• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)

Торги не відбулися

212 919 932.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 064 599.66 UAH
Період уточнення: 07.11.2024 11:16 - 25.11.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо об’єднання учасників

Номер: c453e134cb124a8dae2532dd57672dff
Дата опублікування: 20.11.2024 12:54
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати пояснення/уточнення з приводу вимоги, яку закріплено підпунктом 5.5.2. пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, а саме: чи може об’єднання учасників брати участь в цій закупівлі без реєстрації юридичної особи? Шляхом завантаження документів інших юридичних осіб на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з урахуванням узагальнених об’єднаних показників з наданням відповідного договору, який свідчить про об’єднання таких учасників та гарантії того, що по результату укладання договору закупівлі, учасник зареєструють об’єднання учасників, шляхом створення окремої юридичної особи.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до статті 118 Господарського кодексу України 1. Об'єднанням підприємств є господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань. 2. Об'єднання підприємств утворюються підприємствами на добровільних засадах або за рішенням органів, які відповідно до цього Кодексу та інших законів мають право утворювати об'єднання підприємств. В об'єднання підприємств можуть входити підприємства, утворені за законодавством інших держав, а підприємства України можуть входити в об'єднання підприємств, утворені на території інших держав. 3. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання. 4. Об'єднання підприємств є юридичною особою. 5. Державна реєстрація об'єднання підприємств здійснюється відповідно до статті 58 цього Кодексу.
Дата відповіді: 22.11.2024 12:40
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: d8884ab4ffc54b5d8ed7e3125ce6eb60
Дата опублікування: 14.11.2024 13:06
Опис: Шановний Замовнику, просимо внести змін до тендерної документації. Під час підготовки тендерної пропозиції на участь, було виявлено невідповідності в умовах тендерної документації, що суперечить законодавству України, а саме: 1. Відповідно підпункту 5.5.2. пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Замовник встановлює наступне: «У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у цьому п.5 здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У такому випадку документальне підтвердження відповідності одному або декільком кваліфікаційним критеріям може бути надане безпосередньо щодо об’єднання учасників вцілому (як сума кваліфікаційних даних учасників об’єднання) та/або окремо щодо учасників такого об’єднання (кваліфікаційні дані того чи іншого учасника відповідають параметрам встановленого кваліфікаційного критерію). При цьому за сукупністю наданої інформації, згідно способу документального підтвердження передбаченого цією тендерною документацією, учасник процедури закупівлі в цілому має відповідати кваліфікаційним критеріям, установленим замовником згідно п. 5 цієї Тендерної Документації. У разі якщо учасником відкритих торгів є консорціум, як зареєстрована юридична особа, то документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям має бути надане від імені консорціуму як учасника торгів». Отже, Замовником було окремо передбачені умови щодо підтвердження кваліфікаційним критеріям учасників, які за своєю формую є консорціум, які містять в собі обов’язок надавати документи підтвердження кваліфікаційним критеріям від імені консорціуму. Проте, відповідно до частини 4 статті 120 ГКУ: Консорціум - тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність. Також, відповідно частини 37 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: 37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. Отже, консорціум є об’єднанням підприємств. Таким чином, на нього розповсюджуються норми частини 5 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації». На підставі цього, просимо видалити вимогу, яка суперечить чинному законодавству та дискримінує участь консорціума, шляхом внесення змін до тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 5.5.2. пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Замовник встановлює наступне: «Для документального підтвердження наявності в Учасника сертифікованого інженера-кошторисника надати сертифікат. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці та кваліфікації працівників, Учасник надає у складі тендерної пропозиції належним чином завірені копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці, які мають необхідні знання та досвід, а саме цивільно-правові угоди, витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб». Отже, Замовник вимагає одночасно тільки штатних працівників, при цьому, на підтвердження таких працівників потрібно надати цивільно-правові угоди. Наголошуємо, що трудові відносини неможливо підтвердити цивільно-правовою угодою, враховуючи, що по цивільно-правовій угоді залучається працівник для виконання певних робіт/ послуг, таким чином, він не може бути штатним. На підставі цього, просимо внести зміни до підпункту 5.5.2. пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, шляхом розширення даної вимоги щодо можливості залучення не тільки штатних працівників, на підтвердження трудових відносин, а і на підставі цивільно-правової угоди. У випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми залишаємо за собою право звертатися до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: 1.Шановний учасник! Відповідно до частини 5 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації». Відповідно до п.3 ст.22 Закону України « Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». 2.Відповідно до пп.2 п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Відповідно до підпункту 5.5.2. пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Замовник встановлює наступне: «Для документального підтвердження наявності в Учасника сертифікованого інженера-кошторисника надати сертифікат. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці та кваліфікації працівників, Учасник надає у складі тендерної пропозиції належним чином завірені копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці, які мають необхідні знання та досвід, а саме: цивільно-правові угоди, витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб»
Дата відповіді: 15.11.2024 13:51