• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

181. Сувенірно-представницька продукція (годинники)

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період уточнення: 18.11.2024 18:04 - 07.12.2024 00:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 3b57a50212f04911becfb5ab48c39c10
Дата опублікування: 22.11.2024 17:02
Опис: Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних широкомасштабною війною та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами у Додатку 7 до тендерної документації Яка публічна позиція з зазначеного приводу Прем’єр-міністра України, громадськості, ЗМІ, контролюючих установ, зокрема Держаудитслужби, яка постійно моніторить ціни на ринку
Відповідь: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів, як замовник (далі – Замовник) закупівлі по предмету закупівлі - Сувенірно-представницька продукція (годинники) згідно ДК 021:2015 код 18520000-0 «Персональні хронометри» за номером оголошення UA-2024-11-18-015765-a по суті звернення 22 листопада 2024 р. щодо уточнення за процедурою закупівлі, повідомляє наступне. Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднив тендерну документацію та оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі - сувенірно-представницької продукції (годинники). З метою належного забезпечення загальноприйнятих дипломатичних норм під час заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості, з подальшим протокольним обміном між учасниками зазначених вище заходів. Під час підготовки тендерної документації, проводився всебічний розгляд пропозицій на ринку України на підставі інформації, розміщеної у мережі Інтернет та електронній системі «Prozorro», без прив’язки до конкретно визначеного виробника, з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства, з метою недопущення протиправних, маніпулятивних обмежень вільної конкуренції між потенційними учасниками торгів. Ініціатор звернення маніпулятивним шляхом завідомо виставляє Замовника у негативному світлі, оперуючи лише своїми судженнями/припущеннями. Замовник - Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів в Додатку 7 до тендерної документації, керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою ефективного охоплення якнайбільшого кола потенційних постачальників, створення вільної конкуренції і максимально можливою економією державних коштів, виключенням будь-яких зловживань або корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів, не зазначав посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а лише розмістив опис бажаного предмету закупівлі. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (в т.ч.- креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація містить опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі з описом характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, послугами, що закуповуються, та передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Ініціатор сзвернення зазначає, що Замовник закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Саме формулювання претензії є недоречним, виходячи з принципу відкритих торгів на зниження вартості товару і цим самим формулюванням Ініціатор звернення нівелює процедуру закупівлі через електронну систему «Prozorro». У відповідь на звернення Замовник повідомляє, як зазначено вище, що з метою належного забезпечення та організації загальноприйнятих дипломатичних норм, заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості і відповідної презентабельності. Учасник приводить приклад, з власної субꞌєктивної точки зору, можливо, тим самим порушуючи норму ст. 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», щодо ремінця для наручних годинників стороннього виробника/постачальника, який на момент подання звернення, не факт, що буде приймати участь у торгах. Враховуючи зазначене вище, Замовник розцінює звернення Ініціатора не обґрунтованим, з огляду на наявність моделей наручних годинників у їх власній торговій колекції, та спростовує, у зв’язку відсутністю підстав для задоволення звернення по суті як такої.
