-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Напівбрикети торф’яні
Категорія Замовника: пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником вимагається тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії (детальна інформація відповідно до тендерної документації)
Торги не відбулися
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період уточнення:
12.11.2024 16:26 - 25.12.2024 00:00
Відповідь надана
І знову банк з державною часткою!!!!!!!
Номер:
30a2d661d48d44069c329b36d81f4ae0
Дата опублікування:
23.12.2024 15:30
Опис:
АМКУ що пише для тупих рішення що це є обмеження конкуренції????
Відповідь:
Повідомляємо, що у рішенні АМКУ № 18906-р/пк-пз від 26.11.2024 «….Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть банківську гарантію, яка буде видана банком-гарантом /- контрагентом, саме в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.» На підставі вищевказаного Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації та вилучено вимогу щодо надання банківської гарантії, яка буде видана банком-гарантом /- контрагентом, саме в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, що підтверджує виконання рішення АМКУ № 18906-р/пк-пз від 26.11.2024.
Дата відповіді:
26.12.2024 09:21
Відповідь надана
Щодо змін тендерної документації
Номер:
49c9510df17443788301afc921a894c7
Дата опублікування:
15.11.2024 09:06
Опис:
Шановний Замовнику чому ви вносите зміни у тендерну документацію вибірково як вам заманеться встановлюєте дискримінаційні вимоги! З таким підходом до процедури закупівлі можна отримати штраф! Чи ви над цим не задумувалися?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Ваші твердження є абсудними та необгрунтованими, оскільки зміни вносяться до тендерної документації у відповідності до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) та технічних характеристик предмету закупівлі. Наголошуємо, що ви, як Учасник, повинні підготувати тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації, а не ставити недоречні запитання в період уточнень. Зазначаємо, що внесені зміни не суперечать принципам, встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Нами, як Замовником, не обмежено коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки кожен Учасник має змогу підготовити тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації, а отже Замовником створено конкурентне середовища для закупівлі даного виду товару.
Дата відповіді:
16.11.2024 21:56
Відповідь надана
Щодо якісних характеристик
Номер:
478856643a93403f8f66a7c706bf32dd
Дата опублікування:
15.11.2024 09:03
Опис:
Ви закупляєте напівбрикети торфяні а якісні показники зазначили для брикетів торфяних а це різні речі тому просимо привести документацію у відповідність до чинного законодавства
Відповідь:
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що тенерна документація та вимоги до предмету закупівлі відповідають чинним нормативно-правовим актам в частині якісних показників та характеристик товару.
Дата відповіді:
16.11.2024 21:45
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
8296c2829e01402dbda7316ee71a3d55
Дата опублікування:
13.11.2024 13:50
Опис:
дискримінаційна вимога
Шановний Замовник. Відповідно до підрозділу «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу:Банк-гарант /-контргарант, в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку,Банківська гарантія оформлюється у банку, що повинен містити державну частку власності). Замовник, встановивши вищезазначену вимогу, суттєво обмежує коло потенційних учасників та порушує право, в тому числі і наше, на оформлення банківської гарантії в банку, який не є обслуговуючим для учасника та який не містить державну або іноземну частку власності, на більш вигідних для учасника умовах. Чинне законодавство України не обмежує учасників публічних закупівель у їх праві оформлювати банківські гарантії для участі у торгах у комерційних банках, які не є постійно обслуговуючими для такого учасника. Отже, учасники мають право оформлювати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у будь-якому банку (тобто у банку з державною часткою, у банку іноземних банківських груп, у банку з приватним капіталом), який має ліцензію, видану НБУ. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Встановлення у тендерній документації неправомірних, дискримінаційних вимог має наслідком обмеження конкуренції та дискримінацію учасників. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційної умови Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Дії замовника в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Також наголошуємо що,законодавством України передбачено, що гарантія, як забезпечення тендерної пропозиції, може бути надана не лише банками, а й іншими фінансовими установами та страховими компаніями. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу.
Відповідь:
Повторно повідомляємо, що Україні станом на 2024 рік функціонує 65 банків. Серед них 4 великі державні банки (ПриватБанк, Ощадбанк, Укргазбанк та Укрексімбанк) займають важливе місце у банківській системі. Державні банки займають близько 50% банківського сектора за активами, що включає 44% власного капіталу та 46% зобов'язань усієї системи. Банки з державно часткою мають значний вплив на ринок через контрольовану частку активів і капіталу. Крім того, розроблення та встановлення вимог до банківських установ в частині відповідності довгостроковому кредитному рейтингу за Національною рейтинговою шкалою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.07 № 665 та вимоги, де банк-гарант /-контргарант, в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, є дієвим інструментом захисту інтересів Замовника та зменшення ризиків неналежного забезпечення тендерних пропозицій.
Кожен потенційний учасник вправі обрати собі будь-яку із переліку банківську установу для оформлення забезпечення Пропозиції, оскільки банк-гарант /-контргарант, в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку не одним в Україні!!!
З огляду на вказане, зазначена вимога Документації не може бути визнана як дискримінаційна в силу рівних можливостей для усіх без виключення потенційних учасників процедури закупівлі виконати її на умовах, визначених Замовником. Додатково зазначаємо, що нами, як Замовником жодним чином не порушені права Учасників
Також відповідно до п.28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Під час здійснення закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Наголошуємо, що вимога щодо тендерного забезпечення не суперечать принципам, встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановлюючи дані вимоги Замовник не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки кожен Учасник має змогу отримати відповідну банківську гарантію, а отже Замовником створено конкурентне середовища для закупівлі даного виду послуг.
З огляду на вказане, зазначена вимога Документації не може бути визнана як дискримінаційна в силу рівних можливостей для усіх без виключення потенційних учасників Процедури закупівлі виконати її на умовах, визначених Замовником.
