-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
C_24П-402_50110000-9 Послуги з ремонту i технічного обслуговування мототранспортних засобів i супутнього обладнання (Послуги з ТО Екскаваторів)
Завершена
3 387 623.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 876.23 UAH
мін. крок: 1% або 33 876.23 UAH
Період уточнення:
18.11.2024 21:03 - 29.12.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог Додатку 1 ТД
Номер:
204deb04dac44045ad1045307ed551d3
Дата опублікування:
19.11.2024 13:04
Опис:
ВИМОГА про усунення порушень у тендерній документації на закупівлю 50110000-9 Послуги з ремонту i технічного обслуговування мототранспортних засобів i супутнього обладнання (Послуги з ТО Екскаваторів), яка здійснюється за Особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Керуючись положеннями законодавства, Учасник повідомляє про те, що за наведеною публічною закупівлею в тендерній документації вбачаються дискримінаційні вимоги. Оскільки, Замовник свідомо, умисно та беспідставно встановив дискримінаційні вимоги. Зокрема, згідно зі змістом п.9 Недискримінація учасників Розділу 1. Загальні положення Тендерної документації Замовник зазначив про те, що: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Разом з цим, у Додатку 1 п.2.2. На підтвердження відповідності працівників, зазначених в п.2 даного кваліфікаційного критерію мінімальним вимогам, зазначеним в п.2.1 даного кваліфікаційного критерію, учасником надаються наступні документи:
«- Скановані копії підтверджуючих документів про пройдене навчання щодо технічного обслуговування та ремонту техніки JCB, від заводу виробника JCB або офіційного представника/дилера JCB.»
Частиною 4 статті 23 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Тобто, в Законі йдеться про неможливість посилання замовником на конкретного виробника. Отже, Компанії-Учасники, які є дилерами інших виробників спецтехніки та /або еквівалентних запасних частин мають право приймати участь на рівних умовах. (практика АМКУ це підтверджує). Просимо викласти цей пункт щодо підтвердження кваліфікації працівників, саме наданням дипломів про навчання механіків та курсів підвищення кваліфікації на технічне обслуговування та/або ремонт будівельної техніки. Також, Аналогічний досвід виконання даних робіт/послуг по обслуговуванню/ремонту техніки JCB є незаперечним доказом того, що фахівці мають кваліфікацію.
Отже, все вижче наведене свідчить про те, що Замовник звузив коло охочих взяти участь у даному тендері, усвідомлюючи, що в Україні є лише один єдиний суб’єкт господарювання, який відповідає даному критерію, і ним є тільки компанія CML або ТОВ «Констракшн Машинері” , з її структурними підрозділами. Отримати даний сертифікат іншим Учасникам не є можливим.
Оскільки, через невиконання наведених вижче вимог Замовника Учасники позбавлені можливості прийняти участь у даної закупівлі та провести закупівлю згідно Закону з добросовісною конкуренцією та можливістю заощадити державні кошти, що є дискримінацією.
Просимо внести зміни до п.2.1. та 2.2 Додатку 1 ТД, в іншому випадку, ми будемо змушені звернутись в АМКУ.
Відповідь:
Шановний учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно закону України №268/2708 від 28 квітня 1998 р пункту 3.7 Технічне обслуговування ДТЗ виконується у планово-обов'язковому порядку, включаючи визначений цим документом та інструкціями виробників, перелік обов'язкових робіт, також наказ Міністерства інфраструктури України 28 листопада 2014 року N 615 Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів Розділ 6 п.1 Технічне обслуговування і ремонт КТЗ, їх складових частин (систем) виконуються згідно з вимогами Технічного регламенту за затвердженою виконавцем технологічною документацією. Беручи до уваги що вимоги та критерії закупівлі сформовані згідно технічній документації від заводу виробника який застерігає про необхідність проведення технічне обслуговування навченими та кваліфікованими персоналом що в свою чергу впливає на забезпечення безпечної експлуатації техніки та зберігає життя та здоров’я працівників що задіяні в роботах даної КТЗ (КТЗ задіяний в переміщеннях вантажів).
Замовник не переслідує цілі умисного та безпідставного встановлення дискримінаційних вимоги, а намагається, за рахунок навченого та кваліфікованого персоналу, підвищити ресурс техніки, складових її частин та якість надання послуг з проведення ТО КТЗ JCB, тому встановлені такі вимоги «Скановані копії підтверджуючих документів про пройдене навчання щодо технічного обслуговування та ремонту техніки JCB, від заводу виробника JCB або офіційного представника/дилера JCB» та «Наявність щонайменше чотирьох фахівців для надання послуг за договором, які отримали відповідну підготовку щодо технічного обслуговування та ремонту техніки JCB».
З метою уникнення ризиків щодо закупівлі непрофесійних послуг у некваліфікованого Виконавця та враховуючи те, що дана техніка є вантажопідіймальним механізмом (підвищена небезпека при наданні непрофесійних послуг) встановлена вимога щодо наявності підтверджуючих документів проходження навчання щодо технічного обслуговування та ремонту техніки JCB та налагодження систем КТЗ, виданих виробником техніки. Зазначена вимога є підтвердженням кваліфікації персоналу та гарантією надання професійних та якісних послуг, враховуючи вищесказане дана вимога не є дискримінаційною.
Також наголошую що диплом про навчання механіка та курси з підвищення кваліфікації на технічне обслуговування (та/або ремонт будівельної техніки) не гарантують кваліфіковане обслуговування КТЗ JCB у зв’язку з тим, що системне забезпечення та складові КТЗ JCB створено виключно для КТЗ JCB та в свою чергу є комерційною темницею, що унеможливлює кваліфікованого навчання персоналу систем та складових КТЗ JCB, окрім заводу виробника.
Дата відповіді:
20.11.2024 15:37