Дата відповіді: 25.11.2024 16:04
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 968c582271bd4c7586c59a5046b779f4
Дата опублікування: 22.11.2024 17:01
Опис: Просимо надати роз’яснення на якій юридичній підставі у Додатку 6 тендерної документації (проєкт Договору) Замовник до п. 6.2.4. включає проведення протиправної експертизи товару шляхом «залучення сторонніх експертів для перевірки якості Товару за Договором та його відповідності технічним умовам і державним стандартам» без встановлення жодних механізмів проведення такої експертизи, без встановлення критеріїв відбору «експертів», без залучення постачальника трвару, тощо, а також інших протиправних умов щодо розірвання Договору з небажаним Виконавцем та відмови від співпраці з ним у майбутньому за будь-яким надуманим приводом (БЕЗ визначення конкретного переліку порушень зобов’язань з боку останнього
Відповідь: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів, як замовник (далі – Замовник) закупівлі по предмету закупівлі - Сувенірно-представницька продукція (годинники) згідно ДК 021:2015 код 18520000-0 «Персональні хронометри» за номером оголошення UA-2024-11-18-015765-a по суті звернення 22 листопада 2024 р. щодо уточнення за процедурою закупівлі, повідомляє наступне. Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднив тендерну документацію та оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі - сувенірно-представницької продукції (годинники). З метою належного забезпечення загальноприйнятих дипломатичних норм під час заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості, з подальшим протокольним обміном між учасниками зазначених вище заходів. Під час підготовки тендерної документації, проводився всебічний розгляд пропозицій на ринку України на підставі інформації, розміщеної у мережі Інтернет та електронній системі «Prozorro», без прив’язки до конкретно визначеного виробника, з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства, з метою недопущення протиправних, маніпулятивних обмежень вільної конкуренції між потенційними учасниками торгів. Ініціатор звернення маніпулятивним шляхом завідомо виставляє Замовника у негативному світлі, оперуючи лише своїми судженнями/припущеннями. Замовник - Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів в Додатку 7 до тендерної документації, керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою ефективного охоплення якнайбільшого кола потенційних постачальників, створення вільної конкуренції і максимально можливою економією державних коштів, виключенням будь-яких зловживань або корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів, не зазначав посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а лише розмістив опис бажаного предмету закупівлі. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (в т.ч.- креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація містить опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі з описом характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, послугами, що закуповуються, та передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Ініціатор сзвернення зазначає, що Замовник закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Саме формулювання претензії є недоречним, виходячи з принципу відкритих торгів на зниження вартості товару і цим самим формулюванням Ініціатор звернення нівелює процедуру закупівлі через електронну систему «Prozorro». У відповідь на звернення Замовник повідомляє, як зазначено вище, що з метою належного забезпечення та організації загальноприйнятих дипломатичних норм, заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості і відповідної презентабельності. Учасник приводить приклад, з власної субꞌєктивної точки зору, можливо, тим самим порушуючи норму ст. 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», щодо ремінця для наручних годинників стороннього виробника/постачальника, який на момент подання звернення, не факт, що буде приймати участь у торгах. Враховуючи зазначене вище, Замовник розцінює звернення Ініціатора не обґрунтованим, з огляду на наявність моделей наручних годинників у їх власній торговій колекції, та спростовує, у зв’язку відсутністю підстав для задоволення звернення по суті як такої.
Дата відповіді: 25.11.2024 16:04
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 454ddbec923343a7b658991804101cdb
Дата опублікування: 22.11.2024 17:01
Опис: На якій підставі Замовник у попередній період закуповував за неконкурентною процедурою годинники Time-R»319 (чоловічий) та «Time-R» 460 (жіночий) у ТОВ «Київський годинниковий завод», ремені яких НЕ відповідають встановленим Замовником вимогам, оскільки НЕ виготовлені з цільного шмату шкіри та містять «штучно створений матеріал із окремих волокоподібнихагломатеріалів, з’єднаних в’яжучою речовиною, полімерної природи», що Замовник якраз й виключає як неприйнятну характеристику
Відповідь: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів, як замовник (далі – Замовник) закупівлі по предмету закупівлі - Сувенірно-представницька продукція (годинники) згідно ДК 021:2015 код 18520000-0 «Персональні хронометри» за номером оголошення UA-2024-11-18-015765-a по суті звернення 22 листопада 2024 р. щодо уточнення за процедурою закупівлі, повідомляє наступне. Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднив тендерну документацію та оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі - сувенірно-представницької продукції (годинники). З метою належного забезпечення загальноприйнятих дипломатичних норм під час заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості, з подальшим протокольним обміном між учасниками зазначених вище заходів. Під час підготовки тендерної документації, проводився всебічний розгляд пропозицій на ринку України на підставі інформації, розміщеної у мережі Інтернет та електронній системі «Prozorro», без прив’язки до конкретно визначеного виробника, з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства, з метою недопущення протиправних, маніпулятивних обмежень вільної конкуренції між потенційними учасниками торгів. Ініціатор звернення маніпулятивним шляхом завідомо виставляє Замовника у негативному світлі, оперуючи лише своїми судженнями/припущеннями. Замовник - Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів в Додатку 7 до тендерної документації, керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою ефективного охоплення якнайбільшого кола потенційних постачальників, створення вільної конкуренції і максимально можливою економією державних коштів, виключенням будь-яких зловживань або корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів, не зазначав посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а лише розмістив опис бажаного предмету закупівлі. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (в т.ч.- креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація містить опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі з описом характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, послугами, що закуповуються, та передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Ініціатор сзвернення зазначає, що Замовник закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Саме формулювання претензії є недоречним, виходячи з принципу відкритих торгів на зниження вартості товару і цим самим формулюванням Ініціатор звернення нівелює процедуру закупівлі через електронну систему «Prozorro». У відповідь на звернення Замовник повідомляє, як зазначено вище, що з метою належного забезпечення та організації загальноприйнятих дипломатичних норм, заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості і відповідної презентабельності. Учасник приводить приклад, з власної субꞌєктивної точки зору, можливо, тим самим порушуючи норму ст. 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», щодо ремінця для наручних годинників стороннього виробника/постачальника, який на момент подання звернення, не факт, що буде приймати участь у торгах. Враховуючи зазначене вище, Замовник розцінює звернення Ініціатора не обґрунтованим, з огляду на наявність моделей наручних годинників у їх власній торговій колекції, та спростовує, у зв’язку відсутністю підстав для задоволення звернення по суті як такої.
Дата відповіді: 25.11.2024 16:04
Відповідь надана

Уточнення

Номер: cf1d0305ff374b598e9dbeb5f3e48e9d
Дата опублікування: 22.11.2024 17:01
Опис: Чому Замовник, беручи у якості предмета закупівлі годинники Time-R»319 (чоловічий) та «Time-R» 460 (жіночий) від ТОВ «Київський годинниковий завод», вимагає характеристики ременів, відсутні у даних моделях годинниках
Відповідь: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів, як замовник (далі – Замовник) закупівлі по предмету закупівлі - Сувенірно-представницька продукція (годинники) згідно ДК 021:2015 код 18520000-0 «Персональні хронометри» за номером оголошення UA-2024-11-18-015765-a по суті звернення 22 листопада 2024 р. щодо уточнення за процедурою закупівлі, повідомляє наступне. Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднив тендерну документацію та оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі - сувенірно-представницької продукції (годинники). З метою належного забезпечення загальноприйнятих дипломатичних норм під час заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості, з подальшим протокольним обміном між учасниками зазначених вище заходів. Під час підготовки тендерної документації, проводився всебічний розгляд пропозицій на ринку України на підставі інформації, розміщеної у мережі Інтернет та електронній системі «Prozorro», без прив’язки до конкретно визначеного виробника, з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства, з метою недопущення протиправних, маніпулятивних обмежень вільної конкуренції між потенційними учасниками торгів. Ініціатор звернення маніпулятивним шляхом завідомо виставляє Замовника у негативному світлі, оперуючи лише своїми судженнями/припущеннями. Замовник - Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів в Додатку 7 до тендерної документації, керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою ефективного охоплення якнайбільшого кола потенційних постачальників, створення вільної конкуренції і максимально можливою економією державних коштів, виключенням будь-яких зловживань або корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів, не зазначав посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а лише розмістив опис бажаного предмету закупівлі. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (в т.ч.- креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація містить опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі з описом характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, послугами, що закуповуються, та передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Ініціатор сзвернення зазначає, що Замовник закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Саме формулювання претензії є недоречним, виходячи з принципу відкритих торгів на зниження вартості товару і цим самим формулюванням Ініціатор звернення нівелює процедуру закупівлі через електронну систему «Prozorro». У відповідь на звернення Замовник повідомляє, як зазначено вище, що з метою належного забезпечення та організації загальноприйнятих дипломатичних норм, заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості і відповідної презентабельності. Учасник приводить приклад, з власної субꞌєктивної точки зору, можливо, тим самим порушуючи норму ст. 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», щодо ремінця для наручних годинників стороннього виробника/постачальника, який на момент подання звернення, не факт, що буде приймати участь у торгах. Враховуючи зазначене вище, Замовник розцінює звернення Ініціатора не обґрунтованим, з огляду на наявність моделей наручних годинників у їх власній торговій колекції, та спростовує, у зв’язку відсутністю підстав для задоволення звернення по суті як такої.
