-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦЗВ-24Т_382_ВО: Фарби (емаль ПФ-115 (сіра) RAL 7004) (44810000-1 Фарби)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
4 442 575.90
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 212.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 212.88 UAH
Період уточнення:
08.11.2024 16:12 - 22.11.2024 00:00
Відповідь надана
ПЕРЕНЕСЕННЯ
Номер:
173b48c962d14326a0622103f5c397e9
Дата опублікування:
20.11.2024 10:31
Опис:
Шановний замовник,
На якій підставі було перенесенно закупівлю? Як це можливо за дві години до кінцевого часу подання пропозицій внести зміни?
Які зміни крім перенесення дати подання були внесені?
Що робити учасникам які вже подали свої пропозиціі? Там є банківськи гарантіі, зміни до яких тепер будуть коштувати гроші! Що відбувається???
Відповідь:
Згідно з абз. 3 п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно, замовником було внесено зміни до п. 4.1. розділу 4 тендерної документації та перенесено кінцеву дату подання тендерних пропозицій на 25.11.2024.
Дата відповіді:
22.11.2024 09:48
Відповідь надана
Щодо підтвердження відповідності
Номер:
fe6a98252f644d2fa65323464598f956
Дата опублікування:
14.11.2024 16:39
Опис:
Згідно п. 3 та п. 6 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до пункту 1 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації - Документи щодо підтвердження відповідності на етапі подання учасниками тендерних пропозицій не вимагаються. Документи щодо підтвердження відповідності надаються постачальником, згідно умов укладеного договору про закупівлю не пізніше поставки першої партії товару. У свою чергу, п.2.2 проекту договору відповідно додатку 6 до ТД передбачає наступне: Для підтвердження відповідності ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК при поставці товару надає ПОКУПЦЮ декларацію про відповідність та документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності, на які посилається в декларації про відповідність. Декларація про відповідність повинна бути складена відповідно до вимог ДСТУ ІSO/IEC 17050-1:2006 з посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції із залученням органів з оцінки відповідності відповідно до статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Органи з оцінки відповідності повинні бути акредитовані відповідно до статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в Національному агентстві з акредитації України.
Вважаємо, що пунктом 1 частини 1 Додатку 2 тендерної документації порушено основні принципи процедур закупівель: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести відповідні зміни до ТД
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Повідомляємо, що документи щодо підтвердження відповідності на етапі подання учасниками тендерних пропозицій не вимагаються.
Документи щодо підтвердження відповідності надаються згідно умов договору, який є Додатком до тендерної документації.
Відповідно до п. 5.4. договору приймання ТОВАРУ за кількістю та якістю здійснюється за наявності документів, що підтверджують якість ТОВАРУ згідно з п. 2.2 цього Договору, та товаросупровідних документів.
Відповідно до п. 2.2. договору підтвердженням якості та відповідності ТОВАРУ з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є документи, визначені у Специфікації (-ях) № ___ (Додаток (-ки) __) які надаються ПОКУПЦЮ разом з ТОВАРОМ.
Для підтвердження відповідності ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК при поставці товару надає ПОКУПЦЮ декларацію про відповідність та документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності, на які посилається в декларації про відповідність.
Декларація про відповідність повинна бути складена відповідно до вимог ДСТУ ІSO/IEC 17050-1:2006 з посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції із залученням органів з оцінки відповідності відповідно до статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Органи з оцінки відповідності повинні бути акредитовані відповідно до статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в Національному агентстві з акредитації України.
Відповідно до розділу 7 договору оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на ____ (_____________) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Тендерна документація складена у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови № 1178, та відповідає принципам здійснення закупівель.
Дата відповіді:
15.11.2024 17:13
Відповідь надана
Щодо підтвердження відповідності продукції
Номер:
6208a4c8ca564a7eb31ce1a6b529d7ca
Дата опублікування:
14.11.2024 09:56
Опис:
Шановний Замовник ! Відповідно до пункту 1 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації - Документи щодо підтвердження відповідності на етапі подання учасниками тендерних пропозицій не вимагаються. Документи щодо підтвердження відповідності надаються постачальником, згідно умов укладеного договору про закупівлю не пізніше поставки першої партії товару. У свою чергу, п.2.2 проекту договору відповідно додатку 6 до ТД передбачає наступне: Для підтвердження відповідності ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК при поставці товару надає ПОКУПЦЮ декларацію про відповідність та документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності, на які посилається в декларації про відповідність.
Декларація про відповідність повинна бути складена відповідно до вимог ДСТУ ІSO/IEC 17050-1:2006 з посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції із залученням органів з оцінки відповідності відповідно до статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Органи з оцінки відповідності повинні бути акредитовані відповідно до статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в Національному агентстві з акредитації України.
Тобто, потенційні постачальники при поставці кожної партії продукції мають проводити оцінку відповідності продукції (наприклад, випробування в акредитованій лабораторії з подальшим отриманням протоколу випробування) та надавати зазначені документи Замовнику ? Який вичерпний перелік документів, складених за результатами проведеної оцінки відповідності та який мають надати потенційні постачальники ? Надайте, будь ласка, роз’яснення та внесіть відповідні зміни для повного розуміння умов постачання продукції.
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Повідомляємо, що документи щодо підтвердження відповідності на етапі подання учасниками тендерних пропозицій не вимагаються.
Документи щодо підтвердження відповідності надаються згідно умов договору, який є Додатком до тендерної документації.
Відповідно до п. 5.4. договору приймання ТОВАРУ за кількістю та якістю здійснюється за наявності документів, що підтверджують якість ТОВАРУ згідно з п. 2.2 цього Договору, та товаросупровідних документів.
Відповідно до п. 2.2. договору підтвердженням якості та відповідності ТОВАРУ з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є документи, визначені у Специфікації (-ях) № ___ (Додаток (-ки) __) які надаються ПОКУПЦЮ разом з ТОВАРОМ.
Для підтвердження відповідності ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК при поставці товару надає ПОКУПЦЮ декларацію про відповідність та документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності, на які посилається в декларації про відповідність.
Декларація про відповідність повинна бути складена відповідно до вимог ДСТУ ІSO/IEC 17050-1:2006 з посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції із залученням органів з оцінки відповідності відповідно до статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Органи з оцінки відповідності повинні бути акредитовані відповідно до статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в Національному агентстві з акредитації України.
Відповідно до розділу 7 договору оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на ____ (_____________) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Замовник повідомляє, що повторно дослідить ваше запитання, та у випадку необхідності внесе зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
15.11.2024 17:07