• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бактерицидні опромінювачі (лабораторне обладнання)

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період уточнення: 11.11.2024 11:39 - 16.11.2024 00:00
Відповідь надана

Технічний параметр

Номер: 33fb83b09cb24d8e8bd6be06ee5ce9a0
Дата опублікування: 14.11.2024 15:08
Опис: Доброго дня шановний Замовнику, у звязку з тим що абсолютно всі пересувні опромінювачі призначені виключно для проведення обробки різних за площею приміщень шляхом пересування по приміщенням, просимо уточнити, чи задовольнить вас якщо учасником буде наданий пересувний опромінювач для обробки площі приміщення 380кв.м. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Учасники мають право пропонувати еквіваленти.
Дата відповіді: 15.11.2024 16:04
Відповідь надана

Відповідність чинному законодавству.

Номер: 370a8a27de5c4d75a0d11bdd439b3132
Дата опублікування: 14.11.2024 15:03
Опис: Доброго дня шановний Замовнику, у звязку з виключенням путаниці, просимо Вас надати пояснення стосовно вимоги Сертифікат відповідності вимогам стандартів до даного типу обладнання виданий компетентними на це органами. Надати у складі пропозиції. Дана вимога є протизаконною та дискримінаційною . Оскільки на медичні вироби розповсюджується дія Постанови Кабінету міністрів України № 753 від 2 жовтня 2013 року Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів, вимога про наявність "Сертифікат відповідності на опромінювані вимогам стандарту є штучною вимогою Замовника для усунення конкуренції та такою що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Декрет кабінету міністрів України "Про стандартизацію і сертифікацію" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/46-93#Text) , дія якого розповсюджується поширюється на підприємства, установи і організації незалежно від форм власності та видів діяльності, що діють на території України, а також на громадян - суб'єктів підприємницької діяльності. від 1 січня 2018 року анульована та завершила існування державна система сертифікації ( УкрСЕПРО). Відповідно Декрету, для проведення оцінки відповідності окремих видів продукції, були розроблені відповідні технічні регламенти, а саме , для оцінки відповідності медичних виробів Постановою КМУ № 753 від 2 жовятня 2013 року Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів встановлені критерії оцінки яксоті та підтверджуючі документи, як, наприклад Сертифікат системи управляння якістю, Декларація про відповідність технічному регламенту щодо медичних виробів, Сертифікат перевірки типу, та ін. Система сертифікації є виключно на добровільних засадах та не є обовязковою. Сертифікат відповідності не може підтверджувати відповідність/невідповідність виробу вимогам технічному регламенту щодо медичних виробів, оскільки діючим документом є Декларація про відповідність технічному регламенту щодо медичних виробів. Вимагаємо видалити дану вимогу з документації. ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ПІДТВЕРДИТИ ЩО НА НЬОГО НЕ РОЗПОВСЮДЖУЄТЬСЯ ДІЯ Декрету кабінету міністрів України "Про стандартизацію і сертифікацію" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/46-93#Text) .
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. На ваше запитання повідомляємо наступне: чинним законодавством у сфері публічних закупівель передбачено (частина перша статті 23 Закону про публічні закупівлі: -Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Також, пунктом 5 цієї ж статті передбачено: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Разом з тим, в пункті 6 зазначено наступне: 6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. У разі якщо в учасника, відсутні подібні документи він, має можливість скористатися наданим законом йому правом.
Дата відповіді: 15.11.2024 15:58
Відповідь надана

Технічна характеристика

Номер: bce2e7a239964f3083f27303834ed801
Дата опублікування: 14.11.2024 14:52
Опис: Доброго дня шановний Замовнику, товар Пересувний бактерицидний опромінювач – 3 штуки, Вимога в документації - Потужність ламп, не менше 55 Вт. Уточніть 55 Вт це повинна бути потужність однієї лампи, чи загальна потужність всіх ламп ? Питання дуже важливе. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. На ваше прохання надати пояснення стосовно наведених технічних характеристик на товари що є предметом закупівлі щодо пересувного бактерицидного опромінювача – 3 штуки, вимога Потужність ламп, не менше 55 Вт повідомляємо наступне: Потужність ламп, не менше 55 Вт, означає потужність однієї лампи.
Дата відповіді: 14.11.2024 15:07
Відповідь надана

