• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з отримання доступу до інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації у сфері господарської та інших видів діяльності «YOUCONTROL»

З питань оформлення тендерних пропозицій – Скрипник Сергій Володимирович, головний спеціаліст сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-83, e-mail: s.skrypnyk@nazk.gov.ua. З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Хорунжа Наталя Вікторівна - головний спеціаліст Відділу цифрової трансформації та інноваційного розвитку Національного агентства з питань запобігання корупції, тел: (044)200-06-32, e-mail: n.khorunzha@nazk.gov.ua

Завершена

250 944.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 254.72 UAH
Період уточнення: 14.11.2024 12:52 - 19.11.2024 00:00
Відповідь надана

Вимога про усунення порушень

Номер: 30d7f959799a4a488a5a94cce428430c
Дата опублікування: 16.11.2024 12:12
Опис: Ми, ТОВ “Правильні дані”, маємо намір прийняти участь у публічній закупівлі — ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-14-007973-a — Послуги з отримання доступу до інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації у сфері господарської та інших видів діяльності «YOUCONTROL». В свою чергу звертаємо Вашу увагу на те, що умови даної закупівлі нажаль мають дискримінаційний характер, що не дає змоги нашій компанії подати пропозицію, яка буде неупереджено розглядатись замовником, як еквівалент. Статтею 5 Закону передбачені принципи проведення публічних закупівель: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім цього, відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4 статті 23 Закону, Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Звертаємо Вашу увагу, що уся тендерна документація містить порушення щодо посилання на конкретний програмний продукт, не маючи жодного належного обґрунтування та не містить вираз "або еквівалент". Окрім цього, відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Разом із цим відповідно до частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Керуючись вказаним, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та не може будуватись на конкретному продукті. Умови тендерної документації повинні будуватись на бізнес-процесі, його описі мовою замовника, що надалі надасть можливість не обмеженому колу учасників запропонувати свої рішення. В свою чергу, тендерна документація закупівлі побудована виключно на характеристиках конкретного продукту Системи “YOUCONTROL”, що є прямим порушенням законодавства про публічні закупівлі. Звертаємо увагу, що дані обставини вже розглядалися Антимонопольним комітетом України, як такі, що порушують права можливих потенційних учасників закупівлі. Для приклада надаємо інформацію про таку закупівлю та посилання на рішення АМКУ. Посилання на процедуру закупівлі — https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-05-009487-a Посилання на рішення АМКУ — https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/61e2d817262e40cabf19086890d1f49b?Signature=jFZoj7NOUagkPp747GaGTi0tgcX8krA%2FSb6PA4g4cIZjwIah3BO2ze48JaTSz1MSmMQWsCbxewZ%2BlPyfHruGBA%3D%3D&KeyID=52462340 З огляду на вказані обставини просимо Національне агентство з питань запобігання корупції внести зміни в тендерну документацію — UA-2024-11-14-007973-a — Послуги з отримання доступу до інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації у сфері господарської та інших видів діяльності «YOUCONTROL», зокрема щодо: назви закупівлі; тендерної документації та додатків до неї де зазначено конкретну назву продукту «YOUCONTROL»; проєкт договору про закупівлю.
Відповідь: Добрий день. Шановний учасник! Замовником дотримано вимоги ст. 23, Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація може містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачену існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Відповідно розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) замовником вказано: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація наведена у Додатку 4 до тендерної документації. Крім того, у разі, якщо у цій тендерній документації (у тому числі у технічній специфікації) міститься посилання: • на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами – вважати, що міститься вираз «або еквівалент»; • на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».» Умови даної закупівлі не мають дискримінаційний характер та надають можливість Вашій компанії подати пропозицію, яка буде неупереджено розглядатись замовником як еквівалент.
Дата відповіді: 19.11.2024 11:25