Дата відповіді:
16.11.2024 21:43
Відповідь надана
Незаконна вимога
Номер:
6f152cc5049e4e1eb2444fc76991541f
Дата опублікування:
13.11.2024 11:08
Опис:
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для твердого палива - НЕЗАКОННА ВИМОГА! Згідно Постанови: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Просимо прибрати НЕЗАКОННІ вимоги!
Відповідь:
Дякуємо за запитання, в тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді:
13.11.2024 16:28
Відповідь надана
Постачальник забезпечує піддони та плівку для накриття предмету закупівлі.
Номер:
2943741099144aae81111da676425d3c
Дата опублікування:
13.11.2024 11:06
Опис:
Постачальник забезпечує піддони та плівку для накриття предмету закупівлі. - Може постачальник ще вам кочегара повинен забезпечити для закидання предмету закупівлі в котел? Яке відношення мають піддони і плівка до предмету закупівлі? Вкажіть чітко, як ви хочете купити товар - насипом чи в термоупаковці???
Відповідь:
Дякуємо за запитання, в тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді:
13.11.2024 16:27
Відповідь надана
Щодо КЕП
Номер:
9fdbb4a078de4b24b8a97ba31a8c2ee2
Дата опублікування:
13.11.2024 10:13
Опис:
Повідомляємо Вас, що на час дії воєнного стану в Україні постановою Кабінету міністрів України дозволено накладати на пропозицї учасників УЕП тому просимо внести зміни з цього питання у тендерну документацію
Відповідь:
Шановний Учаснику! Вимога до учасників щодо накладання електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону про електронну ідентифікацію, на документи (матеріали та інформацію), що надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель та подаються у складі тендерної пропозиції, установлюється замовником у тендерній документації відповідно до вимог частини 3 статті 12 Закону, частини 5 статті 22 Закону, а також пункту 3 Порядку № 1082. Замовник самостійно встановлює вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження, у тому числі щодо засвідчення документів тендерної пропозиції електронним підписом з дотриманням законодавства в цілому. При цьому замовникам варто зважати на спеціальні норми, передбачені Порядком № 1082, зокрема в частині накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи після внесення учасником інформації в електронні поля, який має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Дата відповіді:
16.11.2024 21:41
Відповідь надана
Щодо складування
Номер:
1fcb430534644406a38307d9e2e8e9bf
Дата опублікування:
13.11.2024 10:10
Опис:
Прошу пояснити як учасник має виконати вимогу:
- складування напівбрикетів торф’яних в складі замовника
Відповідь:
Згідно вимог тендерної документації Постачальник бере на себе всі завантажувально-розвантажувальні заходи, складування напівбрикетів торф’яних в складі замовника. Тому вимогу щодо складування напівбрикетів торф’яних в складі замовника здійснює уже Постачальник, Учасник в періоду прийому пропозицій надає надає гарантійний лист із згодою щодо даної вимоги.
Дата відповіді:
16.11.2024 22:00
Відповідь надана
Щодо предмету закупівлі
Номер:
df42b126670641368d99a8c8cc30f099
Дата опублікування:
13.11.2024 10:08
Опис:
Просимо вас визначитися що ви закуповуєте бо в оголошенні та документації зазначено напівбрикети торфяні якість яких регламентується РСТУ 1297-82 а якісні показники в технічній специфікації зазначаєте на брикети торфяні якість яких визначається ДСТУ 2042-1992.
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію з цього питання
Відповідь:
Дякуємо за запитання, в тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді:
13.11.2024 16:26
Відповідь надана
Обмеження на участь у закупівлі
Номер:
a8858ba379604b308192a1c8e27a8ae6
Дата опублікування:
13.11.2024 10:05
Опис:
Ви встановлюєте обмеження що не передбачені чинним законодавством про закупівлі, а саме:
Вимоги банків-гарантів / -контргарантів, гарантії/контргарантії/стендбай акредитиви яких застосовуються
при забезпеченні тендерної пропозиції:
• Банк-гарант /-контргарант, в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку;
Просимо внести зміни у документацію
Відповідь:
Повідомляємо, що Україні станом на 2024 рік функціонує 65 банків. Серед них 4 великі державні банки (ПриватБанк, Ощадбанк, Укргазбанк та Укрексімбанк) займають важливе місце у банківській системі. Державні банки займають близько 50% банківського сектора за активами, що включає 44% власного капіталу та 46% зобов'язань усієї системи. Банки з державно часткою мають значний вплив на ринок через контрольовану частку активів і капіталу. Крім того, розроблення та встановлення вимог до банківських установ в частині відповідності довгостроковому кредитному рейтингу за Національною рейтинговою шкалою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.07 № 665 та вимоги, де банк-гарант /-контргарант, в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, є дієвим інструментом захисту інтересів Замовника та зменшення ризиків неналежного забезпечення тендерних пропозицій.
Кожен потенційний учасник вправі обрати собі будь-яку із переліку банківську установу для оформлення забезпечення Пропозиції, оскільки банк-гарант /-контргарант, в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку не одним в Україні!!!
З огляду на вказане, зазначена вимога Документації не може бути визнана як дискримінаційна в силу рівних можливостей для усіх без виключення потенційних учасників процедури закупівлі виконати її на умовах, визначених Замовником. Додатково зазначаємо, що нами, як Замовником жодним чином не порушені права Учасників
Також відповідно до п.28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Під час здійснення закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Наголошуємо, що вимога щодо тендерного забезпечення не суперечать принципам, встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановлюючи дані вимоги Замовник не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки кожен Учасник має змогу отримати відповідну банківську гарантію, а отже Замовником створено конкурентне середовища для закупівлі даного виду послуг.
Дата відповіді:
16.11.2024 21:40