Технічна характеристика згідно наказму МОЗ 882

Номер: f5c46e8a324a49febce1214a1615af44
Дата опублікування: 12.11.2024 11:52
Опис: Доброго дня шановний Замовнику, просимо внести до документації торгів вимоги Наказу МОЗ № 882 про гранично допустимі норми опромінення на відстані 3м на висоті 1,7 м з обовязковим заміром при поставці товару. Також просимо внести до технічних параметрів пересувних опромінювачів характеристики бактерицидного потоку для задіяних ламп, оскільки, нами як виробником, проведні тестові заміри на високоякісних та не дуже якісних лампах та ЕПРА для даного типу ламп, і отримані результати, за якими використання невідповідних ламп та епра не призводить до якісної роботи опромінювачів, як пересувних так і жалюзійних, а дані стосовно бактерицидного потоку деякими виробниками взяті виключно з характеристик лампи. Відповідно замірів таких характеристик неможливо отримати при використанні одного з двох складових опромінювача, чи лампи чи ЕПРА. Тому для відповідного чесного проведення процедури закупівлі просимо Замовника внести відповідно наказу МОЗ № 882 дані бактерицидного потоку на відстані 1 м від відкритої лампи. У разі використання ламп відмінних від вказаних МОЗ (15, 30), бактерицидний потік визначається пропорційно, виходячи з чого 1 лампа 55 Вт повинна давати не менше 183,33 мкВт на 1 см кв на відстані 1 м. Наше прохання формується на використанні недоброчесної конкуренції, та використанні неякісних матеріалів чи підробок. Підитвердження технічних характеристик відповідно наказу МОЗ 882 шляхом заміру параметрів опромінювачів є найкращим захистом Замовника, та співробітників та/або пацієнтів та/або відвідувачів організації. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. На ваше запитання повідомляємо наступне: Учасники мають право на власний розсуд надати документи, що не вимагаються Замовником, надання таких документів не стануть причиною для відхилення пропозиції. Разом з тим предметом закупівлі є товар за кодом 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Відповідно товар запропонований учасниками повинен відповідати нормам встановленим чинним законодавством у даній сфері. Разом з тим, предметом закупівлі є товар, надання тих чи інших послуг передбачає проведення окремої закупівлі за іншими кодами. Щодо прохання внести до технічних параметрів пересувних опромінювачів характеристики бактерицидного потоку для задіяних ламп повідомляємо, що така вимога присутня у технічних вимогах – «потужність УФ 254 Нм», якщо ми не помиляємось даний параметр по різному називається (бактерицидний потік або потужність УФ 254 Нм), але це тотожні поняття, тому причиною для відхилення тотожна назва стати не може. Дякуємо.
Дата відповіді: 15.11.2024 15:48
Відповідь надана

