• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія)

Завершена

1 520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 200.00 UAH
Період уточнення: 11.11.2024 14:54 - 18.11.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо внесення змін

Номер: a5748d97fba64be8b29d163500332aba
Дата опублікування: 14.11.2024 17:11
Опис: Доброго вечора. Раніше нами було задано наступне питання: "Відповідно до Додатку 7 ТД , для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідку в довільній формі, з якими операторами системи розподілу, учасник уклав договори, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Інформація про кількість споживачів у кожного ОСР не знаходиться у вільному доступі, та не може знаходитись. Крім того містить ознаки комерційної таємниці! На якій підставі Замовник вимагає дану довідку? Вимагаємо внесення змін до тендерної документації та видалення даної вимоги з переліку необхідних документів, а також надання пояснень з посиланнями на нормативні акти щодо правомірності встановлення такої вимоги!". Вами, як Замовником, було надано наступну відповідь: "Шановний учаснику дякуємо за звернення внесемо зміни". Після внесення змін Замовником від 14.11.2024 р. дана вимога досі міститься у п. 2.2. Додатку 7: "2.2. Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідку в довільній формі, з якими операторами системи розподілу, учасник уклав договори, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії." Просимо Замовника врахувати попередні відповіді на зернення та все ж вилучити дану вимогу з Тендерної документації. Дякуємо!
Відповідь: Дякую за звернення
Дата відповіді: 15.11.2024 11:28
Відповідь надана

Щодо внесення змін

Номер: 1505e9cf9d62424883070358da29d38a
Дата опублікування: 14.11.2024 16:00
Опис: Доброго дня, просимо внести раніше анонсовані зміни до умов тендерної документації, очікуємо. Дякуємо за розуміння
Відповідь: Вношу зміни
Дата відповіді: 14.11.2024 16:15
Відповідь надана

Заява-приєднання

Номер: abe240669cde495e8763a0dc772e8afb
Дата опублікування: 13.11.2024 19:44
Опис: Шановний Замовник Вами в Додатку 3 до Договору зазначено: "Найменування діючого Електропостачальника - ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»". Коректніше буде зазначити "Найменування попереднього Електропостачальника - ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»", так як діючим буде постачальник, котрий буде переможцем. Внесіть зміни в Додаток 3 до Договору Дякуємо
Відповідь: Дякую за звернення. На даний час це діючий постачальник.
Дата відповіді: 14.11.2024 13:00
Відповідь надана

Договір

Номер: 1e9388d3e8e74783b03ad492b3fa8bd0
Дата опублікування: 13.11.2024 19:41
Опис: Шановний Замовник Вами в п. 2.1. зазначено: "2.1. Постачальник зобов'язується постачати Споживачу у 2024 році електричну енергію, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі — електрична енергія / товар / електроенергія), а Споживач зобов'язується прийняти та оплатити електричну енергію на умовах цього Договору." Ваша закупівля оголошена на 2025 рік. Приведіть проект договору у відповідність до тендерної документації та інформації в електронних полях. Дякуємо
Відповідь: Дякую за звернення це механічна помилка виправимо
Дата відповіді: 14.11.2024 13:00
Відповідь надана

Проект договору

Номер: a9b3caab8697418287b8be32f8b924ea
Дата опублікування: 13.11.2024 19:32
Опис: Шановний Замовник. В проекті договору Вами не зазначено, що оплата за електричну енергію здійснюється на рахунок Постачальника зі спеціальним режимом використання, що є порушенням вимог Порядку розрахунків на роздрібному ринку електричної енергії Правил роздрібного ринку електричної енергії, ЗАТВЕРДЖЕНИХ Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 №312. Дане питання врегульовано в розділі ІV. Порядку розрахунків на роздрібному ринку електричної енергії Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), а саме: 4.4. Датою здійснення оплати за виставленим платіжним документом є дата, на яку оплачена сума коштів зараховується на НА ПОТОЧНИЙ РАХУНОК ІЗ СПЕЦІАЛЬНИМ РЕЖИМИМ ВИКОРИСТАННЯ електропостачальника або поточний рахунок оператора системи розподілу, відкритий в уповноваженому банку. 4.5. Оплата електропостачальнику вартості електричної енергії, у тому числі на підставі визнаної претензії, здійснюється виключно коштами на НА ПОТОЧНИЙ РАХУНОК ІЗ СПЕЦІАЛЬНИМ РЕЖИМИМ ВИКОРИСТАННЯ електропостачальника. Споживач, який купує електричну енергію відповідно до умов договору в електропостачальника, здійснює оплату за виставленим електропостачальником рахунком виключно на поточний рахунок із спеціальним режимом використання цього електропостачальника в одному з уповноважених банків. Просимо привести у відповідність до норм чинного законодавства України проект договору та внести до нього необхідні зміни. Дякуємо.
Відповідь: Дякую за звернення
Дата відповіді: 14.11.2024 13:01
Відповідь надана

