• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги охорони території та об’єктів КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР

Закупівля проводиться на загальну вартість на 2025 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи № 1 від 05.11.2024 року. Місцезнаходження: 29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1, Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид предмета закупівлі – Послуги

Завершена

1 445 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 227.00 UAH
Період уточнення: 05.11.2024 12:35 - 10.11.2024 00:00
Відповідь надана

Звернення

Номер: 498f7cf697784ce9838d71606e6ea175
Дата опублікування: 08.11.2024 12:44
Опис: Шановний Замовник! Не затягуйте з відповіддями на питання, сподіваючись на закінчення терміну подачі скарг. Просимо надати відповіді на питання до кінця дня, в іншому випадку ми готуємо скаргу в АМКУ і процедура буде зупинена і заблокована. Не витрачайте свій час, оскільки Ви знаєте, що вимоги дискримінаційні і вже були неодноразово оскаржені в Ваших же закупівлях. Дякую
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги охорони території та об’єктів КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР)» та повідомляє, що Замовником розглянуто та надано відповіді на попередні питання в терміни передбачені Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 за результатами вказаного розгляду по деяким питанням Замовником було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.11.2024 09:26
Відповідь надана

вимоги

Номер: 90abd1d2d49949749725211af0c84832
Дата опублікування: 05.11.2024 20:22
Опис: Шановний замовнику, ми ще не оговталися після новин з хмельниччини місячної давнини, а тут ваш тендер. ми розуміємо ваші старання провести його "як треба", але деякі вимоги просто зашкалюють своєю...нелогічністю. Ви вимагаєте забезпечення належного порядку на своїх постах, підтримання належного ПОРЯДКУ НА ОБЄКТІ Замовника, ПРИЛЕГЛІЙ ТЕРИТОРІЇ, вживати попереджувальних та своєчасних заходів з виявлення та припинення правопорушень. Охоронник не є двірником чи прибиральником, підтримання порядку на обєкті чи на території - не є задачею охоронника. По-друге, Всі охоронники повинні бути забезпечені посвідченнями, форменим одягом відповідної пори року, спеціальними засобами (мінімально: бронежилети 4 класу захисту за ДСТУ 8782:2018, кулезахисні шоломи 1 класу захисту за ДСТУ 8835:2019. Постановою КМУ від 11.02.2013 №97 до спецзасобів віднесено каски і бронежилети БЕЗ ВКАЗАННЯ КЛАСУ ЗАХИСТУ. Таким чином охоронна структура сама в праві визначати які каски і бронежилети використовувати під час надання охоронних послуг. По-третє, На підтвердження трудових відносин між Учасником і зазначених у довідці працівників , у складі пропозиції надаються копії трудових книжок з відповідним записом про прийом на роботу до Учасника відкритих торгів із зазначенням посад, які відповідають предмету закупівлі. Запис у трудові книжки наразі робитьс ЗА БАЖАННЯМ ПРАЦІВНИКА, таким чинм, учасник може не виконат вказану вимогу через відсутність у трудовій книжці відповідного запису. Вимагаємо прибрати сказані вимоги, оскільки вони за певних умов можуть мати дискримінаційну складову, в тому числі до нас, як до потенційного учасника
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги охорони території та об’єктів КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР)» та повідомляє наступне. Мовленнєва конструкція «порядок на об’єкті Замовника та прилеглій території» вживається у значенні «комплекс організаційно-правових та інженерно-технічних заходів, що здійснюються з метою виключення можливості безконтрольного переміщення осіб / майна на об'єкти та з об'єктів охорони» відповідно до Закону про охоронну діяльність. Замовник у тендерній документації на закупівлю не встановлював вимоги щодо підтвердження кваліфікації охоронника як двірника чи прибиральника або закріплення за ним відповідних функціональних обов’язків, у чому Ви може пересвідчитися вивчивши проєкт Договору на закупівлю послуг. По-друге, переліком спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, не встановлено класу захисту бронежилетів і захисних касок. Але з огляду на належність замовника до об’єктів сфери державного регулювання та його залучення на час воєнного стану до надання меддопомоги особами постраждалим у зв’язку зі збройною агресією росії проти України, з урахуванням оперативної обстановки, лікувальних закладів, безпека осіб, залучених до надання охоронних послуг, має бути пріоритетом не тільки замовника, але й самого учасника. В Україні існує єдина стандартизована класифікація видів бронежилетів відповідно до стандарту ДСТУ 8782:2018 на 6 класів, де 1-й захищає найменше, а 6-й найбільше. Якщо 1-2 клас здатні захистити лише ураження з пістолета (револьвера) та ножових поранень, то бронежилети 3-4 класу – ще й від автоматних пострілів, причому бронежилети 4 класу забезпечують додатковий захист від дрібних уламків розірваних снарядів і куль. З урахуванням безпекової ситуації в Україні, а особливо на території Хмельницької області (на території області зафіксовано понад 840 разів ракетно-дронову загрозу, більше 115 уражень майнових об’єктів), вимоги щодо відповідності засобів індивідуального захисту ДСТУ та прийнятному класу ризику вбачаються виправданими. Відповідно до ДСТУ 8835:2019 шоломи поділяються на 3 класи захисту, де 1 клас є мінімальною вимогою для шолому кулезахисного, і забезпечує захист голови від уламків, рикошетів тощо. Наявність засобів захисту класу передбаченого умовами тендерною документацією зумовлене відбором Учасників, що спроможні надавати якісні охоронні послуги у обсягах, яких потребує замовник. По-третє, вдячні за слушне зауваження щодо документального підтвердження трудових відносин між Учасником і зазначеними у довідці працівниками. Необхідні зміни внесені до тендерної документації на закупівлю.
Дата відповіді: 08.11.2024 17:55
Відповідь надана