Дата відповіді: 25.11.2024 16:04
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 0a174b03056f40f49a28fcb2fa259ae6
Дата опублікування: 22.11.2024 17:01
Опис: Яким чином Замовник збирається перевіряти відповідність поставлених ременів встановленим до них тендерною документацією вимогам
Відповідь: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів, як замовник (далі – Замовник) закупівлі по предмету закупівлі - Сувенірно-представницька продукція (годинники) згідно ДК 021:2015 код 18520000-0 «Персональні хронометри» за номером оголошення UA-2024-11-18-015765-a по суті звернення 22 листопада 2024 р. щодо уточнення за процедурою закупівлі, повідомляє наступне. Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднив тендерну документацію та оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі - сувенірно-представницької продукції (годинники). З метою належного забезпечення загальноприйнятих дипломатичних норм під час заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості, з подальшим протокольним обміном між учасниками зазначених вище заходів. Під час підготовки тендерної документації, проводився всебічний розгляд пропозицій на ринку України на підставі інформації, розміщеної у мережі Інтернет та електронній системі «Prozorro», без прив’язки до конкретно визначеного виробника, з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства, з метою недопущення протиправних, маніпулятивних обмежень вільної конкуренції між потенційними учасниками торгів. Ініціатор звернення маніпулятивним шляхом завідомо виставляє Замовника у негативному світлі, оперуючи лише своїми судженнями/припущеннями. Замовник - Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів в Додатку 7 до тендерної документації, керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою ефективного охоплення якнайбільшого кола потенційних постачальників, створення вільної конкуренції і максимально можливою економією державних коштів, виключенням будь-яких зловживань або корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів, не зазначав посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а лише розмістив опис бажаного предмету закупівлі. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (в т.ч.- креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація містить опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі з описом характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, послугами, що закуповуються, та передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Ініціатор сзвернення зазначає, що Замовник закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Саме формулювання претензії є недоречним, виходячи з принципу відкритих торгів на зниження вартості товару і цим самим формулюванням Ініціатор звернення нівелює процедуру закупівлі через електронну систему «Prozorro». У відповідь на звернення Замовник повідомляє, як зазначено вище, що з метою належного забезпечення та організації загальноприйнятих дипломатичних норм, заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості і відповідної презентабельності. Учасник приводить приклад, з власної субꞌєктивної точки зору, можливо, тим самим порушуючи норму ст. 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», щодо ремінця для наручних годинників стороннього виробника/постачальника, який на момент подання звернення, не факт, що буде приймати участь у торгах. Враховуючи зазначене вище, Замовник розцінює звернення Ініціатора не обґрунтованим, з огляду на наявність моделей наручних годинників у їх власній торговій колекції, та спростовує, у зв’язку відсутністю підстав для задоволення звернення по суті як такої.
Дата відповіді: 25.11.2024 16:03
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 6732058655354179925a6262ef75f14f
Дата опублікування: 22.11.2024 17:00
Опис: Надати роз’яснення щодо визначення ременів «натуральна шкіра природньої структури (цільна, не пресована), а саме: яким методом/способом, за якою технологією ці ремені з ЦІЛЬНОГО шмату шкіри мають бути виготовлені та яким ГОСТам вони мають відповідати.