Технічне питання

Номер: f8f75af531974d2baba6f347a1057215
Дата опублікування: 12.11.2024 11:43
Опис: Доброго дня шановний Замовнику, згідно технічних вимог до предмету закупівлі вказані терміни гарантії 1 рік та 3 роки. Просимо вказати, чи розповсюджується гарантія у тому числі на бактерицидні лампи як на основну складову та функціональну деталь опромінювача, протягом трьох років ? Тобто, просимо вказати у технічнийх вимогах точний термін гарантії на лампи (тим паче що вони мають буцімто ресурс 16 000 годин, а термін гарантії рік, що дуже дивно звучить) на кожну позицію предмету закупівлі, у тому числі на опромінювачі жалюзійні. Також просимо вказати у технічних вимогах тетрмін гарантії на ЕПРА (пускові пристрої для ламп), оскільки згідно технічного регламенту про термін роботи ламп, дані лампи можуть дати такий термін роботи виключно при роботі з відповідними ЕПРА. Дякую.
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. На ваше запитання повідомляємо наступне: Гарантія на виріб визначається виробником товару. Умови гарантії зазвичай прописані у гарантійних талонах виданих на кожну позицію поставленого товару. Предметом закупівлі є дві номенклатури – екранований опромінювач з жалюзі та пересувний бактерицидний опромінювач. Вимога замовника щодо гарантії до предмету закупівлі визначена у вимогах. Учасники повинні дотриматися таких вимог та надати відповідне підтвердження. Запропоноване учасниками обладнання повинно мати гарантію виробника. Умови гарантії, як зазначалося вище, повинні бути прописані у талоні до кожного виробу. Окремі комплектуючі до обладнання не являються предметом закупівлі. Щодо наданої вами інформації про ЕПРА (пускові пристрої для ламп), та «технічного регламенту про термін роботи ламп», повідомляємо, що після проведення пошуку інформації щодо вказаного вами технічного регламенту («технічного регламенту про термін роботи ламп») ми не знайшли інформацію щодо відповідного технічного регламенту. Тому підтвердити чи спростувати або ж надати правильну відповідь на ваше твердження щодо того, що дані лампи можуть дати такий термін роботи виключно при роботі з відповідними ЕПРА не зможемо.
Дата відповіді: 15.11.2024 15:47
Відповідь надана

Технічні параметри

Номер: 518ed64555a14bb08f6e77c43fe0d988
Дата опублікування: 12.11.2024 11:38
Опис: Доброго дня шановний Замовнику, згідно технічних вимог до предмету закупівлі Екранований опромінювач з жалюзі – 13 штук, має прараметр роботи оамп 9000 годин, при цьому встановлена вимога Гарантія виробника 3 роки ., а предмет закупівлі Пересувний бактерицидний опромінювач – 3 штуки має параметр роботи бактерицидних ламп 16 000 годин , проте вимога Гарантія виробника 1 рік. Яким чином співвідноситься термін гарантії, чи в технічних характеристиках помилка ? Дякую.
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. На ваше уточнення повідомляємо наступне: За інформацією взятою із різних відкритих джерел ефективний ресурс горіння ламп – це, термін ефективної роботи, це означає що лампа, відпрацювавши конкретний термін горіння визначений виробником є вже не ефективною і її потрібно замінити, незалежно від того чи вона ще в робочому стані чи ні. З тих же відкритих джерел, нам відомо, що різні лампи мають різні ресурси ефективної роботи, наприклад 2000 год. 4000, 9000, 16000 годин в залежності від виробника. Замовником при формуванні потреби були визначені більш ресурсні типи, та зазначені відповідні вимоги. Так само й з гарантіями, з відкритих джерел видно, що різні виробники дають різні гарантії на свої вироби, все залежить від умов наданим самим виробником. Щодо вашого запитання: «Яким чином співвідноситься термін гарантії?», тут нажаль ми не можемо надати вам компетентну відповідь.
Дата відповіді: 15.11.2024 15:45
Відповідь надана

Технічні параметри

Номер: 3213d11b8ccd42d4ad50ce45140d85cb
Дата опублікування: 12.11.2024 11:35
Опис: Доброго дня шановний Замовнику, згідно технічних вимог до предмету закупівлі Екранований опромінювач з жалюзі – 13 штук, вимога Наявність з’ємної верхньої кришки Так, надається виключно з паспорту певного виробника. Дана зємна кришка використовується для обслуговування лампи, тобто для витирання з поверхні лампи пилу. Просимо замовника видалити дану вимогу, оскільки для проведення такого облсуговування Замовнику потібно буде замовляти відповідну послугу у сторонніх виконаців, натомість є набагато кращі за конструкцією опромінювачі, у яких жалюзі становлене на міцних пружних тримачах, проте легко знімається при обслуговуванні, та немає необхідності замовляти окремих спеціалістів для обслуговування від сторонніх організацій.
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. На ваше уточнення повідомляємо наступне: аналізу опромінювачів типу екранований було виявлено, що обладнання зі з’ємними кришками дають додаткові можливості для обробки приміщення. При використанні опромінювачів з відкритим верхом збільшується ефективність обробки, але за умови що висота стелі не менше 2.7 м. (п. 12 наказу МОЗ). З урахуванням цього інформація щодо того, що відкрита кришка використовується виключно для обслуговування лампи, дещо не точна. Щодо вашого твердження, що Замовнику потібно буде замовляти відповідну послугу у сторонніх виконаців, постає питання, чому для проведення обслуговування опромінювачів в яких потрібно зняти кришку (яка легко знімається) Замовник буде вимушений замовляти відповідну послугу у сторонніх виконаців, а у опромінювачів з конструкцією з іншим типом кріплень пружними тримачами (які також легко знімаються) замовляти послугу сторонніх виконавців не потрібно.
Дата відповіді: 15.11.2024 15:43
Відповідь надана

