• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія для господарських потреб ПАТ «Запоріжжяобленерго»)

Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства.

Завершена

7 599 867.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 75 998.68 UAH
Період уточнення: 14.11.2024 15:51 - 24.11.2024 00:00
Відповідь надана

ЩОДО ПОРУШЕНЯ ЗАМОВНИКОМ ЗАКОНОДАВСТВА ПО ЗАКУПІВЛІ (UA-2024-11-14-014076-a )

Номер: a415734f1b594208a2f55e686e341911
Дата опублікування: 18.11.2024 17:49
Опис: Шановний Замовник! Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості). Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (пункт 1 Особливостей). Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей (пункт 3 Особливостей). Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. 09.04.24 р. набрала чинності Постанова КМУ № 382 від 02.04.24 р. щодо внесення змін до Особливостей (Постанову КМУ № 1178 від 12.10.22 р.). В останньому абзаці пункту 28 Особливостей тепер міститься положення про те, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі». Відповідно до Таблиці №1 до Додатку №3 тендерної документації «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (UA-2024-11-14-014076-a) зазначено, маржа Постачальника за результатами аукціону, маржа, що встановлюється учасником у ціні своєї тендерної пропозиції, не може бути від’ємною величиною. Згідно з Додатком №4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ також містить вимоги, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника, а саме вимоги до маржі, а саме: «М% – __% від ціни РДН, маржа Постачальника за результатами аукціону. Маржа, що встановлюється учасником у ціні своєї тендерної пропозиції, не може бути від’ємною величиною. Звертаємо Вашу увагу, що дана тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, що є порушення Замовником законодавства про закупівлі (Стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення). Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року із змінами від 02.04.2024 року № 382 у пункті 28 зазначено, що: "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ НИЖНЮ МЕЖУ ЦІНИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ". Враховуючи вище зазначене, просимо виключити вимоги до нижньої межі ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (Маржі учасника, як величини від’ємної). Просимо привести у відповідність тендерну документацію відповідно до діючого законодавства.
Відповідь: «Шановний Учаснику, з приводу вашого звернення повідомляємо наступне: Ціна тендерної пропозиції Учасників, згідно умов тендерної документації, розраховується у відповідності до формули. Показники складових елементів формули передбачають використання позитивних чисел. При цьому, нижня межа ціни тендерної пропозиції в межах зазначеної формули не обмежується. Використання від’ємних чисел при формуванні Учасниками ціни тендерної пропозиції є неприйнятним, оскільки свідчить про вжиття Учасниками демпінгових заходів, які є недоцільними з економічної точки зору. Оскільки маржа постачальника, яка є складовою ціни тендерної пропозиції, фіксується у договорі та є незмінною протягом його дії, Замовник не вбачає за можливе постачання електроенергії протягом усього терміну дії договору за збитковою для Постачальника ціною. Зазначені дії в майбутньому можуть призвести до розірвання договору про закупівлю, припинення постачання електроенергії Замовнику та необхідності повторно проводити закупівлю електроенергії, що є категорично неприйнятним для Замовника. В такому випадку, Замовником прийнято рішення не обмежувати ціну тендерної пропозиції Учасників, однак, з огляду на економічний фактор та специфіку поставки електричної енергії, зокрема її неодноразовий (постійний) характер, вимагати пропозицію економічно обґрунтованих цін, що можливе виключно з використанням позитивних чисел.».
Дата відповіді: 21.11.2024 22:50