Відповідь: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів, як замовник (далі – Замовник) закупівлі по предмету закупівлі - Сувенірно-представницька продукція (годинники) згідно ДК 021:2015 код 18520000-0 «Персональні хронометри» за номером оголошення UA-2024-11-18-015765-a по суті звернення 22 листопада 2024 р. щодо уточнення за процедурою закупівлі, повідомляє наступне. Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднив тендерну документацію та оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі - сувенірно-представницької продукції (годинники). З метою належного забезпечення загальноприйнятих дипломатичних норм під час заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості, з подальшим протокольним обміном між учасниками зазначених вище заходів. Під час підготовки тендерної документації, проводився всебічний розгляд пропозицій на ринку України на підставі інформації, розміщеної у мережі Інтернет та електронній системі «Prozorro», без прив’язки до конкретно визначеного виробника, з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства, з метою недопущення протиправних, маніпулятивних обмежень вільної конкуренції між потенційними учасниками торгів. Ініціатор звернення маніпулятивним шляхом завідомо виставляє Замовника у негативному світлі, оперуючи лише своїми судженнями/припущеннями. Замовник - Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів в Додатку 7 до тендерної документації, керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою ефективного охоплення якнайбільшого кола потенційних постачальників, створення вільної конкуренції і максимально можливою економією державних коштів, виключенням будь-яких зловживань або корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів, не зазначав посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а лише розмістив опис бажаного предмету закупівлі. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (в т.ч.- креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація містить опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі з описом характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, послугами, що закуповуються, та передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Ініціатор сзвернення зазначає, що Замовник закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Саме формулювання претензії є недоречним, виходячи з принципу відкритих торгів на зниження вартості товару і цим самим формулюванням Ініціатор звернення нівелює процедуру закупівлі через електронну систему «Prozorro». У відповідь на звернення Замовник повідомляє, як зазначено вище, що з метою належного забезпечення та організації загальноприйнятих дипломатичних норм, заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості і відповідної презентабельності. Учасник приводить приклад, з власної субꞌєктивної точки зору, можливо, тим самим порушуючи норму ст. 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», щодо ремінця для наручних годинників стороннього виробника/постачальника, який на момент подання звернення, не факт, що буде приймати участь у торгах. Враховуючи зазначене вище, Замовник розцінює звернення Ініціатора не обґрунтованим, з огляду на наявність моделей наручних годинників у їх власній торговій колекції, та спростовує, у зв’язку відсутністю підстав для задоволення звернення по суті як такої.
Дата відповіді: 25.11.2024 16:03
Відповідь надана

Уточнення

Номер: c86e9b8c506741859e0a481fbea9dcf5
Дата опублікування: 22.11.2024 17:00
Опис: Надати роз’яснення чому Замовник встановленням ВТРИЧІ завищеної очікуваної вартості закупівлі навмисно гарантує конкретному учаснику ТОВ «Київський годинниковий завод» отримання надприбутку шляхом продажу годинників в корпусах з дешевої латуні з дешевими японськими механізмами, у той час як очікувана вартість закупівлі на рівні 2400,00грн. цілком дозволяє учасникам запропонувати Замовнику годинники з більш якісного матеріалу сталі, у т.ч. із швейцарським механізмом
Відповідь: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів, як замовник (далі – Замовник) закупівлі по предмету закупівлі - Сувенірно-представницька продукція (годинники) згідно ДК 021:2015 код 18520000-0 «Персональні хронометри» за номером оголошення UA-2024-11-18-015765-a по суті звернення 22 листопада 2024 р. щодо уточнення за процедурою закупівлі, повідомляє наступне. Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднив тендерну документацію та оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі - сувенірно-представницької продукції (годинники). З метою належного забезпечення загальноприйнятих дипломатичних норм під час заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості, з подальшим протокольним обміном між учасниками зазначених вище заходів. Під час підготовки тендерної документації, проводився всебічний розгляд пропозицій на ринку України на підставі інформації, розміщеної у мережі Інтернет та електронній системі «Prozorro», без прив’язки до конкретно визначеного виробника, з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства, з метою недопущення протиправних, маніпулятивних обмежень вільної конкуренції між потенційними учасниками торгів. Ініціатор звернення маніпулятивним шляхом завідомо виставляє Замовника у негативному світлі, оперуючи лише своїми судженнями/припущеннями. Замовник - Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів в Додатку 7 до тендерної документації, керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою ефективного охоплення якнайбільшого кола потенційних постачальників, створення вільної конкуренції і максимально можливою економією державних коштів, виключенням будь-яких зловживань або корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів, не зазначав посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а лише розмістив опис бажаного предмету закупівлі. