-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
грунт ГФ-021 (2,8 кг)
Завершена
45 360.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 453.60 UAH
мін. крок: 1% або 453.60 UAH
Період уточнення:
12.11.2024 15:02 - 16.11.2024 15:00
Без відповіді
Щодо умов договору
Номер:
4b4dda1081f34cd1aac97b90716da300
Дата опублікування:
15.11.2024 09:35
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Без відповіді
Щодо умов договору
Номер:
24f32132f6e14600b23e8174f39d46ac
Дата опублікування:
15.11.2024 09:33
Опис:
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Без відповіді
Щодо умов договору
Номер:
d05bfd0652ad488c9ebfc70e3200d84e
Дата опублікування:
15.11.2024 09:30
Опис:
У п.8.6. зазначено, що Належним доказом обставин, зазначених у пунктах 8.2-8.3 цього Договору та строку їх дії служать довідки, які видаються відповідною торговою палатою чи уповноваженими органами місцевої (за місцем форс-мажорних обставин) державної адміністрації.
Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ, а виготовлення такого сертифікату відбувається протягом 10-ти днів від отримання ТПП звернення заявника. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі.
Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22):
«Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)».
Просимо внести наступні зміни до пункту п.8.6 проєкту договору:
8.6. Належним доказом обставин, зазначених у пунктах 8.2-8.3 цього Договору та строку їх дії служать довідки, які видаються відповідною торговою палатою чи уповноваженими органами місцевої (за місцем форс-мажорних обставин) державної адміністрації або іншим компетентним органом.
Без відповіді
Щодо умов договору
Номер:
92a3dd29e7ed46b284ad3358b03ed657
Дата опублікування:
15.11.2024 09:29
Опис:
У п. 8.5. зазначено, що Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин і виявилась, внаслідок цього, нездатною виконувати обов’язки за Договором, повинна терміново, не пізніше п’яти днів з моменту їх настання, у письмовій формі повідомити іншу сторону. Несвоєчасне, більше ніж п’ять днів, повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну сторону права посилатися на них для виправдання.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту 8.5.:
8.5. Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин і виявилась, внаслідок цього, нездатною виконувати обов’язки за Договором, повинна терміново, не пізніше десяти днів з моменту їх настання, у письмовій формі повідомити іншу сторону. Несвоєчасне, більше ніж десяти днів, повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну сторону права посилатися на них для виправдання.
Без відповіді
Щодо умов договору
Номер:
5182ac8add8142e48c386617f5c72f4a
Дата опублікування:
15.11.2024 09:28
Опис:
У п.2.3. зазначено, що Кінцевий термін зберігання поставленого товару повинен бути не менше ніж 12 місяців від дати приймання товару Покупцем.
Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.2.3 проєкту договору:
2.3. Строк придатності поставленого товару повинен бути не менше ніж 12 місяців від дати виготовлення товару Покупцем.
Без відповіді
Щодо умов договору
Номер:
9db96da6137a499cb4cdce967383eb63
Дата опублікування:
15.11.2024 09:27
Опис:
У п.2.2. зазначено, що Якість товару, тара, упаковка, маркування повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і в установленому порядку підтверджуватися відповідними документами.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Лакофарбова продукція не підлягає обов’язковій сертифікації. Таким чином, коректним формулюванням переліку документів на підтвердження якості товару є невичерпний перелік документів (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Просимо звести наступні зміни до 2.2.:
2.2.Якість товару, тара, упаковка, маркування повинні відповідати вимогам технічних умов заводу виробника і в установленому порядку підтверджуватися відповідними документами.
Без відповіді
Щодо умов договору
Номер:
968f2299f02a4c72bca49572cbda9f56
Дата опублікування:
15.11.2024 09:26
Опис:
У п.2.1. зазначено, що Товар, що поставляється за цим Договором, по своїй якості, комплектності та іншим вимогам, гарантійним термінам служби повинен постачатися 1-ї категорії (новим, який не був у використанні).
Для предмету закупівлі не характерний поділ на категорії. Просимо підтвердити приведення у відповідність до специфіки товару умов проєкту договору при укладанні з переможцем та викласти п.2.1 у наступній редакції:
2.1. Товар, що поставляється за цим Договором, по своїй якості, комплектності та іншим вимогам та бути новим, який не був у використанні.
Відповідь надана
щодо бюджету
Номер:
3cd0da9e6b35470ab37f17564d1fe91b
Дата опублікування:
12.11.2024 15:44
Опис:
Шановний Замовнику! Чи правильно вказаний бюджет закупівлі на майданчику 45`360.00 Гривня без ПДВ. Чи все таки бюджет з ПДВ повинен бути?
Відповідь:
Доброго дня! Так правильно, закупівля підпадає під дію постанови КМУ №178 від 02.03.2022 року та обкладається податком на додану вартість за нульовою ставкою та являється закупівлею для забезпечення потреб транспорту ЗСУ.
Дата відповіді:
12.11.2024 16:25
Відповідь надана
щодо бюджету
Номер:
540b9b870bc24b88a1e8b4920441f620
Дата опублікування:
12.11.2024 15:43
Опис:
Шановний ЗАмовнику! Чи правильно вказаний
Відповідь:
Відповідь надано, запитання відправлено два рази
Дата відповіді:
12.11.2024 16:32
Відповідь надана
щодо бюджету
Номер:
52b7bdef82e542369671ad3952a48a8e
Дата опублікування:
12.11.2024 15:43
Опис:
Шановний ЗАмовнику! Чи правильно вказаний
Відповідь:
Доброго дня! Ваше питання не закінчене, надішліть в повному обсязі. Дякую
Дата відповіді:
12.11.2024 15:47