, що якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Тобто відсутнє жодне посилання на те, що орган оцінки відповідності повинен бути акредитований саме Національним агентством з акредитації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Ст. 1 Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» зазначено, що акредитація органів з оцінки відповідності— засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Оцінка — процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та / або інших нормативних документів. Наказом № 5 від 04.01.2002 Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України було утворено державну неприбуткову організацію — Національний орган з акредитації України. Тобто на сьогодні єдиним національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності є Національне агентство з акредитації України.
Дата відповіді:
26.11.2024 13:19
Відповідь надана
Вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі
Номер:
238228a09a9f421d8057069e8a4cf3e3
Дата опублікування:
24.11.2024 17:46
Опис:
Шановний замовнику, згідно з вимогою Додатку 2 до Тендерної документації пункт 14 «Гарантійний лист, наданий Управлінням поліції охорони в Дніпропетровській області на ім’я Учасника, про укладення договору на прибуття наряду реагування поліції охорони в м. Дніпро за системою тривожної сигналізації за адресою: м. Дніпро, вул. Холодильна, буд. 60, КП “Слобожанська ЦЛ” ССР, згідно укладеного договору на послуги з охорони об’єктів».
Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Тобто, суб’єкт надання охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком. Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги. З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право повідомити в любий зручний спосіб Національну поліцію про вчинення правопорушення, які зобов’язані здійснити невідкладні заходи реагування щодо попередження, недопущення та припинення вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок Національної поліції України та не потребує укладання будь – яких додаткових договорів. Зазначаємо, що згідно з Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 січня 2023 р. за № 126/39182) «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах».
У законодавстві відсутні жодні посилання на необхідність надання Учасником гарантійного листа, наданого Управлінням поліції охорони в Дніпропетровській області на ім’я Учасника. Учасник не має обов’язку залучати інших суб’єктів для реагування і тим паче укладати договори або отримувати гарантійні листи від поліції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» та Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що вимога наявність в учасника власного транспорту реагування порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника. Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі. Учасник може звернутися до АМКУ щодо оскарження умов тендерної документації. Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
26.11.2024 13:18
Відповідь надана
Вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі
Номер:
8102c99bc26a4eeca5baf651d6ed4e22
Дата опублікування:
24.11.2024 17:46
Опис:
Шановний замовнику, згідно з вимогою Додатку 2 до Тендерної документації пункт 13 «Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом охорони, з підписанням відповідного акту огляду Замовником. Зазначений акт, підписаний Замовником, подається у складі тендерної пропозиції Учасником. В акті обов’язково зазначається: найменування предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення цих відкритих торгів, найменування Замовника та Учасника, дата та час складання та підписання цього акту». Дана вимога є дискримінаційною та неодноразово оскарженою в АМКУ, вона порушує Закон України "Про публічні закупівлі" в частині дотримання анонімності учасників до моменту розкриття пропозицій. Якщо ж потенційний учасник приїде для огляду на об'єкт та укладе акт огляду із Замовником, це автоматично розкриває усіх потенційних учасників та порушує закон. Вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації, інакше ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Для замовника важливо бути впевненим, що учасник закупівлі у повному обсязі розуміє та враховує обсяг послуги, що повинно бути оцінено потенційним виконавцем в тому числі візуально. Дану вимогу не можна розцінювати як дискримінаційну, оскільки кожен учасник має право і можливість відвідати об’єкт, оглянути його та отримати підписаний акт обстеження.
Дата відповіді:
26.11.2024 13:17
Відповідь надана
Вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які зможуть взяти участь в
Номер:
9bc7b9a89e4b4201a2841aedd7c70cb7
Дата опублікування:
24.11.2024 17:43
Опис:
Шановний замовнику, згідно з вимогою Додатку 1 до Тендерної документації пункт 3.1. «Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання неменше 3-х аналогічних за предметом закупівлі договорів з бюджетними установами (в тому числі не менше одного договору з медичним закладом) з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного (аналогічних) договору (договорів), предмету цього договору (договорів)**, ціни цього договору (договорів) (загальної вартості договору/договорів), назви та адреси замовника/покупця за договором, його ідентифікаційного коду; Прізвища, Ім’я, По батькові і номеру телефону контактної особи цього замовника/покупця. Копії не менше 3 договорів з бюджетними установами за період 2019-2024 рр. (в тому числі не менше однієї копії договору з медичним закладом);».
Стаття 16 Закону України «Про охоронну діяльність» частина друга пункт 3 визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відсутні будь-які посилання на договори саме з бюджетними установами (в тому числі не менше одного договору з медичним закладом). У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог, інакше ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ. Ми зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі.
