- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
Бензин А-95
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                79 048.90
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 1% або 790.49 UAH
        мін. крок: 1% або 790.49 UAH
                    Період уточнення:
                    18.11.2024 16:40 - 23.11.2024 00:00
                
                        
            Відповідь надана        
    Щодо технічних вимог Замовника до предмету закупівлі.
                    Номер:
                    61c7811ab96340e488fde9d9f10bf9a1
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    22.11.2024 18:28
                
                                                                        
                    Опис:
                    Згідно з умовами пункту 4 Додатку 2 до Тендерної документації, Відпуск Товару повинен здійснюватись по облікових картах (талонах).... Облікові карти (талони) мають бути в належному стані та не містити будь-яких позначень, печаток, штампів, крім тих, що нанесені Учасником. На талоні обов’язково повинен бути зазначений термін дії. Проте згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах  і організаціях України, затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 2 вересня 2008 р. за N 805/15496(далі-Інструкції) талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання  на  АЗС  фіксованої  кількості  нафтопродукту   певного найменування і марки, які позначені на ньому, а пунктом 10.3.3.1Інструкції передбачено, що форму,  зміст та  ступінь  захисту  бланків  талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери. Отже, встановлення Замовником вимоги щодо обов’язковості зазначення на талоні терміну дії є неправомірною та може призвести до порушення вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана вимога повинна бути виключена з змісту Тендерної документації.
                
                                                                        
                    Відповідь:
                        Шановний Учаснику, на ваше звернення, повідомляємо наступне: Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Частина 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вимоги замовника формуються виходячи зі специфіки предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні закупівлі у Додатку 2 до тендерної документації зазначені характеристики. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Варто також наголосити, що Закон або будь-який інший нормативний акт не дають чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. Таким чином  дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені Замовником у додатку 2 до  Тендерної документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв. Відтак, дана вимога жодним чином не дискримінує та не обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Вимоги замовника формуються виходячи зі специфіки предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні закупівлі. Отже, Замовник вважає, що зазначені вище вимоги додатку 2 Тендерної документації не є дискримінаційними, та дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог не порушують положення п. 4 ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
    Тому виходячи з вище викладеного повідомляємо, що  вимоги додатку 2 до Тендерної документації Замовника складені з дотриманням норм діючого законодавства та не визначають дискримінаційних вимог при проведенні процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави вносити зміни до додатку 2 Тендерної документації.
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    25.11.2024 15:25
                
                        