• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові конструкції індивідуального виготовлення ( вікна) за ДК 021:2015 код 44220000-8 - Столярні вироби.

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період уточнення: 14.11.2024 09:29 - 19.11.2024 00:00
Відповідь надана

Додаток 1

Номер: 4670923379de47f784667c7fc5a8f49d
Дата опублікування: 15.11.2024 10:49
Опис: Шановний Замовнику. Питання було для чого ви вимгаєте ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001 : 2015 , IDT) на склопакети, якщо ви закупаєте металопластикові конструкції. Ви вимагаєте сертифікати на вироби та на склопакети (які не є предметом закупівлі). Це є дискрімінаційна умова, котра обмежує коло учасників!! Вимагаємо її прибрати!
Відповідь: Шановний учаснику, зроблено зміни до Додатку 1, які підвантажено
Дата відповіді: 15.11.2024 11:32
Відповідь надана

Додаток 1

Номер: 04e0e01fe07a4bd6894b8dbf7fe1551f
Дата опублікування: 15.11.2024 09:27
Опис: Шановний Замовнику. Ви вимагаєте сертифікат виробника на систему управління якістю щодо відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво столярних виробів (вікон та дверей) в цілому, а потім ще окремо на склопакети. З чим пов'язана така вимога, з урахуванням того що ви закуповуєте металопластикові конструкції, а не склопакети?
Відповідь: Доброго дня учаснику! Ми закуповуємо металопластикові конструкції. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 15.11.2024 10:17
Відповідь надана

Оскарження акту огляду

Номер: b97c0237cd67442ca52af1b0f4e9ef0e
Дата опублікування: 14.11.2024 19:23
Опис: Шановний Замовнику! просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В технічному завданні Додаток 1вимагаеться : 10. Для уточнення фактичних розмірів виробів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта в період уточнення, але не раніше дати оголошення торгів. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів. Учасник у складі тендерної пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту та підписання двохстороннього акту учасника з замовником до аукціону перед подачею пропозиції прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням двухсторонього акту огляду до аукціону. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічнізакупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - Відкриті торги з особливостями, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації що до обов’язкового проведення огляду в період уточнень,або подання пропозицій з підписанням у Замовника двух сторонього акту, булла визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо попереднього огляду до аукціону буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Шановний учаснику! Враховуючи Ваше звернення, вносимо зміни до Додатку 1 пункт 10 відноситься до Переможця. Ваше зауваження прийтяно до уваги, дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 15.11.2024 08:33