Технічні параметри

Номер: 94f2764b7c0047798779cfe011ead8ee
Дата опублікування: 12.11.2024 11:31
Опис: Доброго дня шановний Замовнику, згідно технічних вимог до предмету закупівлі Екранований опромінювач з жалюзі – 13 штук, вимога Наявність вентиляторів Так, є такою що не відповідає відормому всім Наказу МОЗ № 882 , оскільки відповідно наказу використання рециркуляторів заборонено з причини наявності вентиляторів, які не забезпечують необхідний повітрообмін. А у разі використання вентиляторів у бактерицидних опромінювачах такі вентилятори ще й призводять до охолождення колби лампи, а оскільки лампа є газорозрядною, то зниження температури колби призводить до зменшення бактерицидного потоку лампи. Окрім цього використання вентилятора призводить до пришвидшенного запилення поверхні лампи та кратному падінню бактерицидного потоку, від чого ефективність використання опромінювача знижується також у кратному розмірі. Просимо видалити цю вимогу з документації як таку що погіршує функціонал опромінювача.
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. На ваше уточнення повідомляємо наступне: Відповідно до наказу МОЗ №882 від 06.05.21 року пункт 32. Принцип роботи закритих УФБ опромінювачів (рециркуляторів) полягає в протягуванні повітря через корпус, в якому розташоване джерело УФБВ. Рециркулятори заборонено використовувати в ЗОЗ/ЗСЗ з метою знезараження повітря для профілактики передавання аерогенних інфекцій, через створюваний ними низький еквівалентний повітрообмін та відсутність достатньої кількості доказової бази щодо ефективності їх роботи. За вашими словами, причиною заборони рециркуляторів стала наявність в них вентиляторів, але наказом дана інформація не підтверджується. Ми ретельно ознайомились із наказом, та не знайшли підтвердження вашому твердженню. Разом з тим предметом закупівлі є дві номенклатури: Екранований опромінювач з жалюзі та пересувний бактерицидний опромінювач. Рециркулятори у переліку відсутні. Разом з тим, екрановані опромінювачі з жалюзі не заборонені цим наказом. Навпаки, вони радяться до застосування в залежності від можливостей самого приміщення, про що свідчить пункту 12 цього наказу. Хочемо звернути, також, вашу увагу на те, що Принцип роботи закритих УФБ опромінювачів (рециркуляторів) полягає в протягуванні повітря через корпус, в якому розташоване джерело УФБВ. Корпус рециркулятора повністю закриває джерело УФБ і якщо ми правильно розуміємо, вентилятори проганяють повітря через джерело УФБ. Екрановані ж опромінювачі з жалюзі мають зовсім інший принцип роботи. Щодо другої частини вашого звернення про призведення вентиляторами до охолождення колби, зменшення бактерицидного потоку лампи та взагалі погіршення функціоналу опромінювача, просимо надати випробувальні протоколи або інший документ, на який ви орієнтуєтесь, а також документ котрим урегульована необхідна температура колби для проведення нами аналізу наданої вами інформації. Також окремо просимо надати документ чи посилання на статті кваліфікованих організацій, які підтверджують погіршення вентиляторами функціоналу опромінювача. Нами буде розглянуте надане вами підтвердження з відповідними висновками. Дякую.
Дата відповіді: 15.11.2024 15:43
Відповідь надана

