-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання Послуги з ремонту системи відеоспостереження ПС 330 кВ "Харківська"
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі вказані в Додатку 3 тендерної документації. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна пропозиції» . Забезпечення пропозиції - не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається.
Завершена
308 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 080.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 080.00 UAH
Період уточнення:
07.11.2024 15:28 - 12.11.2024 00:00
Відповідь надана
ПЗ
Номер:
fa0310d0eea44686ab93065f73d173d3
Дата опублікування:
08.11.2024 21:39
Опис:
Вітаю, Вами вказано в технічних параметрах: Повна підтримка ПЗ EZStation, EZ Cloud. Таким чином приходимо до розуміння, що шукане обладнання належить до одного конкретного виробника обладанння! На вимогу Закону України у частині не дискримінації учасників, чи допускається еквівалент обладнання іншого виробника, відповідно з іншим програмним забезпеченням? Дякую
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник!
Значення основних параметрів обладнання, що вимагаються замовником повинні бути не гірше зазначених, оскільки система відеонагляду, до складу якої входить дане обладнання вказане в тендерній документації, підключена до єдиної системи моніторингу та керування системами відеонагляду, якими обладнанні об’єкти НЕК «Укренерго» згідно вимогам КСБ (комплексної системи безпеки), здійснюється на повній підтримці ПЗ EZStation, EZVMS з допомогою серверів Unicorn, що потребує повної сумісності обладнання.
Дата відповіді:
11.11.2024 15:09
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
393dd9a4d4e34ad5a4dabc2096a68534
Дата опублікування:
07.11.2024 17:39
Опис:
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть взяти ті Учасники, яким замовник (Уповноважена особа) підпише акт обстеження об’єкту та надасть доступ до території закладу для попереднього огляду об’єкту.
Огляд об’єкту Учасником прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник без ідентифікації особи мають право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, при попередньому огляді об’єкту чи ознайомленні із документацією на об’єкті, зі складанням паперових документів. Це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме – на власний розсуд ставити підпис на документах одних Учасників та відмовитись поставити його на документах інших Учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому Учаснику обстежити об’єкт чи ознайомитися з документацією.
За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник підпише акт обстеження об’єкту, а також надасть можливість обстежити об’єкт, та які зможуть надати такий акт огляду в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників.
Як доказ надаємо, аналогічні рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9329-р/пк-пз від 26.06.2023 року та №3028-р/пк-пз від 19.02.2024.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник!
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до пункту 4 Розділу IV. Вимоги до Учасника Додатку 3 до Тендерної документації: «Учасник, в разі потреби, може відвідати та ознайомитись з об’єктом предмету закупівлі. Виїзд на об’єкт погоджується попередньо з уповноваженими представниками Замовника. Всі витрати пов’язані з перебуванням і ознайомленням на об’єкті несе Учасник торгів. Замовник не несе відповідальність за будь-які майнові та не майнові ризики, що пов’язані з цією поїздкою. З технічних питань звертатися до уповноваженого представника Замовника – Фесюк Микола Миколайович, тел.: 073- 425-30-49, fesyuk.mm@ua.energy».
Тобто, умовами ТД передбачено право, а не обов’язок Учасника на відвідування та ознайомлення з об’єктом надання послуг. Будь який учасник закупівлі за його бажанням та в разі потреби може скористатись наданим йому правом на відвідування та ознайомлення з об’єктом надання послуг, а отже це не може розцінюватись як дискримінаційна умова в розумінні статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаю увагу, що рішення АМК, на які посилається учасник, стосуються встановлених вимог в тендерній документації щодо надання у складі своєї пропозиції "Акт обстеження об’єкту" (складений в довільній формі), підписаний керівником робіт Учасника та директором (або уповноваженою особою Учасника), які обов’язково мають бути присутні при обстеженні та складанні Актів на об’єкті, які підписані Уповноваженою особою Отримувача робіт.
В даному випадку, при проведенні закупівлі за предметом: «50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання Послуги з ремонту системи відеоспостереження ПС 330 кВ "Харківська"» відсутня будь – яка вимога щодо надання акту обстеження об’єкту складеного за результатами проведеного відвідування та ознайомлення з об’єктом, а отже факт безпосереднього відвідування та ознайомлення/або його відсутності, жодним чином не впливає на прийняття рішення Замовником стосовно поданої учасником тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
08.11.2024 14:35