-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектної документації «Технічне переоснащення технологічного радіозв'язку (цифровий радіозв'язок) на дільниці Київ – Миронівка»
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Завершена
395 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 950.00 UAH
Період уточнення:
13.07.2018 11:36 - 28.07.2018 18:00
Відповідь надана
Надати роз’яснення, які дослідні роботи має виконати проектант у частині 2. , п.2.7.
Номер:
9800663a0eed4acfa06df7d08c8c1973
Дата опублікування:
18.07.2018 13:48
Опис:
Просимо надати роз’яснення, які дослідні роботи має виконати проектант у частині 2. Загальні вимоги до системи цифрового радіозв’язку DMR, п.2.7. «забезпечення сумісності різних виробників через узгоджені протоколи взаємодії», а саме:
- Чи має проектант самостійно провести роботу по забезпеченню сумісності різних виробників та узгодити відповідні протоколи?
- З якою кількістю різних виробників повинна забезпечуватись сумісність?
Якщо Замовник має у наявності дані протоколи, просимо зазначити їх у тендерній документації.
Відповідь:
При розробці проектної документації (стадія «П») непотрібно виконання дослідних робіт щодо забезпечення сумісності радіообладнання різних виробників через узгоджені протоколи взаємодії.
Дата відповіді:
26.07.2018 17:12
Відповідь надана
Надати роз’яснення, якими нормативними документами (або внутрішніми положеннями УЗ) обумовлені наступні вимоги:
Номер:
603433e4522f468dbf20c48029512606
Дата опублікування:
18.07.2018 13:47
Опис:
Просимо надати роз’яснення, якими нормативними документами (або внутрішніми положеннями УЗ) обумовлені наступні вимоги:
- кількість каналів 1000;
- зазначені масо-габаритні показники;
- показники чутливості
- стандарт вологозахисту для портативних радіостанцій ( IP68, який передбачає знаходження радіостанції протягом години під водою на глибині до 2 метрів)
Зазначені документи необхідні для обґрунтування обраних замовником типів радіостанцій.
Відповідь:
Зазначені вимоги обумовлені специфікою технологічної роботи залізничного транспорту, а саме:
використання того чи іншого локомотива для маневрової роботи не на одній фіксованій станції, а на будь-яких станціях регіональної філії чи
ПАТ «Укрзалізниця» в цілому;
місце в кабіні локомотиву обмежене, тому встановлена радіостанція не повинна заважати машиністу чи локомотивній бригаді (масо-габаритні показники чим менші, тим краще, при безумовному забезпеченні всіх функціональних і технічних вимог);
носивні (портативні) радіостанції експлуатуються працівниками залізничного транспорту цілодобово в будь-яких метеорологічних умовах (мороз, спека, зливи тощо), тому запас міцності повинен бути відповідний;
від параметрів чутливості радіостанції залежить забезпечення сталої роботи радіостанції в різних районах однієї залізничної станції, перегону чи дільниці регіональної філії (на значній відстані від стаціонарної радіостанції).
Дата відповіді:
26.07.2018 17:11
Відповідь надана
Обґрунтування щодо необхідності використання Bluetooth
Номер:
cf58ea21abf144a0b780101724d6a8ac
Дата опублікування:
18.07.2018 13:46
Опис:
Просимо надати роз’яснення /обґрунтування щодо необхідності використання Bluetooth для локомотивної/носивної радіостанції. Яким чином планується використання Bluetooth, з якими сторонніми пристроями радіостанції з’єднаються по Bluetooth, які функції повинні виконувати ці сторонні пристрої у системи ЦРЗ DMR.
Відповідь:
Наявність функції Bluetooth є опціональною вимогою. Використання функції Bluetooth передбачається в окремих випадках для підключення гарнітури, інших аксесуарів, а також для програмування параметрів радіостанції.
Дата відповіді:
26.07.2018 17:10
Відповідь надана
Завдання на проектування не містить типу системи, яка має бути побудована : конвенціональна, транкінгова, або інша
Номер:
09fbc0c61bf9428ca4a4bba7b3f26c59
Дата опублікування:
18.07.2018 13:45
Опис:
Просимо надати роз’яснення щодо можливого використання стандарту радіозв’язку DMR, а саме: пункт Завдання на проектування не містить типу системи, яка має бути побудована : конвенціональна, транкінгова, або інша…
Чи має проектант самостійно визначати тип системи радіозв’язку при виконанні проекту.
Відповідь:
Для побудови цифрової системи технологічного радіозв’язку залізничного транспорту необхідно передбачити проектування системи DMR TIER II, яка є конвенціональною.