Тенічні параметри

Номер: f813778497034bdf927b6db86f836937
Дата опублікування: 12.11.2024 11:25
Опис: Доброго дня шановний Замовнику, згідно технічних вимог до предмету закупівлі Екранований опромінювач з жалюзі – 13 штук, вимога -Рекомендована площа покриття (в залежності від типу приміщення) до 20 м.кв. , є незрозумілим надання дволампового опромінювача з лампами по 30Вт потужності. Просимо надати підтвердження про можливість надання опромінювачів з лампами 15 чи 25 Вт, оскільки опромінювач жалюзійного типу з лампами 15Вт призначений для використання на площі до 30кв.м., а опромінювач 2х25 Вт призначений для використання на площі до 45 м.к.в. Просимо внести зміни та дозволити приймати участь з опромінювачами такого типу. ДЯкуємо.
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. На ваше прохання надати роз’яснення щодо вимоги - Екранований опромінювач з жалюзі – 13 штук - Рекомендована площа покриття (в залежності від типу приміщення) до 20 м.кв., а також прохання надати підтвердження про можливість надання опромінювачів з лампами 15 чи 25 Вт повідомляємо наступне: під час визначення рекомендованої квадратури приміщення, було взято до уваги наказ МОЗ №882 від 06.05.21 року, де у п. 15 зазначено: кількість екранованих УФБ опромінювачів визначається з розрахунку 1 пристрій номінальною потужністю 30 Вт на 18-20 м2 площі приміщення. Саме тому й було сформовано таку вимогу до екранованого опромінювача, що планується нами до придбання. Потужність ламп повинна бути не менше 30 Вт, про що зазначено й медико-технічних вимогах.
Дата відповіді: 15.11.2024 15:40
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 8e15de4f5cef4bbba7a8d0403ba9f6a2
Дата опублікування: 11.11.2024 15:37
Опис: Доброго дня шановний Замовнику, у звязку з виключенням путаниці, просимо Вас надати пояснення стосовно вимоги Сертифікат відповідності вимогам стандартів до даного типу обладнання виданий компетентними на це органами. Надати у складі пропозиції. Дана вимога є протизаконною та дискримінаційною . Оскільки на медичні вироби розповсюджується дія Постанови Кабінету міністрів України № 753 від 2 жовтня 2013 року Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів, вимога про наявність "Сертифікат відповідності на опромінювані вимогам стандарту є штучною вимогою Замовника для усунення конкуренції та такою що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Декрет кабінету міністрів України "Про стандартизацію і сертифікацію" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/46-93#Text) , дія якого розповсюджується поширюється на підприємства, установи і організації незалежно від форм власності та видів діяльності, що діють на території України, а також на громадян - суб'єктів підприємницької діяльності. від 1 січня 2018 року анульована та завершила існування державна система сертифікації ( УкрСЕПРО). Відповідно Декрету, для проведення оцінки відповідності окремих видів продукції, були розроблені відповідні технічні регламенти, а саме , для оцінки відповідності медичних виробів Постановою КМУ № 753 від 2 жовятня 2013 року Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів встановлені критерії оцінки яксоті та підтверджуючі документи, як, наприклад Сертифікат системи управляння якістю, Декларація про відповідність технічному регламенту щодо медичних виробів, Сертифікат перевірки типу, та ін. Система сертифікації є виключно на добровільних засадах та не є обовязковою. Сертифікат відповідності не може підтверджувати відповідність/невідповідність виробу вимогам технічному регламенту щодо медичних виробів, оскільки діючим документом є Декларація про відповідність технічному регламенту щодо медичних виробів. Вимагаємо видалити дану вимогу з документації.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Аналіз ринку, в тому числі - аналіз електронної системи закупівель, свідчить про досить широке коло потенційних учасників, які спроможні виконати вимоги тендерної документації щодо надання зазначених документів. Вимога не є дискримінаційною, та такою, що дає змогу прийняти участь в закупівлі лише одному учаснику. Пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації.
Дата відповіді: 14.11.2024 14:59