• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги для вагітних генетичним скринінгом – 5 найменувань).

Завершена

216 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 083.75 UAH
Період уточнення: 04.11.2024 18:36 - 12.11.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: af8687a23df14e3494d2d2036410c5d0
Дата опублікування: 06.11.2024 16:53
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5" оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги для вагітних генетичним скринінгом – 5 найменувань) (далі – Процедура закупівлі). Дана Процедура закупівлі регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та здійснюється за такими принципами (ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)): 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Уважно ознайомившись із тендерною документацією закупівлі та Додатком № 2 до тендерної документації нами виявлено дискримінаційну вимогу в пункті 3 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: «З метою дотримання критеріїв точності та достовірності не допускається тривале зберігання біоматеріалу пацієнта для запобігання втраті його діагностичної інформативності. Обладнання, на якому виконується дослідження, має знаходитись у м. Миколаїв». Зауважуємо, що для отримання достовірних результатів будь-якого з існуючих на сьогоднішній день лабораторних досліджень необхідно враховувати ряд факторів, що роблять вплив на його результати. Медичні лабораторії не можуть проконтролювати всі етапи роботи зі зразками біологічного матеріалу. За підготовку пацієнта, забір зразків, їх зберігання й підготовку до транспортування відповідає заклад охорони здоров’я (ЗОЗ). Тому персонал ЗОЗ мусить мати навички правильного забору зразків, щоб забезпечити достовірні результати досліджень. Для виконання досліджень забір біологічного матеріалу проводиться в одноразові стерильні ємності, які герметично закриваються. Біоматеріал транспортується з використанням спеціальних термоконтейнерів з з холодовими елементами. А також за підтримки умов транспортування біологічного матеріалу в лабораторію (дотримання температурного режиму), біологічний матеріал для досліджень за предметом закупівлі може зберігатись після відбору біоматеріалу від 48 годин і більше. Отже, наявність у м. Миколаїв обладнання, на якому виконується дослідження, не є обов’язковою та не є необхідною. Адже за такий проміжок часу біологічний матеріал пацієнтів замовника можна доставити в інше місто та навіть область. Замовником під час проведення закупівлі допущено порушення, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також права та законні інтереси наші, як потенційного учасника зазначеної Процедури закупівлі. Оскільки, згідно вищезазначеної вимоги, участь у закупівлі можуть взяти лише ті учасники в яких є виробничі потужності у м. Миколаїв, що є дискримінацією та звужує коло потенційних учасників, що могли б взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати б найкращу ціну та якісні послуги. Тобто Замовник штучно та свідомо звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу зазначену вище, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Залишаємо за собою право звернення зі скаргою до постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України відповідно до пункту 55 Особливостей.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Ваші пропозиції будуть прийняті та внесені відповідні зміни до ТД.
Дата відповіді: 08.11.2024 16:18