• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (79710000-4 Охоронні послуги)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація Охоронні послуги", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

946 080.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 730.40 UAH
Період уточнення: 20.11.2024 12:31 - 25.11.2024 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 909b6a9cd6e544d598a5df609a77870d
Дата опублікування: 20.11.2024 16:00
Опис: Доброго дня, шановний замовнику. Згідно Додатку 3 ТД вказано кількість годин охорони на 2025 рік Вами було вказано, що на один цілодобовий пост буде 8784 годин. Хочемо зазначити, що в 2025 році 365 днів, тобто 8760 годин, звідки з'явилось ще 24 години? Просимо внести ясність та внести зміни в тендерну документацію
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за зауваження. В свою чергу повідомляємо, що в тендерну документацію будуть внесені зміни щодо кількості годин.
Дата відповіді: 23.11.2024 21:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 9a3ebded8f374e16ab0546be0222e271
Дата опублікування: 20.11.2024 15:28
Опис: Доброго дня, шановний замовнику. Згідно Додатку 1 ТД пункту 1 встановлені дискримінаційні вимоги, а саме: Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати в наявності наступне обладнання, матеріально-технічну базу та технології: - обладнання, автомобільні транспортні засоби, територію, на якій розміщуються автомобільні транспортні засоби (ТЗ) та/або складське та/або офісне приміщення для забезпечення належного рівня надання визначених послуг (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні); та головний офіс чи представництво на території м. Миколаєва. Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне: Встановивши дану вимогу, Замовник свідомо обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу (приміщення). Також, жодним законодавчим актом не зазначено, що охоронні послуги надаються за територіальним принципом та те що офіс суб’єкта охоронної діяльності має знаходитися в місці надання послуг. Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України, головною задачею яких є швидке реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офісу/підрозділу охорони/представництва на території м. Миколаєва зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Ми маємо головний офіс у місті Києві, чергова частина також знаходиться у місті Києві, проте ми маємо змогу залучити представника у місті м. Миколаєв для контролю несення служби охоронниками, а також залучити групи швидкого реагування субпідрядника для посилення посту охорону у нештатних ситуаціях. Тобто, Скаржник в повній мірі може виконати вимоги Замовника, передбачені технічним завданням та договором, однак, через встановлення вимоги ми не можемо взяти участь в закупівлі. Просимо внести зміни в тендерну документацію або нам доведеться подати скаргу
Відповідь: Шановний учасник! Вважаємо, що в даних вимогах відсутня дискримінаційна умова. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику надано право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв та самостійно визначати перелік документів, які учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Одним із таких критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Європейський суд з прав людини визначає дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації. Будь-який суб’єкт охоронної діяльності без жодних обмежень шляхом розширення карти надання охоронних послуг може здійснити в м. Миколаєві організацію діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та забезпечити їх матеріально-технічною базою для виконання вимог зазначених в нашій тендерній документації. Крім того, закупівлі здійснюються не лише за принципом недискримінації учасників, а також за принципом добросовісної конкуренції серед учасників. А Законом України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Для забезпечення конкуренції та відповідно частини 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником в Додатку № 1 до Тендерної документації зазначено: Учасник має право зазначити обладнання, транспортні засоби та матеріально-технічну базу субпідрядників/співвиконавців, у разі їх залучення, з обов’язковим наданням усіх документів передбачених цим пунктом. Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Миколаєві є цілком обґрунтована, тому що здійснення перевірок та оперативного реагування на роботу охоронників може бути ускладнено, якщо матеріально-технічна база (у тому числі офісне приміщення) та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті, тому у разі відсутності Учасника або його фахівця у м. Миколаєві не буде фізичної можливості здійснення оперативного реагування діяльності підлеглих фахівців, які будуть надавати послуги охоронної діяльності у м. Миколаєві. При проведенні відкритих торгів КП «Миколаївкомунтранс» керується ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Розташування офісу у місті Миколаєві спрощує для Замовника процедуру взаємодії з представниками Виконавця послуг з охорони.
Дата відповіді: 23.11.2024 21:04