-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Ґрунтосуміш
Завершена
910 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 108.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 108.00 UAH
Період уточнення:
12.11.2024 13:16 - 17.11.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
7d9b0c9edb834db2b18124767ea9373b
Дата опублікування:
13.11.2024 12:11
Опис:
Шановний Замовнику. Згідно пп. 6.2.1 Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції враховану таблицю даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника (за наявності); лист головного управління ДПС (Міжрегіонального управління та/або ДПС України) за місцем обліку про відсутність виданих податкових накладних, складених учасником процедури закупівлі, реєстрація яких була зупинена з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника за останній календарний рік до дати подання документів. Вимога про надання цих документів є дискримінаційною. Наявне рішення комісії АМКУ №6018-р/пк-пз від 03.04.2024 по закупівлі UA-2024-03-19-011791-a по аналогічному питанню. Вимагаємо внести зміни до ТД шляхом виключення пп. 6.2.1 Додатку 2 зі складу тендерної документації. В іншому випадку будемо вимушені подати Скарку до АМКУ. Сподіваємось на взаємопорозуміння.
Відповідь:
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо, що, відповідно до п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 6.2.1 Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції враховану таблицю даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника (ЗА НАЯВНОСТІ); лист головного управління ДПС (Міжрегіонального управління та/або ДПС України) за місцем обліку про відсутність виданих податкових накладних, складених учасником процедури закупівлі, реєстрація яких була зупинена з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника за останній календарний рік до дати подання документів.
Зазначені умови не є дискримінаційними та спрямовані на гарантування права на податковий кредит замовника та на гарантування відсутності у всіх учасників проблем із законом у вигляді їх ризиковості, фіктивності, неплатоспроможності тощо. Зазначена вимога містить однакові для всіх учасників способи її виконання (надсилання запиту до ГУ ДПС стосовно підтвердження фактів, викладених у змісті вимоги, та отримання листа-відповіді а надання врахованої таблиці даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, вказаних у тендерній документації замовника лиш у разі її наявності).
Отже, рішення комісії АМКУ №6018-р/пк-пз від 03.04.2024 по закупівлі UA-2024-03-19-011791-a не містить висновків щодо надання доказів відсутності зупинення реєстрації податкових накладних у вигляді листів органів структури ДПС України та довідки про відсутність податкового боргу, а тому рішення АМКУ не є аналогічним.
Враховуючи вищевикладене, внесення змін в тендерну документацію вважаємо недоцільним.
Дата відповіді:
15.11.2024 08:20