-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (технічне обслуговування багатофункціональних пристроїв (БФП), копіювально-множувальних апаратів (КМА), принтерів, факсів, заправка та відновлення картриджів згідно з технічними умовами фірми-виробника)
Завершена
41 952.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 209.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 209.76 UAH
Період уточнення:
07.11.2024 12:23 - 15.11.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо роз'яснення по сертифікатам
Номер:
0f792fa29dc84b59a5a259b289fda066
Дата опублікування:
08.11.2024 14:23
Опис:
Шановний Замовнику! У тендерній документації наявна вимога: "Сертифікати та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, які підтверджують якість витратних матеріалів, виданих виробнику або постачальнику витратних матеріалів.". Просимо надати роз'яснення щодо сертифікатів, які саме потрібні сертифікати. Адже витратні матеріали до офісної техніки сертифікації не підлягають згідно з законодавством України.
Відповідь:
«Шановний учаснику, дякуємо за звернення.
Відповідно до Статті 153. Глави XI «ОХОРОНА ПРАЦІ» Кодексу законів про працю України на всіх підприємствах, в установах, організаціях створюються безпечні і нешкідливі умови праці.
Забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці покладається на роботодавця, крім випадків укладення між працівником та роботодавцем трудового договору про дистанційну роботу.
Умови праці на робочому місці, безпека технологічних процесів, машин, механізмів, устаткування та інших засобів виробництва, стан засобів колективного та індивідуального захисту, що використовуються працівником, а також санітарно-побутові умови повинні відповідати вимогам нормативних актів про охорону праці.
Роботодавець повинен впроваджувати сучасні засоби техніки безпеки, що запобігають виробничому травматизму, і забезпечувати санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виникненню професійних захворювань у працівників. БФП, принтери, ксерокси, тощо, послуги з технічного обслуговування та заправки яких закуповуються є фактично обладнанням робочого місця працівників, тому повинні відповідати санітарно-гігієнічнім умовам.
Крім того існує можливість добровільної сертифікації, у тому числі отримання відповідного висновку Держпродспоживслужби України (СЄС).
Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників враховуючи норми чинного законодавства. Відповідно до п.28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Втім, щоб зменшити ризик виключення учасників, які не можуть надати саме висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, але мають інші документи, що підтверджують якість, ми внесемо певні зміни в Тендерну документацію».
Дата відповіді:
11.11.2024 15:28
Відповідь надана
Щодо висновків санітарно-епідеміологічної експертизи
Номер:
cc079a0f9c7447dabda862370e81553d
Дата опублікування:
08.11.2024 14:23
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 2 до Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію до предмета закупівлі " зазначено наступне: "Сертифікати та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, які підтверджують якість витратних матеріалів, виданих виробнику або постачальнику витратних матеріалів. ". Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Наразі наберає обертів практика оскарження в АМКу таких вимог Замовниками, пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги,
Відповідь:
«Шановний учаснику, дякуємо за звернення.
Відповідно до Статті 153. Глави XI «ОХОРОНА ПРАЦІ» Кодексу законів про працю України на всіх підприємствах, в установах, організаціях створюються безпечні і нешкідливі умови праці.
Забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці покладається на роботодавця, крім випадків укладення між працівником та роботодавцем трудового договору про дистанційну роботу.
Умови праці на робочому місці, безпека технологічних процесів, машин, механізмів, устаткування та інших засобів виробництва, стан засобів колективного та індивідуального захисту, що використовуються працівником, а також санітарно-побутові умови повинні відповідати вимогам нормативних актів про охорону праці.
Роботодавець повинен впроваджувати сучасні засоби техніки безпеки, що запобігають виробничому травматизму, і забезпечувати санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виникненню професійних захворювань у працівників. БФП, принтери, ксерокси, тощо, послуги з технічного обслуговування та заправки яких закуповуються є фактично обладнанням робочого місця працівників, тому повинні відповідати санітарно-гігієнічнім умовам.
Крім того існує можливість добровільної сертифікації, у тому числі отримання відповідного висновку Держпродспоживслужби України (СЄС).
Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників враховуючи норми чинного законодавства. Відповідно до п.28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Втім, щоб зменшити ризик виключення учасників, які не можуть надати саме висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, але мають інші документи, що підтверджують якість, ми внесемо певні зміни в Тендерну документацію».
Дата відповіді:
11.11.2024 15:28
Відповідь надана
Щодо вимоги місцезнаходження
Номер:
3973148a85f248b58815dca78c7c0b8c
Дата опублікування:
08.11.2024 14:21
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо Вас прибрати дискримінаційну вимогу, яка порушуює принципи добросовісної конкуренції, а саме : " Довідку в довільній формі на підтвердження наявності власного сервісного центру у м. Харків з переліком адрес". Дана вимога суттєво звужує коло потенційних учасників, які мають можливість приймати участь та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі. Чому Ви нас дискримінуєте, як потенційного Учасника, якщо ми можемо виконати всі умови та вимоги по послугам, просто розташовані не в м. Харків? Згідно з Законом України "Про Публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Або просимо надати посилання на норму законодавства україни де дозволене висування таких вимог?
Відповідь:
«Шановний учаснику, дякуємо за звернення.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (ч. 1 ст. 22) Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників враховуючи норми чинного законодавства. Відповідно до п.28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо наявності сервісного центра в м. Харкові обумовлена в першу чергу тим, що наше підприємство відноситься до підприємств критичної інфраструктури і потребує негайного виконання поставлених перед нами задач. Чекати більше одного дня виконання тих чи інших послуг, зазначених в нашій тендерній документації, не маємо змоги.
Таким чином, ця умова не є дискримінаційною і не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Втім, якщо це буде економічно вигідно для потенційних учасників і не порушуватиме строки надання послуг,, ми внесемо певні зміни в Тендерну документацію з метою ще більшого розширення кола потенційних учасників».
Дата відповіді:
11.11.2024 15:26