-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя, конверти, папір офісний)
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період уточнення:
19.11.2024 17:55 - 24.11.2024 00:00
Відповідь надана
Стосовно сертифікатів ISO та FSC-STD-40-00
Номер:
bcd704b86c6d49b0a0a428dee49b5e26
Дата опублікування:
21.11.2024 10:02
Опис:
Стосовно надання сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018, видані виробнику товару на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі, це стосується товару № 12 Додатка 3 (Папір офісний А4) та про те, що виробник паперу офісного повинен відповідати стандарту сертифікації ланцюга постачання FSC-STD-40-004, і відповідно вказані сертифікати ISO та FSC учасники повинні надавати у складі своєї пропрозиції.
Стосовно цього вже неоднаразово були прийняті рішення АМКУ на користь скаржників, де вони вимагали скасувати вимоги для учасників стосовно надання у складі своїх пропозицій вказаних сертифікатів ISO та FSC. № закупівлі UA-2024-03-12-010062-a Закупівля на prozorro.gov.ua та чергове рішення Комісії АМКУ викладене у Рішенні № 5468-р/пк-пз від 26.03.2024 (сторінки 5-8 вказаного Рішення, де Комісія АМКУ зобов'язала замовника виключити наведені вище вимоги для учасників стосовно надання сертифікатів ISO та FSC).
На підставі вказаного, вимагаємо прибрати вимоги щодо надання сертифікатів ISO та FSC.
Стосовно надання сертифікату якості та/або паспорту якості на товари №№ 1-11 Додатка 3. Замовник повинен розуміти та напевно знає, що 90% всіх товарів канцелярського призначення, тощо виготовляється у Китаї і відповідно виробники взагалі ніколи не надають будь-яких паспортів якості / сертифікатів якості учасникам, які до них звертаються з подібними питаннями. На підставі вказаного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб була можливість надання паспортів якості/сертифікатів не тільки виробниками товарів на товари №№ 1-11 Додатка 3, а і імпортерами, правовласниками торгових марок для розширення кола потенційний учасників, які могли би прийняти участь у вказаній закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовником розглянуто Ваше звернення. Стосовно надання сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018, видані виробнику товару на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі, це стосується товару № 12 Додатка 3 (Папір офісний А4) та про те, що виробник паперу офісного повинен відповідати стандарту сертифікації ланцюга постачання FSC-STD-40-004, і відповідно вказані сертифікати ISO та FSC учасники повинні надавати у складі своєї пропозиції. Є рішення стосовно цих вимог, викладене після вказаного Вами Рішення № 5468-р/пк-пз від 26.03.2024 (сторінки 5-8 вказаного Рішення, де Комісія АМКУ зобов'язала замовника виключити наведені вище вимоги для учасників стосовно надання сертифікатів ISO та FSC), а саме: РІШЕННЯ №11689-р/пк-пз від 05.07.2024. У Рішенні зазначено: «Скаржник не довів необхідність внесення змін до Документації в цій частині у зв'язку з відсутністю документального підтвердження порушення прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю у Процедурі закупівлі». Стосовно надання сертифікату якості та/або паспорту якості на товари №№ 1-11 Додатка 3, то зазначаємо, що більшість позицій є вітчизняного виробництва. Також наголошуємо про позицію АМКУ в РІШЕННІ №11689-р/пк-пз від 05.07.2024, в якому зазначено, стосовно вимоги надання Копії паспорту або сертифікату якості виданий виробником із зазначенням технічних характеристик товару : «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Зважаючи на вищевикладене у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації та задоволення вимоги.
Дата відповіді:
22.11.2024 15:04
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги у документації у Додатку3.,стосовно до Перелік документів, що повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісни
Номер:
689c036c2d9e4848971ec75bc35e2f7b
Дата опублікування:
20.11.2024 15:10
Опис:
Додаток 3.
Перелік документів, що повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі згідно встановлених вимог:
3. Скановані (або фотокопії) копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, дійсні на термін дії договору, на кожну позицію запропонованого товару. Висновки мають бути надані окремим файлом
Вищезазначені вимоги є дискримінаційними. Аналогічні порушення мають правову оцінку АМКУ ,детальніше в рішенні АМКУ № 3384 -р/пк-пз від 22.02.2024, оголошення UA-2024-02-06-005585-a.
Відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Відповідно до ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я":
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечать положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідь:
Шановний Учаснику, звернення розглянуто, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
Дата відповіді:
20.11.2024 16:40