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (в т.ч.- креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація містить опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі з описом характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, послугами, що закуповуються, та передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Ініціатор сзвернення зазначає, що Замовник закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Саме формулювання претензії є недоречним, виходячи з принципу відкритих торгів на зниження вартості товару і цим самим формулюванням Ініціатор звернення нівелює процедуру закупівлі через електронну систему «Prozorro». У відповідь на звернення Замовник повідомляє, як зазначено вище, що з метою належного забезпечення та організації загальноприйнятих дипломатичних норм, заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості і відповідної презентабельності. Учасник приводить приклад, з власної субꞌєктивної точки зору, можливо, тим самим порушуючи норму ст. 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», щодо ремінця для наручних годинників стороннього виробника/постачальника, який на момент подання звернення, не факт, що буде приймати участь у торгах. Враховуючи зазначене вище, Замовник розцінює звернення Ініціатора не обґрунтованим, з огляду на наявність моделей наручних годинників у їх власній торговій колекції, та спростовує, у зв’язку відсутністю підстав для задоволення звернення по суті як такої.
Дата відповіді: 25.11.2024 16:03
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 9ac39a09e1b54a38a77cae1428a06c14
Дата опублікування: 22.11.2024 16:59
Опис: Надати роз’яснення вимоги до матеріалу корпусу -латунь, яка не може вважатися високоякісним матеріалом (латунь – подвійний або багатокомпонентний сплав на основі міді, де основним легирующим компонентом є ЦИНК, іноді з додаванням олова, нікеля, свинца, марганца, заліза та інших елементів. Корпуси годинників, виготовлених з латуні, ШВИДКО СТИРАЮТЬСЯ (до 3-5-ти років), ОКИСЛЯЮТЬСЯ, РЖАВІЮТЬ, ЦАРАПАЮТЬСЯ та ЧОРНІЮТЬ, залишаючи на руках темні плями), хоча встановлена Замовником очікувана вартість закупівлі цілком дозволяє закупити вдвічі дорожчі корпуси зі сталі (матеріалу дуже міцного й твердого, що забезпечує відмінний спротив сильним ударам та постійним механічним навантаженням, температурним перепадам, корозії та хімічним агресіям, не викликає алергій й шкіряних подразнень, який має відмінний й стильний зовнішній вигляд, який за своїми характеристиками набагато перевершує латунь та виключно з якого виготовляють свої годинники швейцарські виробники)
Відповідь: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів, як замовник (далі – Замовник) закупівлі по предмету закупівлі - Сувенірно-представницька продукція (годинники) згідно ДК 021:2015 код 18520000-0 «Персональні хронометри» за номером оголошення UA-2024-11-18-015765-a по суті звернення 22 листопада 2024 р. щодо уточнення за процедурою закупівлі, повідомляє наступне. Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднив тендерну документацію та оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі - сувенірно-представницької продукції (годинники). З метою належного забезпечення загальноприйнятих дипломатичних норм під час заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості, з подальшим протокольним обміном між учасниками зазначених вище заходів. Під час підготовки тендерної документації, проводився всебічний розгляд пропозицій на ринку України на підставі інформації, розміщеної у мережі Інтернет та електронній системі «Prozorro», без прив’язки до конкретно визначеного виробника, з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства, з метою недопущення протиправних, маніпулятивних обмежень вільної конкуренції між потенційними учасниками торгів. Ініціатор звернення маніпулятивним шляхом завідомо виставляє Замовника у негативному світлі, оперуючи лише своїми судженнями/припущеннями. Замовник - Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів в Додатку 7 до тендерної документації, керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою ефективного охоплення якнайбільшого кола потенційних постачальників, створення вільної конкуренції і максимально можливою економією державних коштів, виключенням будь-яких зловживань або корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів, не зазначав посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а лише розмістив опис бажаного предмету закупівлі. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (в т.ч.- креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація містить опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі з описом характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, послугами, що закуповуються, та передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Ініціатор сзвернення зазначає, що Замовник закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Саме формулювання претензії є недоречним, виходячи з принципу відкритих торгів на зниження вартості товару і цим самим формулюванням Ініціатор звернення нівелює процедуру закупівлі через електронну систему «Prozorro». У відповідь на звернення Замовник повідомляє, як зазначено вище, що з метою належного забезпечення та організації загальноприйнятих дипломатичних норм, заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості і відповідної презентабельності. Учасник приводить приклад, з власної субꞌєктивної точки зору, можливо, тим самим порушуючи норму ст. 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», щодо ремінця для наручних годинників стороннього виробника/постачальника, який на момент подання звернення, не факт, що буде приймати участь у торгах. Враховуючи зазначене вище, Замовник розцінює звернення Ініціатора не обґрунтованим, з огляду на наявність моделей наручних годинників у їх власній торговій колекції, та спростовує, у зв’язку відсутністю підстав для задоволення звернення по суті як такої.
Дата відповіді: 25.11.2024 16:03
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 69c97bac9b4c4563993f9bc8f3434e61
Дата опублікування: 22.11.2024 16:59
Опис: Надати роз’яснення, чому учасник не може надати годинники з циферблатами не з «накладними металевими значками золотого кольору», а, наприклад, з цифрами, римськими або арабськими, або будь-якою іншою індикацією, якщо зняття подібного обмеження (властивого конкретним годинникам «TIME-R» конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод») дозволить зекономити Замовнику як понад 50 % бюджетних коштів, що у теперішній ситуації вкрай обмежених ресурсів під час кривавої війни є як ніколи актуальним
Відповідь: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів, як замовник (далі – Замовник) закупівлі по предмету закупівлі - Сувенірно-представницька продукція (годинники) згідно ДК 021:2015 код 18520000-0 «Персональні хронометри» за номером оголошення UA-2024-11-18-015765-a по суті звернення 22 листопада 2024 р. щодо уточнення за процедурою закупівлі, повідомляє наступне. Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднив тендерну документацію та оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі - сувенірно-представницької продукції (годинники). З метою належного забезпечення загальноприйнятих дипломатичних норм під час заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості, з подальшим протокольним обміном між учасниками зазначених вище заходів. Під час підготовки тендерної документації, проводився всебічний розгляд пропозицій на ринку України на підставі інформації, розміщеної у мережі Інтернет та електронній системі «Prozorro», без прив’язки до конкретно визначеного виробника, з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства, з метою недопущення протиправних, маніпулятивних обмежень вільної конкуренції між потенційними учасниками торгів. Ініціатор звернення маніпулятивним шляхом завідомо виставляє Замовника у негативному світлі, оперуючи лише своїми судженнями/припущеннями. Замовник - Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів в Додатку 7 до тендерної документації, керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою ефективного охоплення якнайбільшого кола потенційних постачальників, створення вільної конкуренції і максимально можливою економією державних коштів, виключенням будь-яких зловживань або корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів, не зазначав посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а лише розмістив опис бажаного предмету закупівлі. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (в т.ч.- креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація містить опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі з описом характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, послугами, що закуповуються, та передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Ініціатор сзвернення зазначає, що Замовник закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Саме формулювання претензії є недоречним, виходячи з принципу відкритих торгів на зниження вартості товару і цим самим формулюванням Ініціатор звернення нівелює процедуру закупівлі через електронну систему «Prozorro». У відповідь на звернення Замовник повідомляє, як зазначено вище, що з метою належного забезпечення та організації загальноприйнятих дипломатичних норм, заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості і відповідної презентабельності. Учасник приводить приклад, з власної субꞌєктивної точки зору, можливо, тим самим порушуючи норму ст. 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», щодо ремінця для наручних годинників стороннього виробника/постачальника, який на момент подання звернення, не факт, що буде приймати участь у торгах. Враховуючи зазначене вище, Замовник розцінює звернення Ініціатора не обґрунтованим, з огляду на наявність моделей наручних годинників у їх власній торговій колекції, та спростовує, у зв’язку відсутністю підстав для задоволення звернення по суті як такої.