Дата відповіді:
26.11.2024 13:17
Відповідь надана
Вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які зможуть взяти участь в
Номер:
4b8aa50a48a34b9280b091514227a6c5
Дата опублікування:
24.11.2024 17:43
Опис:
Шановний замовнику, згідно з вимогою Додатку 1 до Тендерної документації пункт 2 «Копії свідоцтва про проходження охоронниками навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації «охоронник» третього розряду». Дана вимога є дискримінаційною та неодноразово оскарженою в АМКУ на користь учасників, вона порушує Закон України "Про публічні закупівлі" з огляду на наступне. Наказом Міністерства праці та соціальної політики України №336 від 29.12.2004 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» затверджено «Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників» (в редакції Наказу Міністерства соціальної політики №621 від 25.09.2013). Пунктом 114 визначені наступні кваліфікаційні вимоги охоронців.
1-й розряд
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві, без вимог до стажу роботи. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 1 року.
Охорона об'єктів з низьким ступенем ризику(*).
2-й розряд
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 1 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 2 років.
Охорона об'єктів із середнім ступенем ризику(*).
3-й розряд(**)
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років.
Охорона об'єктів з високим ступенем ризику(*).
4-й розряд(**)
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 4 років.
Об’єкт Замовника не є об'єктом з високим ступенем ризику. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Законодавство України про публічні закупівлі не містить обмежень прав замовника щодо вибору кваліфікації працівників. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, в зв’язку з тим, що кожен з суб’єктів охоронної діяльності може мати висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» III кваліфікаційного розряду. Більше того, організацією для працівників підвищення кваліфікації з метою підвищення конкурентоспроможності повинен займатися саме такий суб’єкт охоронної діяльності, що прямо передбачено законодавством, зокрема ч. 3 ст. 34 Закону України «Про зайнятість населення».
Дата відповіді:
26.11.2024 13:16
Відповідь надана
Вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які зможуть взяти участь в
Номер:
81433b11e61a4127ac0ce9ab969236bd
Дата опублікування:
24.11.2024 17:42
Опис:
Шановний замовнику, згідно з вимогою Додатку 1 до Тендерної документації пункт 1 «Надати документ, що свідчить про співпрацю (взаємодію) з органами поліції МВС в регіоні (договір/угода/меморандум тощо)». 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Тобто, суб’єкт надання охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком. Також, Скаржник зазначає про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати послуги реагування. Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги. З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право повідомити в любий зручний спосіб Національну поліцію про вчинення правопорушення, які зобов’язані здійснити невідкладні заходи реагування щодо попередження, недопущення та припинення вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок Національної поліції України та не потребує укладання будь – яких додаткових договорів. Зазначаємо, що згідно з Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 січня 2023 р. за № 126/39182) «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах», а саме: Вид охорони визначається органами поліції охорони спільно з органом, підприємством, установою, організацією, у віданні яких перебувають об’єкти (далі - замовник), стосовно кожного окремого об’єкта з урахуванням його індивідуальних характеристик (розташування, територія, інженерна й технічна захищеність, наявність іншої охорони, протяжність поста / маршруту тощо). 5. Охорона об’єктів здійснюється на підставі договору про надання послуг з охорони, укладеного між органом поліції охорони та замовником у письмовій формі відповідно до законодавства України. 6. Передумовою підготовки проекту договору є письмове звернення замовника до органу поліції охорони. 7. У разі проведення процедури публічної закупівлі надання послуг з охорони, забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах здійснюється згідно із законодавством України. 8. До письмового звернення замовником додаються завірені в установленому порядку копії: 1) належним чином зареєстрованого (затвердженого) установчого документа (юридичні особи, установчі документи яких оприлюднені на порталі електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, установчі документи в паперовій формі не подають); положення про юридичних осіб публічного права, які затверджуються розпорядчими актами Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, засвідчення не потребують. Юридичні особи публічного права, які діють на підставі законів, установчі документи не подають; 2) документів, які підтверджують право власності чи користування об’єктом на законних підставах, охорона якого є предметом договору. Виходячи з вищевикладеного та керуючись вимогами Наказу МВС України від 14.12.2022 № 816 «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах» укладання договору щодо забезпечення виїзду озброєних нарядів поліції охорони на об’єкт Замовника, здійснюється виключно власником об’єкта, а саме: - Замовником. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» та Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що вимога наявність в учасника власного транспорту реагування порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника. Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник жодним чином не обмежує учасників та просить «Надати документ, що свідчить про співпрацю (взаємодію) з органами поліції МВС в регіоні (договір або угода або меморандум тощо)». Тобто Замовником надано вибір Учаснику у наданні документу. Це може бути будь-який документ, навіть складений самим учасником одноосібно, який засвідчить про співпрацю.
