• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Багатофункціональні пристрої, лазерні принтери

Завершена

1 938 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 690.00 UAH
Період уточнення: 13.11.2024 17:32 - 18.11.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: c622bab163c04c44af4bc49f022f8552
Дата опублікування: 14.11.2024 14:34
Опис: Шановний Замовнику, вимога щодо вказання в листі-авторизації даних щодо партнерських відносин між виробником (представництвом) та учасником згідно з практикою АМКУ є дискримінаційною, адже навіть не будучи партнером виробника чи представництва учасники можуть поставити вам товар за даною закупівлею. Вимагаю прибрати цю вимогу з ТД!
Відповідь: Згідно п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону). Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником/представником на території України широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційні листи від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях за результатами розгляду яких було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації (№ 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, № 11542-р/пк-пз від 11.06.2020 тощо). Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, за умови законності правовідносин між учасником та виробником (офіційним представником виробника), отримання авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді: 16.11.2024 19:48
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: c6a017dd62e34426be9ed911076b580b
Дата опублікування: 14.11.2024 14:32
Опис: Чому Вам необхідно 2 аналогічні договори? Наявність у мене одного аналогічного договору ніяк не впливає на мою можливість виконати поставку за даною закупівлею.
Відповідь: Згідно п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з п. 31 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.  Згідно ст. 22, ст. 16 Закону Замовник установлює такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто Закон дозволяє підтверджувати досвід одним або декількома аналогічними за предметом закупівлі договорами. Враховуючи, зокрема, очікувану суму предмета закупівлі, обсяги закупівлі та терміни поставки, Замовником вимагається не менше двох аналогічних договорів.
Дата відповіді: 16.11.2024 19:48
Відповідь надана

Обмеження - одного виробника та однієї торговельної марки.

Номер: b2c5f7f9576d438aa6b0cb60fca1c397
Дата опублікування: 14.11.2024 14:29
Опис: З метою оптимізації сервісних витрат весь запропонований Товар повинен бути від одного виробника та однієї торговельної марки. Для чого Вам один виробник та одна торговельна марка? Наявність різних виробників ніяк не впливає на вартість сервісного обслуговування!
Відповідь: Сервісні витрати — витрати на обслуговування техніки, підтримання її в робочому стані. Оптимізація сервісних витрат означає уніфікацію обслуговування та гарантійної підтримки товару.  Метою оптимізації є скорочення витрат пов’язаних з гарантійним ремонт та сервісним обслуговування товару, у тому числі в пост-гарантійний період, на який зобов'язання постачальника та виробника не поширюються. Таким чином, вказана вимога оптимізує величину та структуру відповідних витрат.
Дата відповіді: 16.11.2024 19:48
Відповідь надана

Сервісні витрати

Номер: 582c1b8f64b84e39b5958697007bae91
Дата опублікування: 14.11.2024 14:27
Опис: Ви вказуєте "З метою оптимізації сервісних витрат весь запропонований Товар повинен бути від одного виробника та однієї торговельної марки" - про які сервісні витрати йде мова?
Відповідь: Оптимізація сервісних витрат означає уніфікацію обслуговування та гарантійної підтримки товару.  Метою оптимізації є скорочення витрат пов’язаних з гарантійним ремонт та сервісним обслуговування товару, у тому числі в пост-гарантійний період, на який зобов'язання постачальника та виробника не поширюються. Сервісні витрати — витрати на обслуговування техніки, підтримання її в робочому стані.
Дата відповіді: 16.11.2024 19:45