Дата відповіді: 25.11.2024 16:03
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 4ebb059ea2fe46f3ae07719c953a840c
Дата опублікування: 22.11.2024 16:59
Опис: Пояснити яким чином вимога певного типу індикації циферблату може впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі
Відповідь: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів, як замовник (далі – Замовник) закупівлі по предмету закупівлі - Сувенірно-представницька продукція (годинники) згідно ДК 021:2015 код 18520000-0 «Персональні хронометри» за номером оголошення UA-2024-11-18-015765-a по суті звернення 22 листопада 2024 р. щодо уточнення за процедурою закупівлі, повідомляє наступне. Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднив тендерну документацію та оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі - сувенірно-представницької продукції (годинники). З метою належного забезпечення загальноприйнятих дипломатичних норм під час заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості, з подальшим протокольним обміном між учасниками зазначених вище заходів. Під час підготовки тендерної документації, проводився всебічний розгляд пропозицій на ринку України на підставі інформації, розміщеної у мережі Інтернет та електронній системі «Prozorro», без прив’язки до конкретно визначеного виробника, з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства, з метою недопущення протиправних, маніпулятивних обмежень вільної конкуренції між потенційними учасниками торгів. Ініціатор звернення маніпулятивним шляхом завідомо виставляє Замовника у негативному світлі, оперуючи лише своїми судженнями/припущеннями. Замовник - Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів в Додатку 7 до тендерної документації, керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою ефективного охоплення якнайбільшого кола потенційних постачальників, створення вільної конкуренції і максимально можливою економією державних коштів, виключенням будь-яких зловживань або корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів, не зазначав посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а лише розмістив опис бажаного предмету закупівлі. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (в т.ч.- креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація містить опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі з описом характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, послугами, що закуповуються, та передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Ініціатор сзвернення зазначає, що Замовник закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Саме формулювання претензії є недоречним, виходячи з принципу відкритих торгів на зниження вартості товару і цим самим формулюванням Ініціатор звернення нівелює процедуру закупівлі через електронну систему «Prozorro». У відповідь на звернення Замовник повідомляє, як зазначено вище, що з метою належного забезпечення та організації загальноприйнятих дипломатичних норм, заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості і відповідної презентабельності. Учасник приводить приклад, з власної субꞌєктивної точки зору, можливо, тим самим порушуючи норму ст. 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», щодо ремінця для наручних годинників стороннього виробника/постачальника, який на момент подання звернення, не факт, що буде приймати участь у торгах. Враховуючи зазначене вище, Замовник розцінює звернення Ініціатора не обґрунтованим, з огляду на наявність моделей наручних годинників у їх власній торговій колекції, та спростовує, у зв’язку відсутністю підстав для задоволення звернення по суті як такої.
Дата відповіді: 25.11.2024 16:03