Дата відповіді:
26.11.2024 13:15
Відповідь надана
Вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі
Номер:
e19a377aba8e4bdf9aee2e5a0b81dd3b
Дата опублікування:
24.11.2024 17:41
Опис:
Шановний замовнику, згідно з вимогою Додатку 1 до Тендерної документації пункт 1 «Наявність приміщення офісу в м. Дніпро. На підтвердження надати документи щодо права власності на приміщення, в разі якщо приміщення орендується учасником – копія діючого договору оренди з актом приймання-здачі (якщо договір з фізичною особою, то нотаріально засвідчений)». Дана вимога є дискримінаційною та неодноразово оскарженою в АМКУ на користь учасників, вона порушує Закон України "Про публічні закупівлі" з огляду на наступне: Ми як потенційний учасник маємо багаторічний досвід роботи в охоронній сфері відповідну матеріально-технічну базу та штат персоналу для якісного виконання умов даної закупівлі, у разі перемоги готові до моменту підписання договору надати договір оренди приміщення де буде розміщено нашу цілодобову чергову частину. Однак, Учасник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність усім іншим кваліфікаційним критеріям, у зв’язку зі встановленням даної вимоги в ТД. Дана обставина ставить учасників, зокрема нас, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають в даний момент офісного приміщення. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що вимога наявність власного або орендованого приміщення порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника. Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог та додати гарантійний лист «про те, що у разі перемоги учасник-переможець процедури закупівлі зобов’язаний до моменту підписання договору підтвердити наявність приміщення для діючого підрозділу та цілодобової чергової частини учасника.» Вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації, інакше ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ. Додатково ми зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі.
Дата відповіді:
26.11.2024 13:14
Відповідь надана
Вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі
Номер:
26f1940d12e34a88a017399097d52215
Дата опублікування:
24.11.2024 17:39
Опис:
Шановний замовнику, згідно з вимогою Додатку 1 до Тендерної документації пункт 1 «Транспортні засоби, що будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі повинні бути у задовільному технічному стані та мати документи про проходження технічного контролю. На підтвердження надати чинні протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, що будуть залучені до надання послуг зі строком експлуатації з позитивними результатами проведення технічного контролю (за формою в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 19 травня 2023 р. № 514 для протоколів виданих після 25.08.2023 р. або за формою в редакції діючої на момент видачі протоколу Постанови Кабінету Міністрів України для протоколів виданих в період до 25.08.2023р.)».
Постановою КМ України від 30.01.2012 р. №137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» затверджено Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів. Пункт 1 визначив наступне: «Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів (далі - Порядок) визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі - транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів:
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років».
Пункт 3 визначив, що «Періодичність проходження обов’язкового технічного контролю становить: для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки.
Транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони (стаття 1 Закону України «Про охоронну діяльність»). Таким чином, транспорт реагування не використовується для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку і не підпадає під дію Постанови КМ України від 30.01.2012 р. №137. Це не таксі, автобуси, самоскиди тощо. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог і виключити цю умову як таку, що суперечить законодавству. Вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації, інакше ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ. Додатково ми зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Транспорт реагування, який буде залучений Учасником для надання послуг за предметом закупівлі, є в першу чергу транспортом комерційним, який використовується суб’єктом охоронної діяльності в процесі його діяльності для отримання прибутку та підпадає під дію ЗУ «Про дорожній рух» та Постанови КМ України від 30.01.2012 р. №137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»
Дата відповіді:
26.11.2024 13:12
Відповідь надана
Вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі
Номер:
216593ffb4f34136ae4c1a535b492b74
Дата опублікування:
24.11.2024 17:38
Опис:
Шановний замовнику, згідно з вимогою Додатку 1 до Тендерної документації пункт 1 «Довідка складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність: - Автомобільного транспорту реагування не менше 2 одиниць». Згідно з вимогою Додатку 3 до Тендерної документації пункт 18 «Можливість надання допомоги охороннику об’єктів КП “Слобожанська ЦЛ” ССР за допомогою штатної мобільної групи (за потреби, на випадок надзвичайної події)».
Дані вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне. Частиною третьою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Замовником не передбачено у документації залучення учасником автомобільного транспорту реагування іншого суб’єкта охоронної діяльності на підставі договорів співпраці, оренди, співробітництва тощо. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог і передбачити можливість для учасника залучити транспорт реагування іншого суб’єкта охоронної діяльності на підставі договорів співпраці, оренди, співробітництва тощо. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 1 Додатку до тендерної документації: «Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Отже, Замовник ні в якому разі не обмежує учасників в залученні інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців. У вимогах Додатку 3 до тендерної документації не зазначено, що це повинна бути виключно штатна мобільна група учасника.
Дата відповіді:
26.11.2024 13:11