Група

Номер: c8e5d65af494483c8c2acce728b4a682
Дата опублікування: 13.11.2024 19:25
Опис: Шановний Замовник. Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/ група «Б»). Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи «А» за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК. Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а». Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи «А» врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118. Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку. Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б». Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору. Дякуємо.
Відповідь: Дякую за запитання у нас група Б
Дата відповіді: 14.11.2024 14:42
Відповідь надана

КЕП

Номер: de1b2c41f5a048e7a7166e6976923fc0
Дата опублікування: 13.11.2024 13:33
Опис: Шановний Замовник. Надаючи відповідь, щодо підписання документів тендерної пропозиції виключно кваліфікованим електронним підписом, ви посилаєтесь на ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Ви не врахували, що Постанова Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2023 р. № 1298 та Закон України “Про електронні довірчі послуги” має вищу юридичну силу, і відповідно до постанови та Закону постачальники мають право використовувати електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки – тобто використовувати УЕП. Не йдіть на порушення законодавства і додайте можливість підписання документів тендерної пропозиції удосконаленим електронним підписом. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість закупівлею, щодо вашого питання повідомляємо наступне буде внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 13.11.2024 14:49
Відповідь надана

КЕП

Номер: a32ceada1a1c42fe9a1c1c94b0e7b048
Дата опублікування: 13.11.2024 11:31
Опис: Шановний Замовнику! Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною та такою, що порушує Закон України “Про електронні довірчі послуги”, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення КЕП вказати КЕП/ УЕП. УЕП - (удосконалений електронний підпис) – удосконалена форма електронного підпису, призначена для використання пересічними громадянами для зручності та мобільності останніх. Зберігається на звичайних флешках або на файлових носіях. КЕП - (кваліфікований електронний підпис) – передбачає найвищий рівень безпеки даних. Зберігається лише на захищених носіях – токенах. Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/ УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи. І КЕП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2023 р. № 1298 використання удосконалених електронних підписів учасниками не забороняється. Також в тендерній документації чітко визначено, що «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.», а далі по тексту, в порушення Закону, вимагається підписання документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. . До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті. Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію та її додатки і замініть КЕП на КЕП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників. Врахуйте також, що при аварійних відключеннях світла електронний підпис (КЕП) не зчитується системою, так як мережі Інтернет (в т.ч. мобільних операторів) не вистачає потужностей. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість закупівлею, щодо вашого питання повідомляємо наступне. Регулювання публічних закупівель підпадає під дію Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» та підзаконних актів, виданих на його виконання. В силу норми ч. 3 ст. 12 Закону № 922 під час використання ЕСЗ з метою подання ТП/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до ч. 5 ст. 22 Закону № 922 замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі ТП, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через ЕСЗ із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Як передбачено абзацом третім п. 3 Порядку № 1082, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. З огляду на зазначене, спеціальними нормами у сфері публічних закупівель чітко передбачено застосування саме КЕП, а не УЕП.
Дата відповіді: 13.11.2024 12:55
Відповідь надана

Порушення законодавства в сфері постачання електричної енергії

Номер: d801a37571c64972b4b8967d72442996
Дата опублікування: 13.11.2024 10:08
Опис: Відповідно до Додатку 7 ТД , для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідку в довільній формі, з якими операторами системи розподілу, учасник уклав договори, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Інформація про кількість споживачів у кожного ОСР не знаходиться у вільному доступі, та не може знаходитись. Крім того містить ознаки комерційної таємниці! На якій підставі Замовник вимагає дану довідку? Вимагаємо внесення змін до тендерної документації та видалення даної вимоги з переліку необхідних документів, а також надання пояснень з посиланнями на нормативні акти щодо правомірності встановлення такої вимоги!
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за звернення внесемо зміни
Дата відповіді: 13.11.2024 10:38
Відповідь надана

Порушення законодавства

Номер: ee73e7d247d24e129c184d118385f7a8
Дата опублікування: 13.11.2024 10:04
Опис: Відповідно до Додатку 7 ТД, Для документального підтвердження того, що створення кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, такий учасник повинен надати довідку в довільній формі про всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії,з посиланням на джерело інформації про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Дана інформаціє не знаходиться у вільному доступі, та не може знаходитись. Крім того містить ознаки комерційної таємниці! На якій підставі Замовник вимагає дану довідку та посилання на яке джерело має бути у довідці? Вимагаємо внесення змін до тендерної документації та видалення даної вимоги з переліку необхідних документів, а також надання пояснень з посиланнями на нормативні акти щодо правомірності встановлення такої вимоги!
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за звернення внесемо зміни
Дата відповіді: 13.11.2024 10:38