Невідповідність ТД та дискримінаційні вимоги

Номер: fd0f2852fb3949248af02cf68aa48d84
Дата опублікування: 05.11.2024 17:04
Опис: Доброго дня, Шановний замовнику. Хочемо звернути вашу угаву на дискримінаційні вимоги в тендерній документації. Відповідно до пункту 4 другого розділу Додатку №4 до тендерної документації «У складі пропозиції надається довідка про наявність не менше 3-х мобільних нарядів реагування у складі працівників, забезпечених спеціальними засобами для надання екстреної допомоги (до 10 хв.) працівникам Учасника, які забезпечують охорону об’єктів Замовника. Довідка надається в довільній формі. Якщо відповідність зазначеним умовам забезпечується Учасником шляхом залучення третіх осіб, додатково надається копія документу (договору), що це підтверджує.» Оскільки, КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР має профіль медичного закладу, який відповідно вимог чинного законодавства забезпечений в необхідній кількості аптечками, інвентарем та іншими спеціальними засобами для надання якісної екстреної медичної допомоги, у тому числі під час виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків. Крім того звертаємо Вашу увагу, що згідно статті 35 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» Екстрена медична допомога – це медична допомога, яка полягає у здійсненні медичними працівниками відповідно до закону невідкладних організаційних, діагностичних та лікувальних заходів, спрямованих на врятування та збереження життя людини у невідкладному стані та мінімізацію наслідків впливу такого стану на її здоров'я. Тобто, екстрену медичну допомогу надають медичні працівники. Відповідно, законодавством непередбачено, що працівник мобільного наряду реагування зобов’язаний мати якісь спеціальні засобами для надання екстреної допомоги. Також, не зрозуміло, якими нормами Замовник керується підчас зазначення необхідності наявність не менше 3-х мобільних нарядів реагування, чому на п’ять. Чи більше ? Крім того, в азц. 4 пункту 4 першого розділу Додатоку №4 до тендерної документації Замовник зазначає, що Учасник повинен мати не менше 3 власних цілодобових мобільний нарядів реагування, дана вимога є дискримінаційною та суперечить пункту 8 третього розділу Тендерної документації. Виникає питання, чому не можна залучати по субпідряду, якщо закон це передбачає. Враховуючи викладене, просимо внести зміни в тендерну документацію та прибрати дискримінаційні вимоги інакше ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ та ДАСУ.
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги охорони території та об’єктів КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР)» та повідомляє наступне. Відповідно до п. 20.14 Стандартів акредитації закладів охорони здоров’я, затверджених наказом МОЗ від 14.03.2011 № 142, і пп. 13, 20 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених постановою КМУ від 02.03.2016 № 28, КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР має укомплектовану й доступну протягом усієї доби для персоналу лікарні аптечку першої невідкладної допомоги. Однак, ні охоронники на посту, ні група швидкого реагування не є працівниками лікарні. Більше того, в нічний час на об’єкті знаходить незначна кількість медичного персоналу, що пов’язане з режимом роботи закладу. Саме тому при виникненні нештатних ситуацій, пов’язаних з блокуванням персоналу лікарні (чи аналогічними обставинами) й які вимагають залучення груп швидкого реагування, замовником вимагається забезпечення останніх спеціальними засобами для надання екстреної допомоги. Зазначена вимога сформована з урахуванням Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, що зобов’язують суб’єкта охоронної діяльності: - по-перше, негайно викликати екстрену (швидку) медичну допомогу та надавати першу долікарську допомогу у разі заподіяння тілесних ушкоджень правопорушнику (п. 7.9); - по-друге, забезпечити наявність транспорту реагування (п. 19), що об’єктивно оснащений медичною аптечкою на виконання п. 31.4.7 Правил Дорожнього руху України (Аптечка, перелік медикаментів якої відповідає ДСТУ 3961-2000 для відповідного типу транспортного засобу повинна бути в закріпленому стані у місці, визначеному підприємством-виробником. У разі коли конструкцією транспортного засобу зазначене місця не передбачено, медична аптечка і вогнегасник повинні розташовуватись у легкодоступних місцях). Вимога щодо наявності не менше трьох мобільних нарядів зумовлена тим, що місто Хмельницький є містом обласного значення, має площу 90 кв.км і зоноване на 6 мікрорайонів. З огляду на неможливість спрогнозувати, де саме базуються мобільні групи потенційних учасників та кількості об’єктів, які охороняються такими учасниками (а отже, їх завантаженості за умов звичайної діяльності), для забезпечення належного виконання зобов’язань щодо виїзду груп швидкого реагування потрібно щонайменше 3 групи швидкого реагування (по одній на два суміжних мікрорайони). Зазначена вимога є об’єктивною, а не дискримінаційною, оскільки припускає використання учасником будь-яких форм забезпечення відповідності, у тому числі шляхом залучення третіх осіб (також за субпідрядом), та не суперечить п. 8 третього розділу тендерної документації. Разом з тим, з метою усунення дискримінаційних умов (в частині наявності власних нарядів) до тендерної документації внесені необхідні зміни.
Дата відповіді: 08.11.2024 17:55
Відповідь надана

