• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Фарби

Товар має відповідати технічним та якісним характеристикам. Тендерні пропозиції та документи до пропозиції подаються учасниками на українській мові.

Завершена

340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 400.00 UAH
Період уточнення: 04.11.2024 11:01 - 15.11.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: 301fbc09a51941a29874e038480dc972
Дата опублікування: 06.11.2024 11:11
Опис: У п.6.4 зазначено, що При заміні поставленого товару його строк придатності обчислюється заново від дня заміни. У зв’язку із тим, що договором визначено строк придатності для Товару, а згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Тому у разі заміни товару на новий, його строк придатності обчислюється замово з моменту виготовлення заміненого Товару. Просимо внести зміни: 6.4. При заміні поставленого товару його строк придатності обчислюється заново від моменту виготовлення заміненого Товару.
Відповідь: Доброго дня. Зміни що пропонуються внесено
Дата відповіді: 13.11.2024 16:04
Відповідь надана

Стосовно дискримінаційних умов до Учасників, які планують пропонувати еквіваленти

Номер: a0331860221342efa96d046b9cc62936
Дата опублікування: 05.11.2024 13:27
Опис: Добрий день шановний Замовнику. Додатком №1 до встановлені наступні вимоги до продукції яка є предметом закупівлі по лотам 3 та 4: Емаль повинна відповідати ТУ У 24.3-30012591-010:2010. При цьому, відповідно до вказаних технічних умов продукцію виготовляє тільки ТОВ «ПОЛІКОЛОР», інші виробники в будь-якому разі не можуть виготовляти свою продукції за цими технічними умова, як і знати їх зміст, оскільки відповідно до пункту 4.11 СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 право власності на технічні умови належать підприємствам (установам, організаціям), які їх прийняли. Додатково Додатком №1 до ТД передбачено, що якщо в тендерній документації міститься посилання на конкретні стандарти, маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, Замовник приймає такі стандарти, маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Таким чином, Учасники, які планують пропонувати еквіваленти вказаним Замовником технічним умовам мають продавати сертифікати, які видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Натомість таких вимог до Учасників, які будуть пропонувати продукцію виготовлену відповідно до вказаних Замовником ТУ У 24.3-30012591-010:2010 не висувається. Отже Учасники, які планують пропонувати еквіваленти поставлені Замовником в нерівні умови по відношенню до тих, що пропонуватимуть продукцію виготовлену у відповідності до ТУ У 24.3-30012591-010:2010. Це суперечить вимогам законодавства, що регламентує публічні закупівлі. У відповідності до ст. 27 Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. зазначений документ втратив чинність з 1 січня 2018 р. Наразі жодним нормативно-правовим актом не визначено лакофарбові вироби, як такі, що підлягають сертифікації. Таким чином, законодавством України не передбачена процедура сертифікації лакофарбових виробів та обов’язкова наявність у виробників сертифікатів, які видані органами з оцінки відповідності. Натомість виробники самостійно на власних лабораторіях проводять перевірку продукції, яка ними виготовляється на відповідність технічним умовам. За результатами таких перевірок формується сертифікати/паспорти якості на продукцію. Додатково лабораторії виробників можуть проходити аудит стану їх систем вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, що підтверджується відповідним свідоцтвами. Отже Замовник цілком може бути впевненим в достовірності та точності інформації щодо технічних характеристик продукції, що зазначаються в сертифікатах/паспортах якості, виданих виробниками. До того ж отримання виробниками додаткових сертифікатів (які не є обов’язковими) у сторонніх акредитованих лабораторіях створить додаткове фінансове навантаження на них чи Учасників, яке не є виправданим враховуючи невеликий бюджет закупівлі по цим лотам. Враховуючи зазначене, просимо Замовника виключити із Додатку №1 до ТД вимогу щодо підтвердження відповідності еквівалентним вимогам стандартами, маркуваннями, протоколами випробувань чи сертифікатами виданими саме органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством та передбачити можливість такого підтвердження документами виданими виробниками товару. Вказані зміни також поставлять в рівні умови Учасників, які планують пропонувати як безпосередньо продукцію виготовлену у відповідності до ТУ У 24.3-30012591-010:2010 так і еквівалентів. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Доброго дня. Зміни що пропонуються внесено
Дата відповіді: 13.11.2024 16:04