-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Фарби
Завершена
74 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 370.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 370.00 UAH
Період уточнення:
19.11.2024 12:05 - 23.11.2024 10:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
d8a08494814b430b91a995af41f74c46
Дата опублікування:
22.11.2024 15:34
Опис:
Умовами договору строк оплати за поставлений товар не вказано. В той час як строк поставки вказаний досить короткий. Сторони договору є рівними у своїх правах та обов’язках, та мають виконувати їх належним чином. Прошу зазначити можливість включення у проєкт договору зобовязання Замовника щодо строку оплати товару з дати його поставки.
Відповідь:
Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Учасником накладної на оплату то-вару протягом 5 банківських днів. Дякую.
Дата відповіді:
22.11.2024 15:41
Відповідь надана
проєкт
Номер:
7fee387961ef4f54931eab4c36949d3a
Дата опублікування:
22.11.2024 15:28
Опис:
Пунктом 8.3 вказано, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є сертифікат який видається
Торгово-промисловою палатою України або регіональними торгово-промисловими палатами. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт та викласти у наступній редакції:
8.3 Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є сертифікат який видається
Торгово-промисловою палатою України або регіональними торгово-промисловими палатами або документ іншого компетентного органу.
Відповідь:
Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є сертифікат який видається
Торгово-промисловою палатою України або регіональними торгово-промисловими палатами.
Дата відповіді:
22.11.2024 15:44
Відповідь надана
проєкт
Номер:
0ae18e934f6340b3ab86cc37b9f60722
Дата опублікування:
22.11.2024 15:26
Опис:
Пунктом 7.10. вказано, що Претензії по кількості товарів (продукції), їх якості можуть бути пред’явлені Постачальнику протягом 10 (десять) діб з моменту отримання товару (продукції). Якщо товар (продукція) має недоліки, то Покупець вправі вимагати заміни на такий же або іншої моделі товар(продукцію). В момент поставки товару, Сторони перевіряють кількість та асортимент товару за видатковою накладною. У випадку відсутності претензій одна до одної, Сторони підписують видаткову накладну за якою здійснюється перехід ризиків втрати та пошкодження товару, а також право власності на такий товар. Відповідно висувати претензії щодо кількості товару після його належної поставки та приймання Замовником є некоректним та таким, що суперечить законодавству у цій сфері. З метою усунення можливих розбіжностей при тлумачені пункту договору, прошу деталізувати та викласти у наступній редакції:
7.10. Претензії по кількості товарів (продукції) можуть бути пред’явлені Постачальнику в момент отримання товару (продукції), а по їх якості- протягом 10 (десять) діб з моменту отримання товару (продукції) Замовником. Якщо товар (продукція) має недоліки, то Покупець вправі вимагати заміни на такий же або іншої моделі товар(продукцію).
Відповідь:
Претензії по кількості товарів (продукції), їх якості можуть бути пред’явлені Постачальнику протягом 10 (десять) діб з моменту отримання товару (продукції). Якщо товар (продукція) має недоліки, то Покупець вправі вимагати заміни на такий же або іншої моделі товар(продукцію).
Дата відповіді:
22.11.2024 15:38
Відповідь надана
проєкт
Номер:
4375e158b540463cb5cc6d44d0f17292
Дата опублікування:
22.11.2024 15:19
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник не користується електронним документообігом. Дякую за розуміння.
Дата відповіді:
22.11.2024 15:36
Відповідь надана
проєкт
Номер:
ca075770879c47e8bfb90bf7bf40baea
Дата опублікування:
22.11.2024 15:19
Опис:
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами. Пропоную додати пункт у наступній редакції:
Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введенння військового стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», та погоджуються з тим, що військова агресія рф проти України та (або) ії наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування Товару, сировини, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли, тощо) вважається форсмажорною обставиною для цілей виконання цього Договору за одночасного настання умов:
- вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором;
- настали після укладання Договору;
- підтверджуються відповідними доказами згідно умов Договору.
Сторони погодили, що строк попередження про такі обставини, визначені цим пунктом, становить 10 робочих днів та таке прпередження може бути здійснено поштою, електронною поштою, месенджерами, будь-яким іншим доступним засобом зв’язку ( у такому випадку з подальшим письмовим підтвердженням).
Відповідь:
Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
Дата відповіді:
22.11.2024 15:45
Відповідь надана
проєкт
Номер:
853ecde5c2c64ceb9cb01b101cbaa56b
Дата опублікування:
22.11.2024 15:19
Опис:
У пунктах 5.3 та 6.3.2. вказано, що Постачальник разом з товаром має надати Замовнику сертифікат якості на товар.
Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються відповідно до ТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами.Відповідно, у кожного виробника назва документів, що підвтерджує якість товару за ТУ є різною. Прошу підтвердити можливість коригування пункту 5.3 та 6.3.2. на етапі укладання договору із переможцем закупівлі щодо назви документів по якості товару.
Відповідь:
Добрго дня. Товари (продукція) мають бути належної якості, супроводжуватись копіями сертифікатів відповідності (ЗА НАЯВНОСТІ).
Дата відповіді:
22.11.2024 15:32