-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (тест-смужки для визначення глюкози в крові, індикатори хімічні одноразового застосування для контролю повітряної стерилізації )
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання медикаментів та виробів медичного призначення для забезпечення швидкої медичної допомоги
Завершена
199 690.89
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 996.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 996.00 UAH
Період уточнення:
14.08.2018 16:23 - 18.08.2018 17:00
Без відповіді
Згідно чинного законодавства 2
Номер:
c07b5dee1b544a339ed68d3e3ba77d45
Дата опублікування:
16.08.2018 16:14
Опис:
1)Шановний замовнику як ви вважаете, є доцільною закупівля товарів чи робіт вашої аналогічної закупівлі де ви погодились з тим що вана
суперечить закону та є дискрімінаційною ?
Без відповіді
Згідно чинного законодавства
Номер:
eba5a20c2c8f457ab26f97c099801aff
Дата опублікування:
16.08.2018 16:09
Опис:
скарга на умови тендерної документації
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальна Установа «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ
МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» було оголошено закупівлю від 13.07.2018 ID:8e62a3a41454492db06e1e5016c65a71 / UA-2018-07-13-000801-b ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання.
Мы, Товариство з обмеженою відповідальністю «Рад Фарм», виявили бажання прийняти участь у торгах UA-2018-07-13-000801-b на Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Дискримінація — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
Дискримінація de facto має місце в ситуаціях, де домінує група людей, що користується перевагами стосовно меншості.
1) Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними:
1. Тест-смужки для визначення глюкози в крові GluNeo № 50.
Які використовуються разом з глюкометром GluNeo для вимірювання рівня глюкози в крові.
Еквіваленту в Україні - не існує.
Виробляються як ексклюзивні позиції – ТОВ «Діавін» www.diawin.com.ua.
Об’єднання означених товарів в один лот штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у медичній сфері, розвиток добросовісної конкуренції, здешевлення предмету закупівлі.
У зв'язку із зазначеним будь-який виробник не має змоги брати участь у Процедурі закупівлі, оскільки є лише виробником власної продукції торгової марки та не займається оптовою торгівлею медичними товарами інших виробників.
2) Також, порушення Замовника полягає у тому, що у складі своєї пропозиції учасник повинен надати оригінал гарантійного листа (представництва чи філії виробника, офіційного дилера, офіційного дистриб’ютора, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів конкретно на цю процедуру закупівлі. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву Замовника, назву предмету закупівлі, кількість та терміни поставки згідно тендерної документації.
Виробник за своїм бажанням надає (оригінал гарантійного листа) торговій компанії (постачальнику- або іншому виробнику ), що призводить до обмежень щодо участі у торгах, тому що неможливо вплинути на виробника за для отримання такого листа .
2. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено надати наступний перелік товарів (8 позицій). При цьому, 1 позиція не є в широкому доступі на ринку, оскільки в Україні є тільки один виробник товару з даною маркою та характеристикою. Таким чином, замовник має можливість користуватись потенційно-корупційними схемами, сформувавши предмет закупівлі без його поділу на лоти, Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар одразу по всім позиціям технічних вимог ТД.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.