Невідповідність інформації

Номер: b9e4a7ef10e845b8a51c126441ce4ef7
Дата опублікування: 05.11.2024 15:11
Опис: Шановний учаснику, внесіть зміни в Тендерну документацію у зв’язку із невідповідністю інформації викладеною в пункті 3.1. другого розділу Додаток №4 до тендерної документації «Учасник в складі пропозиції надає лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 1) за 2022–2023 рік) із завантаженням у складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору (не менше двох) та оригінал листа-відгука контрагента).», оскільки із викладеного не зрозуміло скільки потрібно надати аналогічних договорів один чи все таки два.
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги охорони території та об’єктів КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР)» та повідомляє, що Замовником прийнято рішення внести зміни у цій частині тендерної документації
Дата відповіді: 08.11.2024 17:54
Відповідь надана

уточнення з приводу тендерної документації

Номер: 3ec5dfcd4fbe457096680504477d1c71
Дата опублікування: 05.11.2024 14:07
Опис: Шановний Замовнику, з тендерної документації незрозуміло скільки постів охорони Вам потрібно. В п.4 додатку №4 до тендерної документації замовника зазначено: "...для організації надання охоронних послуг наявність керівного складу у м. Хмельницький, який здійснюватиме щоденний інструктаж та фізичні перевірки несення служби не менше, ніж двічі за зміну на цілодобовому посту (з них 50% в нічний час) та не менше 1 разу за зміну на нічному посту". Скільки постів охорони потрібно виставити і скільки годин повинна тривати охорона нічного посту?
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги охорони території та об’єктів КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР)» та повідомляє наступне. Передбачається один цілодобовий пост, перевірки несення служби на якому повинні проводитися не менше, ніж двічі за зміну (з них 50% в нічний час). Відповідно до законодавства нічний час доби триває з 22.00 до 06.00. Разом з тим, з метою уточнення умов проведення закупівлі до тендерної документації внесені необхідні зміни.
Дата відповіді: 08.11.2024 17:54
Відповідь надана

Дисримінаційна вимога № 1

Номер: 155e2aa476d5485ab065fd88d435f4d9
Дата опублікування: 05.11.2024 13:38
Опис: Шановний Замовник, як ми бачимо Ви продовжуєте оголошувати тендери з дисримінаційними вимогами, незважаючи що вони вже були оскаржені раніше, тому ми вбачаємо за необхідність попросити Вас прибрати дискримінаційну вимогу, що міститься у пункту 1.2. кваліфікаційних критеріїв, а саме щодо наявності "Офісне приміщення з значенням адреси розташування у м. Хмельницький" в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до АМКУ. Для нагадування рішення з цього питання, просимо ознайомитись з рішення АМКУ за скаргою відповідно до оголошеної ВАМИ закупівлі "UA-2023-12-13-014512-a".
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги охорони території та об’єктів КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР)» та повідомляє наступне. Метою даної вимоги є виключно підтвердження можливості забезпечення ефективного та якісного надання послуг охорони, що в тому числі значно залежить від: - по-перше, швидкості реагування за екстреним викликом груп швидкого реагування. Відповідно такі групи швидкого реагування розміщуються в чергових частинах чи інших приміщеннях, що використовуються для аналогічних потреб, у межах міста з огляду на безпекову ситуацію та обмеження щодо пересування громадою у комендантську годину (наказ Хмельницької обласної військової адміністрації від 30.09.2022 №391/2022-н); - по-друге, відповідно до Постанови КМУ № 97 від 11.02.2013 учасник повинен мати щонайменше господарське приміщення для зберігання спеціальних засобів, які використовуються суб’єктами охоронної діяльності (у тому числі бронежилети, захисні каски, газові пістолети, кулі тощо). Замовник не забезпечує Виконавця приміщенням для зберігання цих засобів. Тобто замовник вимагає підтвердити спроможність використання учасником на будь-яких законних підставах (право власності, оренда тощо) не менше одного об’єкта комерційної нерухомості (приміщення або окремі будівлі, що не належать до житлового фонду), який не обов’язково є офісом, але відповідає санітарним вимогам, правилам пожежної безпеки та охорони праці, і може безперешкодно використовуватися в його господарській діяльності на території м. Хмельницький. Разом з тим, з метою уточнення умов проведення закупівлі до тендерної документації внесені необхідні зміни.
Дата відповіді: 08.11.2024 17:54