Дата відповіді:
26.07.2018 17:10
Відповідь надана
Відсутність пункту техніко-економічного обґрунтування
Номер:
ad0daf6039204c90abea9eb69fa2d6fb
Дата опублікування:
18.07.2018 13:44
Опис:
Просимо надати роз’яснення щодо розділу Завдання на проектування. Аналіз його підтверджує відсутність пункту техніко-економічного обґрунтування, без якого згідно норм, правил та положень, передбачених Законом, проходження державної експертизи даного проекту – неможливе.
Чи потрібно у рамках зазначених інженерних робіт проводити таке обґрунтування.
Відповідь:
Проходження державної експертизи бере на себе замовник. Зміни в ТД
Дата відповіді:
26.07.2018 17:10
Відповідь надана
Надати алгоритм вводу номеру поїзда в систему ЦРЗ
Номер:
6c6b545b3d9849838042cc4756322ace
Дата опублікування:
18.07.2018 13:43
Опис:
Основні принципи побудови системи ЦРЗ передбачають «реєстрацію та ідентифікацію номеру абонентських радіозасобів системи (в тому числі локомотивних (но номеру поїзда)…»
Просимо Замовника надати алгоритм вводу номеру поїзда в систему ЦРЗ, яким чином та ким має вводитись зазначена інформація, який пристрій системи відповідає за такі функції та яким чином дана інформація має бути ідентифікована?
Відповідь:
Алгоритм ідентифікації радіозасобів в системі описано в стандарті DMR TIER II. Способи вводу номеру поїзда в систему можуть бути різні (машиніст локомотива з клавіатури локомотивної радіостанції, черговий по локомотивному депо з стаціонарного терміналу, поїзний диспетчер з цифрового пульта). Проектована система ЦРЗ повинна забезпечувати можливість здійснення всіх зазначених варіантів.
Дата відповіді:
26.07.2018 17:10
Відповідь надана
Надати детальний опис функціоналу опціональної плати
Номер:
2219870cbc0445a983e00881e19d6ec2
Дата опублікування:
18.07.2018 13:43
Опис:
Загальні вимоги до системи цифрового радіозв’язку DMR передбачають наявність «універсальний термінал ДСП (радіостанція з опціональною платою), технічними вимогами до опціональної плати вказані тільки масо-габаритні показники та обсяг пам’яті, Гб від 2 до 32.
Для інженерного проектування зазначена інформація є недостатньою.
Просимо надати детальний опис функціоналу даної плати, алгоритм взаємодії та протоколи обміну інформацією з радіостанцією, принципіальну/електричну схему та схему підключення до радіостанції.
Відповідь:
Опціональна плата необхідна для розширення функціональних можливостей стандарту ETSI DMR Tier 2, в якому не описані алгоритми і функції роботи радіостанції в мережі технологічного радіозв'язку на залізничного транспорту у відповідності до діючих Правил технічної експлуатації залізниць України (ПТЕ, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 20.12.1996 № 411, зареєстровані у Міністерстві юстиції України 25.02.1997 за № 50/1854). Алгоритм взаємодії, протокол обміну інформацією з радіостанцією, габарит опціональної плати є індивідуальним рішенням кожного виробника. Зазначений у тендерній документації обсяг пам'яті є орієнтовним значенням для забезпечення запису (архівації) переговорів на вбудованому реєстраторі переговорів.
Дата відповіді:
26.07.2018 17:10
Відповідь надана
Досвід роботи та виконання аналогічного договору.
Номер:
3110ac2091fa493984dc0934e30d6b21
Дата опублікування:
18.07.2018 13:42
Опис:
Згідно Додатка 2 Учасником має бути надана інформацію про наявність досвіду роботи та виконання аналогічного договору.
Питання 1: чи має учасник надати договір на надання інженерних послуг проектування, щодо предмета закупівлі, а саме:
- проектування мереж радіозв’язку стандарту DMR;
- проектування програмно-апаратного комплексу мережі радіозв’язку
Питання 2: Якими документами має бути підтверджений аналогічний договір:
- сертифікатом з інформаційної безпеки;
- документом підтвердження проходження державної експертизи
Відповідь:
Згідно Додатка 2 Учасником має бути надана інформацію про наявність досвіду роботи та виконання аналогічного договору. Питання 1: чи має учасник надати договір на надання інженерних послуг проектування, щодо предмета закупівлі, а саме: - проектування мереж радіозв’язку стандарту DMR; - проектування програмно-апаратного комплексу мережі радіозв’язку Питання 2: Якими документами має бути підтверджений аналогічний договір: - сертифікатом з інформаційної безпеки; - документом підтвердження проходження державної експертизи
Дата відповіді:
26.07.2018 16:50